КВАЛІМЕТРІЯ В УПРАВЛІННІ: ГУМАНІСТИЧНИЙ КОНТЕКСТ

Електронний посібник

Головна

 

Передмова

 

Теоретичні відомості

 

Додатки: приклади застосування оціночних моделей педагогічної кваліметрії

 

Пакет анкет

 

Післямова

 

Укладачі

Додатки: Приклади застосування оціночних моделей педагогічної кваліметрії

 

Автор к.п.н., доцент Ануфрієва О.Л.

Кваліметрична модель розвитку особистості дитини дошкільного віку

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Рівень знань, умінь навичок

0,30

1.Володіння початковими елементами математики

0,33

К1

0,7

0,231

0,26

 

 

2.Володіння початковими елементами письма

0,33

К2

0,9

0,297

 

 

 

3.Володіння початковими елементами читання

0,34

K3

1

0,34

 

2. Рівень творчого розвитку

0,25

4.Спостережливість

0,44

К8

0,6

0,264

0,17

 

 

5.Допитливість

0,21

К9

0,85

0,1785

 

 

 

6.Фантазія

0,16

К10

0,9

0,144

 

 

 

7.Уява

0,11

К11

0,5

0,055

 

 

 

8.Здатністьдо самоорганізації (ставити мету, планувати діяльність)

0,08

К12

0,65

0,052

 

3. Рівень морального розвитку

0,25

1.Доброта

0,36

К13

1

0,36

0,21

діяльності

 

2.Правдивість

0,28

К14

0,7

0,196

 

 

 

3.Вихованість

0,36

К15

0,8

0,288

 

4. Рівень фізичного

0,20

12.Рухова активність

0,30

К18

1

0,3

0,15

розвитку

 

13.Спритність

0,40

К19

0,79

0,316

 

 

 

14.Координація

0,20

К20

0,47

0,094

 

 

 

15.Загартування

0,10

К21

0,3

0,03

 

Загальна оцінка в частках одиниці

1,00

 

 

 

 

 

0,79

 

Автор к.п.н., доцент Ануфрієва О.Л.

Модель кваліметричної оцінки якості

підготовки дисертаційного дослідження

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1.Формулювання теми дослідження

0,12

1.Тема чітко вказує на зміст проведеного дослідження

0,27

К1

0,95

0,2565

0,09

 

2. В темі відтворено і узгоджено об’єкт, предмет і мета дослідження

0,27

К2

0,6

0,162

 

 

3. В темі висвітлено спрямування на дослідження конкретного аспекту психолого-педагогічної теорії чи практики

0,27

К3

0,8

0,216

 

 

4. Чітко визначено суб’єкти дослідженняєкти дослідження

0,09

К4

0,75

0,0675

 

 

 

5.Забезпечена цілісність дослідження, логічний зв’язок усіх його методологічних характеристик

0,10

К5

0,8

0,08

 

2.Обґрунтування актуальності і новизни

0,14

1. Проведено якісний та кількісний аналіз проблеми

0,22

К6

0,8

0,176

0,11

 

 

2. Всебічно обґрунтований об’єкт та предмет дослідження

0,20

К7

0,9

0,18

 

 

 

3. Визначено суперечності між теоретичним обгрунтуванням і практичною реалізацією предмета дослідження

0,22

К8

0,6

0,132

 

 

 

5. Визначені прогресивні тенденції, шляхи, форми, методи вирішення поставлених завдань

0,16

К9

0,7

0,112

 

 

 

6. Окреслено можливості використання отриманих результатів

0,20

К10

1

0,2

 

3. Формулювання мети і завдань дослідження

0,16

1.Чітко визначено що досліджується

0,20

К11

1

0,2

0,12

 

 

2. Чітко визначено суспільне значення (для чого досліджується)

0,24

К12

0,8

0,192

 

 

 

3. Чітко визначено яким шляхом досягається результат

0,27

К13

0,75

0,2025

 

 

 

4. Завдання точно визначені

0,13

К14

0,7

0,091

 

 

 

5. Завдання підлягають прямому чи непрямому вимірюванню, співвідносяться з певною шкалою( їх вирішення можна відповідно оцінити)

0,16

К15

0,5

0,08

 

4.Розробка гіпотези дослідження

0,13

1.Відповідає вихідним методологічним принципам дослідження

0,35

К16

0,65

0,2275

0,10

 

 

2. Чітко визначені положення, які потребують доведення і захисту

0,33

К17

0,8

0,264

 

 

 

3. Передбачений оптимальний варіант вирішення проблеми

0,32

К18

0,75

0,24

 

5. Методика дослідження

0,17

1. Використання валідних дослідницьких методик

0,35

К19

0,4

0,14

0,10

 

 

2. Необхідна і достатня кількість емпіричних даних

0,22

К20

0,9

0,198

 

 

 

3. Оптимальне використання математичних методів обробки результатів

0,17

К21

0,6

0,102

 

 

 

4. Відповідна інтерпретація результатів

0,26

К22

0,5

0,13

 

6.Наукова новизна, теоретична та практична значущість дослідження

0,18

1. Чи привніс дослідник в науку принципово  нове

0,27

К23

0,6

0,162

0,13

 

 

2. Вплив результатів дослідження на існуючи концепції, ідеї

0,28

К24

0,6

0,168

 

 

 

3. Прикладна значущість

0,26

К25

0,9

0,234

 

 

 

4. Концептуальність, доказовість сформульованих висновків

0,19

К26

0,7

0,133

 

7.Літературне оформлення роботи

0,10

1. Коректна мова та стиль

0,3

К27

1

0,3

0,08

 

 

2.  Вдало сформульовані назви розділів, підрозділів

0,27

К28

0,8

0,216

 

 

 

3.  Відповідно оформлений список використаних літературних джерел

0,22

К29

0,5

0,11

 

 

 

4.  Схеми, малюнки, діаграми, додатки подані відповідно до вимог

0,21

К30

1

0,21

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

 

