МАРКЕТИНГ

Електронний посібник

 

Головна

Теоретичні відомості

Самостійні роботи

Тести

Додатки

Глосарій

Список використаних джерел

Укладачі

ЗМІСТ

 

1. Самостійна робота 1.1. Маркетинг: механізм створення цінностей і зв’язків зі споживачами

2. Самостійна робота 1.2. Маркетингове середовище

3. Самостійна робота 1.3. Етика і соціальна відповідальність в маркетингу

4. Самостійна робота 2.1. Поведінка споживача

5. Самостійна робота 2.2. Вихід на міжнародні ринки

6. Самостійна робота 2.3. Маркетингові дослідження

7. Самостійна робота 2.4. Сегментація

8. Самостійна робота 3.1. Розроблення нових продуктів і послуг

9. Самостійна робота 3.2. Управління продуктами і послугами

10. Самостійна робота 3.3. Ціноутворення

11. Самостійна робота 3.4. Управління каналами збуту. Маркетингова логістика

12. Самостійна робота 4.1. Торгівля

13. Самостійна робота 4.2. Інтегровані маркетингові комунікації

14. Самостійна робота 4.3. Персональний продаж та управління персональним продажем

15. Самостійна робота 5.1. Використання інтерактивного й багатоканального маркетингу

16. Самостійна робота 5.2. Стратегічний маркетинг. Взаємозв’язок маркетингової та корпоративної стратегії

На початок