МАРКЕТИНГ

Електронний посібник

 

Головна

Теоретичні відомості

Самостійні роботи

Тести

Додатки

Глосарій

Список використаних джерел

Укладачі

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

1. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р.№2210.

2. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05.91 № 1023 у рецензії Закону України від 01.12.2005 р. № 3161.

3. Про ціни і ціноутворення: Закон України від 03.12.90 № 57.

4. Про рекламу: Закон України від 03.07.96 № 270.

5. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту. - К: Молодь, 1997.

6. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1996. – 384 с.

7. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища школа, 1994 -327 с.

8. Канаян К., Канаян Р. Марчендайзинг. – М.: Рип-Холдинг, 2002.

9. Кендюхов О., Постернікова К. Новий підхід до визначення сутності позиціювання торговельної марки // Маркетинг в Україні. — 2006. - № 2(36). – С.27.

10. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990-736 с.

11. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. –Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2001.

12. Куденко М.В. Організація маркетингу на промисловому підприємстві. – К.: КДЕУ, 1996. – 40 с.

13. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. – СПб: Наука, 1996.

14. Лілик І.В. Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2006: експертна оцінка та аналіз // Маркетинг в Україні. – 2007. - № 2. – С.4.

15. Маркетинг: Підручник/ В.Руделіус, О.М.Азарян, Н.О. Бабенко та ін: Ред.-упор. О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. – 3-тє вид. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.

16.Маркетинг: принципи і функції: Навчальний посібник для вищих навчальних закладів. / За ред. О.М.Азарян. – 3-тє вид, перероб. І доп. – К.: НМЦВО МОН України, НВФ «Студцентр», 2002.

17. Савельев Є.В., Дячепко В.П., Куриляк В.С. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. Посібник. – К.: НМКВО, 1993 - 72 с.

18. Ординська В.В. Стратегічне планування маркетингу // Маркетинг і реклама. – 2005. - № 3. – С.18-20.

19. Панкрухин А.П.Маркетинг. – 3-є изд. – М.: Омега-Л, 2005.

20. Перспективи Інтернету та електронної комерції в Україні / Інтернет –технології// Вісник НБУ. – 2004. - № 10. – С.23.

21. Пілюшенко В.Л., Смерічевський С.Ф., Борзенков С.В. Між­народний маркетинг. Навч. Посібник. – Донецьк: ВІК, 2004.

22. Портер Е.Майкл. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. – К.: Основи, 1998.

23. www.marketingpower. com - Американська асоціація маркетингу.

24.  www. Uam. In.ua – Українські асоціація маркетингу.

25. www. ukrainetipp.gov.ua - Міністерство економіки України.

26. www.udsa.org. ua - Українська асоціація прямого продажу (УАПП).

29. www. news.liga.net - Новини корпорації "Ліга Бізнес Інформ".

28. www. niss. gov. ua - Національний інститут стратегічних досліджень.

29. www. ukrstat. gov. ua — Державний комітет статистики України.

30. www. ukrgold. net - Золота еліта України - Провідні підприємства України.

На початок