0,73

 

Модель оцінки рівня готовності до науково-дослідної роботи

Фактори

вагомість - m

Критерії

вагомість - v

коефіцієнтвідповідності-К

Оцінка

експерта

Інтегральнаоцінкафакторів

1

2

3

4

5

6

8

Мотиваційний компонент

 

 

0,35

 

 

 

1.Пізнавальні потреби та інтереси

0,26

К1

0,82

0,18

2.Сформованість мотивів дослідної діяльності

0,25

К2

0,61

 

3.Прагнення до самовдосконалення через науково-дослідну роботу

0,24

K3

0,57

 

4.Розуміння ціннісної ролі досліджень у підвищенні професійного фахівця

0,25

K4

0,32

 

Когнитивний компонент

 

 

 

0,30

 

 

 

1.Системне володіння знаннями з методології на  методики наукового дослідження (види, етапи, принципи, форми , методи )

0,29

К5

0,84

0,20

2.Знання логіки наукового дослідження

0,26

К6

0,52

 

3.Знання організаційних засад науково-дослідної роботи

0,23

К7

0,95

 

4.Знання психолого-педагогічних основ

0,22

К8

0,31

 

Операційний компонент

 

 

 

 

0,20

 

 

 

 

1.Уміння здійснювати пошук, нагромаджувати інформацію, критично аналізувати, прогнозувати розвиток проблеми

0,26

К9

1

0,17

2.Наявність комунікативних умінь

0,25

К10

0,91

 

3.Уміння застосовувати ефективні моделі та технології

0,20

К11

0,95

 

4.Уміння коректно застосовувати методи статистики

0,15

К12

0,67

 

5.Уміння використовувати сучасні засоби інформаційно-комунікаційних технологій

0,14

K13

0,4

 

Особистісний компонент

 

0,15

  

1.Допитливість, ініціативність , організованість, наполегливість, креативність, цілеспрямованість

0,35

К14

0,74

0,10

2.Якості необхідні для професійного і особистісного зростання (нестандартне мислення, спрямованість на інновації, гнучка адаптація до змін, мобільність)

0,33

К15

0,68

 

3.Саморегуляція, самоаналіз, самоконтроль

0,32

К16

0,64

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

0,65

 

Автор к.п.н., доцент Ануфрієва О. Л.

Модель кваліметричної оцінки діяльності

«Школи молодого науковця»

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

Змістове

0,25

1. Методологічна складова

0,30

К1

0,8

0,24

0,22

наповнення

 

2. Практична цінність

0,25

К2

0,9

0,225

 

 

 

3. Сучасні підходи

0,25

К3

1

0,25

 

 

 

4.Новітні технології

0,2

К4

0,75

0,15

 

Викладацький склад

0,21

5. Фахові знання

0,33

К5

1

0,33

0,14

 

6 Педагогічна майстерність

0,35

К6

0,68

0,238

 

 

 

7. Практичний досвід

0,32

К7

0,3

0,096

 

Організація

0,30

8. Творча атмосфера

0,20

К8

1

0,2

0,255

роботи

 

9 Індивідуальна спрямованість

0,2

К9

0,75

0,15

 

 

 

10. Чіткій розклад, координованість дій та мобільність

0,20

К10

0,5

0,1

 

 

 

11. Організоване дозвілля

0,40

К11

1

0,4

 

Матеріально-технічне забезпечення

0,24

12 .Наявність паперового роздаткового матеріалу

0,22

К12

1

0,22

0,1932

 

 

13. Електронні версії занять

0,19

К13

0,8

0,152

 

 

 

14. Якість презентацій

0,18

К14

1

0,18

 

 

 

15. Достатність техніногообладнення

0,15

К15

0,4

0,06

 

 

 

16. Умови проживання

0,12

К16

1

0,12

 

 

 

17. Якість і зручність харчування

0,14

К17

0,52

0,0728

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

 

0,80

 

 

Автор д.п.н., професор Т.А.Борова

Кваліметрична субмодель професійного розвитку

науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу

 

фактор – Ф

вагомість – m

змістові критерії

вагомість – v

коефіцієнт відповідності –К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

1. Аналіз потреб за функціями

0,15

1. Цілепокладання

0,2

К1

 

0

0

 

 

2.Планування та прогноз

0,2

К2

 

0

 

 

3.Організація та виконання

0,2

К3

 

0

 

 

4.Контроль та аналіз

0,2

К4

 

0

 

 

 

 

5.Корекція, узагальнення

0,2

К5

 

0

 

 

2. Визначення цілей

професійного характеру

за змістом діяльності

0,2

6. Предметно-специфічні компетентності

0,2

К6

 

0

0

 

 

7. Навчально-методична робота

0,2

К7

 

0

 

 

 

8. Наукова робота

0,2

К8

 

0

 

 

 

 

9. Організаційна робота

0,2

К9

 

0

 

 

 

 

10. Методики навчальної і виховної роботи

0,2

К10

 

0

 

 

3. Навчання за визначеними цілями

0,15

11. Підвищення кваліфікації

0,25

К11

 

0

0

 

 

12 Семінарські заняття

0,1

К12

 

0

 

 

13 Самоосвітня діяльність

0,25

К13

 

0

 

 

14 Консультації

0,1

К14

 

0

 

 

15 Взаємовідвідування занять

0,1

К15

 

0

 

 

16 Конференції

0,1

К16

 

0

 

 

17 Тренінги

0,1

К17

 

0

 

 

4.Визначення плану

0,15

18. За функціями

0,2

К18

 

0

0

 

дійпрофесійного

 

19. За змістом діяльності

0,3

К19

 

0

 

 

характеру

 

20. Рівень самостійності у плануванні

0,5

К20

 

0

 

 

5.Науково-педагогічна діяльність

0,2

21. Навчальна діяльність

0,3

К21

 

0

0

 

 

22. Навчально-методична діяльність

0,2

К22

 

