КВАЛІМЕТРІЯ В УПРАВЛІННІ: ГУМАНІСТИЧНИЙ КОНТЕКСТ

Електронний посібник

Головна

 

Передмова

 

Теоретичні відомості

 

Додатки: приклади застосування оціночних моделей педагогічної кваліметрії

 

Пакет анкет

 

Післямова

 

Укладачі

ЗМІСТ

 

ПЕРЕДМОВА

РОЗДІЛ 1. КВАЛІМЕТРІЯ ЯК НАУКА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ КВАЛІТОЛОГІЇ І СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ

1.1. Квалітологія і поняття «якість» в сучасній інтерпретації

1.2. Сутність кваліметрії та класифікація її методів

1.3. Педагогічна кваліметрія як імператив розвитку соціального управління

РОЗДІЛ 2. ФАКТОРНО-КРІТЕРІАЛЬНА КВАЛІМЕТРІЯ: ТЕОРІЯ ТА ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАННЯ У ГУМАНІСТИЧНІЙ СИСТЕМІ

2.1. Науково-методичні основи факторно-критерільної кваліметрії (ФКК)

2.2. Технологічні аспекти застосування ФКК на прикладі оцінювання рівня моральності і економічної компетентності

2.3. Приклади оцінки певних професійно-особистісних якостей

2.4. Застосування кваліметричних моделей для визначення соціотипу особистості

РОЗДІЛ 3. КВАЛІМЕТРИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ ЗА КІНЦЕВИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ (УСТАНОВ)

3.1. Концепція формування КЦУ з використанням факторно-крітеріальної кваліметрії

3.2. Оцінювання рівня конкурентоспроможності випускників як «кінцевих результатів» діяльності професійних навчальних закладів

3.3. Кваліметрична оцінка атмосфери синергізму в організації як підґрунтя одержання високих результатів

3.4. Кваліметрична оцінка результатів праці фахівців на основі корисності затрат робочого часу

РОЗДІЛ 4. КВАЛІМЕТРИЧНА ОЦІНКА СТУПЕНЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ГРОМАДЯН (ЯГЖ)

4.1. Якість життя громадян (ЯГЖ) як кінцевий людиноцентричний результат діяльності владних структур

4.2. Показники ЯЖГ у факторно-критеріальному кваліметричному вимірі

4.3. Технологія кваліметричного оцінювання ЯЖГ та її соціальні наслідки

ДОДАТКИ: ПРИКЛАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ОЦІНОЧНИХ МОДЕЛЕЙ ПЕДАГОГІЧНОЇ КВАЛІМЕТРІЇ


 

На початок