0

 

 

 

23. Наукова діяльність

0,3

К23

 

0

 

 

 

24. Організаційна діяльність

0,2

К24

 

0

 

 

6. Результат

0,15

25. Звітування щодо виконання професійних обов’язків, зміни в професійній діяльності

0,4

К25

 

0

0

 

 

26. Результативність рівня навченості вами студентів

0,4

К26

 

0

 

 

27. Ступінь рефлексії

0,2

К27

 

0

 

 

Загальна оцінка

в частках одиниці

1

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор к.п.н. Давидюк Наталія Юріївна

Модель оцінки професійної компетентності методистів ПТНЗ

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт -К

значення - К

оцінка критеріїв

оцінка факторів

1. Ціле-

 мотиваційний компонент

 

0,35

1.Мотиваційна цілеспрямованість

0,35

К1

0,75

0,263

0,31

2.Розвиток внутрішньої мотивації

0,34

К2

0,9

0,306

 

 

3.Ціннісні орієнтації на професійну самореалізацію і самоудосконалення

0,31

К3

1

0,31

 

2.Когнитивний

 компонент

0,3

4.Психолого-педагогічні знання

0,44

К4

0,8

0,352

0,22

 

5.Управлінські знання

0,21

К5

0,5

0,105

 

 

 

6.Комунікативні звання

0,16

К6

0,6

0,096

 

 

 

7.Дидактичні знання

0,11

К7

1

0,11

 

 

 

8.Технологічні знання

0,08

К8

0,75

0,06

 

3.Конативний

компонент

0,25

9.Психолого-педагогічні уміння

0,44

К9

0,7

0,308

0,15

 

10.Управлінські уміння

0,21

К10

0,3

0,063

 

 

 

11.Комунікативні уміння

0,16

К11

0,6

0,096

 

 

 

12.Дидактичні уміння

0,11

К12

0,8

0,088

 

 

 

13.Технологічні уміння

0,08

К13

0,7

0,056

 

4.Особистісний

 компонент

0,10

14.Сформаваність педагогічної рефлексії

0,50

К14

1

0,5

0,08

 

15.Здатність до саморозвитку

0,30

К15

0,7

0,21

 

 

 

16.Мутабельність

0,20

К16

0,65

0,13

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

0,76

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Базова модель кваліметричного стандарту діяльності викладача

вищого навчального закладу

(розроблена за матеріалами досвіду Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка)

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1.Вимоги часу

0,40

1.Самостійність у прийнятті рішень

0,27

К1

0

0

0,00

 

2.Здатність до самоосвіти

0,27

К2

0

0

 

 

3.Цілеспрямованість і самоорганізація

0,27

К3

0

0

 

 

4.Бачення необхідності володіння суміжними професіями

0,09

К4

0

0

 

 

 

5.Уміння планувати професійне зростання

0,10

К5

0

0

 

2.Вимоги суспіль-ного ладу

0,25

6.Уміння відстоювати свою позицію, погляди, вірування

0,22

К6

0

0

0,00

 

 

7.Комунікабельність, доброзичливість, партнерські стосунки

0,20

К7

0

0

 

 

 

8.Поєднання індивідуальних потреб з зовнішніми вимогами

0,22

К8

0

0

 

 

 

9.Високі морально-етичні і гуманіс-тичні якості

0,16

К9

0

0

 

 

 

10.Національний патріотизм

0,20

К10

0

0

 

3.Вимоги спеціаліза-ції студентів (профе-сійна спрямованість)

0,35

11.Самостійний контроль робочої програми на основі інновацій

0,20

К9

0

0

0,00

 

 

12.використання сучасних законів та досягнень в галузі певної науки (хімії, фізики,ін.)

0,24

К10

0

0

 

 

 

13.Уміння структурувати навчальний матеріал

0,27

К11

0

0

 

 

 

14.Користування ТНЗ (в т.ч. інформаційними технологіями)

0,13

К12

0

0

 

 

 

15.Спеціальні уміння викладача (напр. для хімії, фізики - проведення експерименту тощо)

0,16

К13

0

0

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

0,00

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Факторно-критеріальна модель діяльності декана ВНЗ III-IV р.а.

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

Вагомість

 - v

коефіцієнт відповід

ності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1.Організація роботи деканату

0,32 

1.Перспективне планування розвитку факультету

0,50

К1

 

0

0,00 

2.Планування, організація і контроль навчального процесу

0,25

К2

 

0

3.Матеріально-технічна база та кадрове забезпечення роботи факультету

0,25

К3

 

0

2.Робота з кафедрами

0,25

4.Кадрове та організаційно-методичне забезпечення роботи кафедр

0,40

К4

 

0

0,00

 

 

5.Контроль якості навчально-виховного процесу

0,23

К5

 

0

 

 

 

6.Наукова робота

0,20

К6

 

0

 

 

 

7.Аналіз набору та розподілу випускників (випускаючі кафедри)

0,17

К7

 

0

 

3.Робота з студентами 

0,26

8.Контроль навчальних успіхів

0,50

К9

 

0

0,00

 

9.Виховна робота

0,33

К10

 

0

 

 

10.Працевлаштування і зв’язок з випускниками

0,17

К11

 

0

 

4.Науково-методична робота 

0,17

11.Планування організація та аналіз

0,67

К13

 

0

0,00

 

12.Розробка, складання і аналіз навчальних планів

0,33

К14

 

0

 

Загальна оцінка в частках одиниці

1,00

 

 

 

 

0,00

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Базова модель кваліметричного стандарту діяльності завідувача кафедрою

ВНЗ ІІІ-ІV р.а. (запропонована кафедрою)

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1.Особисті якості

0,23

1.Організаційні здібності

0,29

К1

 

0

0,00

 

2.Професіоналізм

0,50

К2

 

0

 

 

 

3.Моральність

0,21

К3

 

0

 

2.Керівництво кафедрою

0,20

4.Організаційна робота

0,15

К4

 

0

0,00

 

 

5.Навчально-методична робота

0,16

К5

 

0

 

 

 

6.Науково-дослідна робота

0,17

К6

 

0

 

 

 

7.Результати навчання студентів

0,25

К7

 

0

 

 

 

8. Результати роботи викладачів кафедри (рейтинг кафедри)

0,27

К8

 

0

 

3.Викладацька діяльність

0,18

9.Дидактичне забезпечення викладацької діяльності

0,20

К9

 

0

0,00

 

 

10.Культурологічна складова викладацької діяльності

0,27

К10

 

0

 

 

 

11.Організація викладацької діяльності

0,23

К11

 

0

 

 

 

12.Результативність викладацької діяльності

0,30

К12

 

0

 

4.Наукова робота

0,21

13.Організація наукової роботи

0,20

К13

 

0

0,00

 

 

14.Інвестування наукових досліджень

0,24

К14

 

0

 

 

 

15.Видавничо-редакційна діяльність

0,28

К15

 

0

 

 

 

16.Участь у конференціях, проведення експериментальної та досвідно-експерментальної роботи

0,28

К16

 

0

 

5.Науково-методична робота

0,18

17.Розробка роздаткового матеріалу

0,17

К17

 

0

0,00

 

 

18.Розробка методичних рекомендацій для проведення практичних і лабораторних занять

0,18

К18

 

0

 

 

 

19.Розробка опорних конспектів і матеріалів лекцій

0,21

К19

 

0

 

 

 

20.Розробка нових курсів, дисциплін

0,19

К20

 

0

 

 

 

21.Системність методичного супроводу дисципліни або теми (лекцій, практичних, лабо-раторних), які читає викладач

0,25

К21

 

0

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

0,00

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Базова модель кваліметричного стандарту діяльності директора ЗНЗ

 

249

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова.

Базова кваліметриметрична модель професійної діяльності

педагогічних працівників відповідно до  кваліфікаційних вимог

 

251252

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Кваліметрична модель оцінки діяльності проректора

з навчальної роботи ВНЗ ІІІ-IV р.а. та його особистих якостей

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Особисті якості

0,39

1.Професіоналізм

0,42

К1

 

0

0,00

 

2.Громадянськість

0,37

К2

 

0

 

 

 

3.Комунікабельність

0,21

К3

 

0

 

2.Напрямки діяльності

0,22

4.Організація і контроль за нормативним забезпеченням навчального процесу

0,29

К4

 

0

0,00

 

 

5.Власне організація навчального процесу

0,24

К5

 

0

 

 

 

6.Матеріальне і кадрове забезпечення

0,23

К6

 

0

 

 

 

7.Державна атестація студентів

0,14

К7

 

0

 

 

 

8.Саморозвиток (особистісний, професійний, управлінський)

0,15

К8

 

0

 

3.Результат

0,39

9.Конкурентоздатність випускника на ринку праці

0,29

К9

 

0

0,00

 

 

10.Ефективність управління навчальним процесом

0,33

К10

 

0

 

 

 

11.Створення умов для актуалізації особистості

0,38

К11

 

0

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

0,00

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Кваліметрична модель професійної компетентності

ректора вищого навчального закладу III-IVрівнів акредитації

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідно-сті

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Ключові компетентності управлінця

0,26

1. менеджерська:планувальна, організаційна, мотиваційна, контроль, рефлексивна

0,18

К1

 

0,00

0,00

2. соціальна

0,16

К2

 

0,00

 

3. загальнокультурна

0,16

К3

 

0,00

 

4. здоров’язбережувальна

0,17

К4

5. інформаційна

0,16

К5

6. громадянська

0,17

К6

2. Загальнофахові компетентності керівника

0,29

7. домінуючі функції: проектувальна, організаційна, управлінська, самоменеджменту

0,28

К7

 

0,00

0,00

8. загальноуправлінські домінуючі дії:

0,24

К8

 

0,00

 

9. якості керівника, що забезпечують успішну професійну діяльність

0,24

К9

 

0,00

10. особистісні якості керівника

0,24

К10

 

0,00

3. Спеціальнофа-хові компетентності керівника ВНЗ III−IV рівнів акредитації

0,45

11. базові: науково-педагогіч-ний досвід; здатність самостійно здобувати знання, уміння; фінансово-економічна грамотність

0,33

К11

 

0,00

0,00

12. процесуальні: координація навчальної, наукової діяльності; фінансово-економічна

0,33

К12

 

0,00

 

13. результуючі: позитивна динаміка результатів

0,34

К13

 

0,00

 

Загальна оцінка

1,00

0,00

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Загальна кваліметрична модель оцінки рівня сформованості умінь у студентів

(складена за матеріалами досвіду

Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка)

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1.Початкові

0,10

1. хімічні

0,50

К1

0

0

0,00

уміння

2. загальнотехнічні

0,50

К2

0

0

 

2.Базові уміння

0,27

3. хімічні

0,55

К3

0

0

0,00

 

 

4. загальнотехнічні

0,45

К4

0

0

 

3.Спеціальні уміння

0,30

5. хімічні

0,50

К5

0

0

0,00

 

 

6. загальнотехнічні

0,50

К6

0

0

 

4.Творчі уміння у використанні знань

0,33

7.хімічних

0,52

К7

0

0

0,00

 

 

8.загальнотехнічних

0,48

К8

0

0

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

0,00

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Базова модель кваліметричного стандарту діяльності учителя

загальноосвітнього навчального закладу

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Безперервна

 

1.Методологічна грамотність

0,35

К1

 

0

0,00

освіта

2.Поповнення знань

0,34

К2

 

0

 

 

 

3.Розвиток фахових умінь

0,31

К3

 

0

 

2.Здійснення

навчально-

виховного

процесу

 

 

4.Моделювання уроку

0,44

К4

 

0

0,00

 

5.Проведення уроків

0,21

К5

 

0

 

 

6.Проведення додаткових індивідуальних занять

0,16

К6

 

0

 

 

7.Проведення підсумкових заліків

0,11

К7

 

0

 

 

8. Позакласна робота з предмету

0,08

К8

 

0

 

3.Документальне оформлення

 

9.Планування навчально-виховного процесу

0,36

К9

 

0

0,00

діяльності

 

10.Ведення журналів

0,20

К10

 

0

 

 

 

11.Виконання програм

0,30

К11

 

0

 

 

 

12.Перевірка зошитів

0,14

К12

 

0

 

4.Підтримка

 

13.Виконавча дисципліна

0,30

К13

 

0

0,00

шкільного укладу життя

 

14.Вмотивованість виконання функціональних обов'язків

0,40

К14

 

0

 

 

 

15.Збереження позитивного мікроклімату

0,20

К15

 

0

 

 

 

16.Виявлення та розвиток творчої ініціативи

0,10

К16

 

0

 

5.Суспільна

 

17.Участь у педярмарці

0,17

К17

 

0

0,00

активність

 

18.Участь у професійних конкурсах

0,20

К18

 

0

 

 

 

19.Участь у конференціях

0,23

К19

 

0

 

 

 

20.Участь у громадських зборах

0,18

К20

 

0

 

 

 

21.Робота з мешканцями мікрорайону

0,22

К21

 

0

 

Загальна оцінка

0,00

 

 

 

 

0,00

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Кваліметрична модель оцінки діяльності заступника директора з виховної роботи

ВНЗ І-ІІ р.а. та його особистих якостей

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Особисті якості

0,39

1.Професіоналізм

0,42

К1

 

0

0,00

 

2.Громадянськість

0,37

К2

 

0

 

 

 

3.Комунікабельність

0,21

К3

 

0

 

2.Напрямки діяльності

0,22

4.Організація і контроль за нормативним забезпеченням виховного процесу

0,29

К4

 

0

0,00

 

 

5.Власне організація виховного процесу

0,24

К5

 

0

 

 

 

6.Матеріальне і кадрове забезпечення

0,23

К6

 

0

 

 

 

7.Вивчення динаміки розвитку особистісних якостей студентів

0,14

К7

 

0

 

 

 

8.Саморозвиток (особистісний, професійний, управлінський)

0,15

К8

 

0

 

3.Результат

0,39

9.Конкурентоздатність випускника на ринку праці

0,29

К9

 

0

0,00

 

 

10.Ефективність управління виховним процесом

0,33

К10

 

0

 

 

 

11.Створення умов для актуалізації особистості

0,38

К11

 

0

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

0,00

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор д.п.н., професор Г.В.Єльникова

Визначення рівня діяльності загальноосвітнього навчального закладу

 

Критерії I-го порядку

Позначен-някрит.К

Значен-ня.крит.К

v-вага крит.

К * v-доля

m-вагаФ

Ф-доля

M-вага Р

Р-доля

Рзаг.оц.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.Моделювання школи

К1

0,00

0,33

0,00

 

0,00

0,40

0,00

0,00

2. Планування роботи

К2

0,00

0,20

0,00

 

 

 

 

3. Структура навчально-виховного закладу

К3

0,00

0,27

0,00

0,20

 

 

 

 

4. Створення системи органів управління школою

К4

0,00

0,14

0,00

 

 

 

 

 

5. Інформаційне забезпечення управління і документація школи

К5

0,00

0,06

0,00

 

 

 

 

 

6. Забезпечення школою можливостей навчання дітей до 17 років

К6

0,00

0,22

0,00

 

0,00

 

 

 

7. Комплектування класів, забезпечення варіативності навчання

К7

0,00

0,14

0,00

 

 

 

 

 

8. Структура навчального року та режим роботи школи

К8

0,00

0,12

0,00

 

 

 

 

 

9. Навчальний план та навчальні програми

К9

0,00

0,16

0,00

0,30

 

 

 

 

10. Організація роботи школи щодо виконання Закону України "Про мови"

К10

0,00

0,19

0,00

 

 

 

 

 

11. Створення умов для виховання поваги до державної символіки України

К11

0,00

0,08

0,00

 

 

 

 

 

12. Організація навчально-виховної діяльності в позаурочний час

К12

0,00

0,09

0,00

 

 

 

 

 

13. Оцінювання знань і поведінки учнів

К13

0,00

0,06

0,00

 

 

 

 

 

14. Комплектування школи педкадрами, їх якісний склад

К14

0,00

0,40

0,00

 

0,00

 

 

 

15. Заходи адміністрації школи щодо зміцнення якісного складу педкадрів

К15

0,00

0,10

0,00

0,20

 

 

 

 

16.Підвищення кваліфікації

К16

0,00

0,20

0,00

 

 

 

 

 

17. Організація атестації педпрацівників

К17

0,00

0,30

0,00

 

 

 

 

 

18. Навчально-матеріальна база школи

К18

0,00

0,50

0,00

 

0,00

 

 

 

19. Збереження шкільного майна

К19

0,00

0,30

0,00

0,15

 

 

 

 

20. Охорона і використання землі, яка надана школі

К20

0,00

0,20

0,00

 

 

 

 

 

21. Зв'язок школи з сім'єю

К21

0,00

0,50

0,00

 

0,00

 

 

 

22. Зв'язок школи з іншими організаціями і закладами

К22

0,00

0,20

0,00

0,05

 

 

 

 

23. Запобігання негативного впливу середовища на молодь

К23

0,00

0,30

0,00

 

 

 

 

 

24.Соціально-матеріальна підтримка дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених та неповних сімей

К24

0,00

0,25

0,00

 

0,00

 

 

 

25.Медичне обслуговування в школі

К25

0,00

0,21

0,00

 

 

 

 

 

26. Організація харчування

К26

0,00

0,11

0,00

 

 

 

 

 

27. Організація відпочинку учнів і працівників

К27

0,00

0,17

0,00

0,10

 

 

 

 

28. Охорона праці

К28

0,00

0,18

0,00

 

 

 

 

 

29. Санітарно-гігієнічні умови роботи школи

К29

0,00

0,14

0,00

 

 

 

 

 

30. Руховий режим учнів

К30

0,00

0,03

0,00

 

 

 

 

 

31. Рівень загальноосвітньої підготовки учнів випускних класів: у 3(4)-х класах - укр.мова та літ.

К 3.1.1.

0,00

0,20

0,00

 

0,00

0,60

 

 

3.1.2. у 9-х класах. - математика (алгебра та геометрія)

К 3.1.2.

0,00

0,30

0,00

0,33

 

 

 

 

3.1.3. у 11-х класах. - історія та правознавство, географія, фізика, хімія, іноземна мова

К 3.1.3.

0,00

0,50

0,00

 

 

 

 

 

32. Характер поведінки і організації учнів в оточуючому середовищі

К32

0,00

0,70

0,00

0,50

0,00

 

 

 

33. Рівень правопорушеньі учнів

К33

0,00

0,30

0,00

 

 

 

 

 

34. Ступень впливу школи на розвиток учня та підготовку його до самостійного життя

К34

0,00

0,60

0,00

0,17

0,00

 

 

 

35. Ставлення до школи батьків, учителів, учнів, мешканців мікрорайону

К35

0,00

0,40

0,00

 

 

 

 

 

 

Автор. к.п.н. Г.В. Наливайко

Кваліметрична модель розвитку самоосвітньої компетентності

вчителів початкових класів у міжкурсовий період підвищення кваліфікації

 

фактор – Ф

вагомість – m

критерії

вагомість – v

коефіцієнт відповідності – К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Вмотивованість

0,20

1. Ставлення до професії

0,20

К1

 

0,00

0,00

2. Професійне вдосконалення

0,20

К2

 

0,00

 

3.Матеріальні заохочення

0,20

К3

 

0,00

 

4.Моральні заохочення

0,20

К4

 

0,00

 

 

5. Робочий мікроклімат

0,20

К5

 

0,00

 

2. Цілеспрямова-ність

0,20

6.Ефективна організація навчально-виховного процесу

0,20

К6

 

0,00

0,00

 

 

7. Удосконалення особистості

0,20

К7

 

0,00

 

 

 

8. Самоствердження в колективі

0,15

К8

 

0,00

 

 

 

9. Знання сучасних тенденцій розвитку освіти

0,10

К9

 

0,00

 

 

 

10.Підготовка до атестації

0,10

К10

 

0,00

 

 

 

11. Переоцінка цінностей у сфері праці

0,25

К11

 

0,00

 

3. Використання форм, методів, засобів розвитку

самоосвітньої

компетентності

0,20

12. Володіння методами організації самоосвітнього процесу

0,20

К12

 

0,00

0,00

 

13.Володіння інформаційно-комунікаційними технологіями

0,20

К13

 

0,00

 

 

 

14. Визначення форми оприлюднення результатів самоосвіти

0,20

К14

 

0,00

 

 

 

15. Володіння сучасними методами, формами, засобами самонавчання

0,20

К15

 

0,00

 

4. Зміст самоосвітньої

компетентності

0,20

16. Рівень професійного розвитку

0,15

К16

 

0,00

0,00

 

17. Опанування теорії і практики пошуку та аналізу інформації

0,15

К17

 

0,00

 

 

 

18. Вміння розробляти та виконувати програми самоосвіти з урахуванням власних потреб і потреб суспільства

0,15

К18

 

0,00

 

 

 

19. Планування й упорядкування власних прийомів самонавчання

 

0,15

К19

 

0,00

 

 

 

20. Уміння самостійно приймати рішення

0,15

К20

 

0,00

 

 

 

21. Наявність інформаційної культури

0,10

К21

 

0,00

 

 

 

22. Самоаналіз, самоконтроль, самокоригування своєї самоосвітньої діяльності на основі виокремлення власних потреб

0,15

К22

 

0,00

 

5. Результатив-ність

0,20

 

23. Оволодіння методикою самоосвітньої діяльності

0,20

К23

 

0,00

0,00

24.Рівень навченості учнів

0,20

К24

 

0,00

 

25. Методичні та науково-методичні доробки

0,20

К25

 

0,00

 

26.Здатність стимулювати розвиток інших суб’єктів педагогічного процесу, привчати їх до самоосвітньої діяльності

0,10

К26

 

0,00

 

27. Уміння аналізувати результати власної самоосвітньої діяльності

0,20

К27

 

0,00

 

28. Робота з батьками

0,10

К28

 

0,00

 

Загальна оцінка в частках одиниці

1,00

 

 

 

 

 

0,00

 

Автор. к.п.н. Г.В.Наливайко

Кваліметриметрична модель компетентності

вчителів початкових класів

 

ПАРАМЕТР

вагомість - P

фактор - Ф

вагомість - m

КРИТЕРІЇ

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Базові

компетентності

 

 

 

 

 

 

 

 

  

0,30

1. 1.Функції

 

 

 

 

0,25

 

 

 

 

 

1. мотивації і стимулювання

0,20

К1

 

 

0,00

 

 

 

 

 

2. організаційна

0,20

К2

 

0,00

3.конструктивна

0,10

К3

 

0,00

4.дослідницька

0,10

К4

 

0,00

5. контрольно-аналітична

0,20

К5

 

0,00

6. рефлексивна

0,20

К6

 

0,00

1.2. Соціальна

 

 

0,15

  

7.співпраця з різними соціальними групами

0,30

К7

 

0,00

0,00

 

 

8. життєдіяльність в суспільстві

0,35

К8

 

0,00

9. взаємодія та праця в команді

0,35

К9

 

0,00

1.3. Загально культурна

0,15

 

10. розвиток культури особистості

0,55

К10

 

0,00

0,00

 

 

11. застосування державної та іноземної мов

0,45

К11

 

0,00

1.4.Здоров’язберігаюча

 

0,15

 

12. збереження власного здоров’я

0,60

К12

 

0,00

0,00

13. застосування навичок здорового способу життя

0,40

К13

 

0,00

 

1.5. Громадянська

0,15

 

14.захист власних прав

0,50

К14

 

0,00

0,00

 

 

15. виконання громадянських обов’язків

0,50

К15

 

0,00

1.6.Інформаційна

 

0,15

 

16.пошук, обробка, збереження інформації

0,40

К16

 

0,00

0,00

17. створення інформаційних ресурсів та обміну ними

0,60

К17

 

0,00

 

часткова параметра 1

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

2.Загально фахові компетентності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0,30

 

 

 

 

 

 

2.1. Когнітивні

18. Методологічні

0,35

 

 

 

 

18. інформованість про професійну діяльність, її цілі, задачі, плани; здатність переносити та застосовувати: знання про знання

0,20

К18

 

0,00

0,00

19. фахово-теоретичні

19. застосовувати й переносити в нові ситуації знання загальної та вікової педагогіки і психології, дидактики, основ наук

0,20

К19

 

0,00

 

20. нормативно-правові

20. застосовувати та переносити в нові ситуації знання нормативно-правової бази

0,20

К20

 

0,00

 

21. загальнометодичні

21. розробляти, застосовувати та переносити в нові ситуації спеціальні знання за фахом навчальної дисципліни, методик викладання, виховання

0,20

К21

 

0,00

 

22. загальнотехнологічні

22. розробляти, застосовувати та переносити в нові ситуації технології управління, навчання, виховання

0,20

К22

 

0,00

 

2.2.Діяльнісні 23. Методологічні

0,45

 

 

23. володіння методами пізнання, вміння бачити та розв’язувати професійну задачу, орієнтуватися в роботі, навчати роботи інших; уміння обґрунтовувати та передавати досвід

0,30

К23

 

0,00

0,00

24.  методичні

24. володіння різними методами, прийомами, методиками педагогічної діяльності та вміння застосовувати їх у педагогічній практиці

0,40

К24

 

0,00

 

 

 

 

 

 

 

25. технологічні

25. здатність використовувати: сучасні технології педагогічної діяльності; сучасні технічні засоби; читати й розробляти технічну документацію

0,30

К25

 

0,00

 

2.3. Соціально особистісні

 

 

 

 

0,20

 

 

 

 

26. Професійно-педагогічне співробітництво 

0,20

К26

 

0,00

0,00

27. педагогічна рефлексія (спілкування)

0,20

К27

 

0,00

 

28.прояв громадянських якостей

0,20

К28

 

0,00

 

29. моральних якостей

0,20

К29

 

0,00

 

30. професійних якостей

0,20

К30

 

0,00

 

часткова параметра 2

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

3. Спеціальнофахові компетентності

 

 

 

 

 

 

 

0,40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.Когнітивні 31. спеціально теоретичні

0,20

 

 

31. теоретичні основи навчальних предметів початкової школи; досягнення педагогічної науки, психології, фізіології дітей молодшого шкільного віку

0,30

К31

 

0,00

0,00

32. спеціально методичні

32. знання:
змісту навч. програм та підручників для початкової школи;
методик викладання навчальних предметів та виховної роботи в 1-4-х класах;
способів відбору та створення ефективних засобів навчання у початковій школі;
способів педагогічного аналізу та моніторингових досліджень

0,40

К32

 

0,00

 

33. спеціальнотехнологічні

33. використовувати інноваційні та інформаційні технології в навчально-виховному процесі початкової школи;
проводити педагогічні моніторингові дослідження;
брати участь в експериментально-дослідницькій діяльності;
здійснювати аналіз, узагальнення та презентацію особистого педагогічного досвіду, власних творчих проектів

0,30

К33

 

0,00

 

3.2.Діяльнісні 34.спеціально-методичні

0,35

 

34. створення навчально-розвивального середовища для молодших школярів;
способів відбору та створення ефективних засобів навчання, їх дидактичні можливості в реалізації освітніх завдань початкової школи

0,45

К34

 

0,00

0,00

35.спеціальнотехнологічні

 

0,55

К35

 

0,00

 

3.3.

Результативність

 

0,45

 

 

 

 

36. результативність учнів

0,30

К36

 

0,00

0,00

 

 

 

 

37. участь в об'єднаннях

0,20

К37

 

0,00

38. нагороди

0,20

К38

 

0,00

39. участь у науково-методичній роботі школи

0,20

К39

 

0,00

40. Робота з батьками

0,10

К40

 

0,00

часткова параметра 3

 

 

 

 

 

 

 

 

0,00

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

 

 

 

0,00

 

 

Студент
Приклад оцінювання рівня всебічного розвитку особистості

молодшого школяра

 

Фактори

Ваго-мість

фак-тора

Критерії

Ваго-мість крите-рію 

Коефіцієнт від-повід-ності

Значення коефіцієн-та від-повідності

Часткова оцінка критеріїв

Часткова оцінка факторів

1

2

3

4

5

6

7

8

1. Рівень знань,

0,35

1.Математика

0,17

К1

0,95

0,1615

0,26

умінь навичок

 

2.Рідна мова

0,16

К2

0,86

0,1376

 

 

 

3.Хімія

0,14

K3

0,65

0,091

 

 

 

4.Фізика

0,15

K4

0,79

0,1185

 

 

 

5.Географія

0,14

K5

0,8

0,112

 

 

 

6.Література

0,13

K6

1

0,13

 

 

 

7.Іноземна мова

0,11

K7

0,83

0,0913

 

2.Рівень творчого розвитку

0,30

1.Мотиваційно - творча активність:

допитливість, прагнення до лідерства та успіху

0,25

К8

0,84

0,21

0,24

 

 

2.Інтелектуально-логічні здібності:аналізувати, порів-нювати, виділяти головне

0,23

К9

0,77

0,1771

 

 

 

3.Інтелектуально-евристичні здібності: пропонувати нові ідеї, переносити знання і уміння  в нові ситуації, незалежність суджень, критичність мислення, здатність до фантазії та асоціації

0,21

К10

0,68

0,1428

 

 

 

4.Здатність до самоорганізації: ставити мету, планувати діяльність, раціонально використовувати час, старан-ність, об"єктивне самооцінювання

0,18

К11

0,75

0,135

 

 

 

5.Коммунікативні здібності: акумулювати та творчо використовувати позитивний досвід інших, здатність до співпраці

0,13

К12

1

0,13

 

3.Рівень

0,20

1.Доброта

0,26

К13

1

0,26

0,18

морального

 

2.Правдивість

0,25

К14

0,91

0,2275

 

розвитку

 

3.Культура спілкування

0,20

К15

0,95

0,19

 

 

 

4.Працьовитість, свідомість

0,15

К16

0,83

0,1245

 

 

 

5.Відповідальність та надійність

0,14

K17

0,7

0,098

 

4.Рівень фізичного

0,15

1.Підтягування на перекладині

0,25

К18

0,74

0,185

0,09

розвитку

 

2.Нахили тулуба

0,30

К19

0,68

0,204

 

 

 

3.Човниковий біг

0,27

К20

0,64

0,1728

 

 

 

4.Стрибок у довжину з місця

0,10

К21

0,71

0,071

 

 

 

5.Біг на 1500 м

0,08

 

 

 

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

 

0,77

 

Студент

Кваліметричний стандарт діяльності учителя валеошколи

 

 

№п/п

 

Фактор

Вагомість фактору (Мi)

 

Критерії

Вагомість критерію (mi)

1      

2      

3      

4      

5      

I.               

Безперервна

0,237

 

 

1.1.

освіта

 

МГ

Усвідомлення необхідності використання валеології як основи своєї діяльності

 

0,211

I.              21.2.

 

 

Наявність знань загальної валеології

0,193

1.3.

 

ПЗ

Наявність знань концептуальної програми школи

 

0,214

I.              41.4.

 

 

 

Добір способів і засобів, методів, прийомів використання валеознань, умінь при навчанні з свого предмету

 

0,207

1.5.

 

ФУ

Розробка методик та технологій використання валеознань і умінь при навчанні з свого предмета

 

0,175

2.

Валеологічна

0,226

 

 

2.1.

спрямованість  навчально-

 

Привнесення валеознань за змістом (формальне)

 

0,09

2.2.

виховного процесу

 

Привнесення валеознань за сутністю (продуктивне)

 

0,09

2.3.

 

 

Планування спільної діяльності з учнем по формуванню валеоумінь на уроках

 

0,105

2.4.

 

 

Проведення уроку.

Організація діяльності по активному засвоєнню валеознань і валеоумінь

 

0,100

2.5.

 

 

Забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов

 

0,116

2.6.

 

 

Наявність позитивного мікроклімату

0,109

2.7.

 

 

Поступовий перехід до мотиваційного навчання

 

0,09

2.8.

 

 

Зв’язок валеознань і валеоумінь з віковими особливостями та сьогоденним життям учнів (концептуальна програма)

 

0,110

2.9.

 

 

Надання можливостей для задоволення потреб учнів у визнанні та самовираженні

 

0,09

2.10.

 

 

Насичення середовища валеознаннями за допомогою позакласної роботи з свого предмета

 

0,110

3.

Легалізація

0,174

 

 

3.1.

валеоспрямованості  навчання

 

Авторська програма (свій предмет на прикладі валеології)

 

0,117

3.2.

 

 

Методичні рекомендації щодо використання валеознань, умінь при вивчені свого предмета

 

0,107

3.3.

 

 

Технологія використання валеознань, умінь

0,114

3.4.

 

 

Відбиття валеознань, умінь у календарно-тематичних і поурочних планах

 

0,08

3.5.

 

 

Охайність, чистота при ведені журналу

0,087

3.6.

 

 

Облік валеознань, валеоумінь

0,084

3.7.

 

 

Занесення валеознань, умінь до теми уроку (використання концептуальна програма)

 

0,107

3.8.

 

 

Дотримання єдиного орфографічного режиму при перевірці зошитів

 

0,084

3.9.

 

 

Вимоги культури оформлення зошитів вчителем і учнем

 

0,104

3.10.

 

 

Дозування домашніх і класних робіт

0,116

4.

Валеологічне

0,217

 

 

4.1.

спрямування

 

Зовнішній вигляд вчителя

0,203

4.2.

життєдіяльності

 

Виконавча дисципліна

0,183

4.3.

через поведінку кожного члену

 

Вмотивованість виконання функціональних обов’язків

 

0,196

4.4.

колективу школи

 

Збереження позитивного мікроклімату в школі

 

0,211

4.5.

 

 

Виявлення ініціативи у створенні валеосередовища в школі

 

0,207

5.

Громадська

0,146

 

 

5.1.

активність.

 

Участь у педагогічному ярмарку

0,214

5.2.

Валеологічне

 

Участь у професійних конкурсах

0,158

5.3.

спрямування

 

Участь у конференціях

0,208

5.4.

 

 

Участь у громадських зборах

0,205

5.5.

 

 

Виявлення ініціативи у створенні валеосередовища в мікрорайоні школи.

 

0,215

 

Студент

Кваліметрична оцінка якості кави «еспрессо»

 

271

 

Студент

Модель кваліметричного оцінки якостей викладача

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Безперервна освіта

0,25

1.Наявність професійної освіти

0,30

К1

0,8

0,24

0,20

 

 

2. Стаж роботи по спеціальності та  досвід керування колективом

0,25

К2

0,9

0,225

 

 

 

3. Досягнення на професійній ниві (нагороди, сертифікати, міжнародні звязки …)

0,25

К3

0,8

0,2

 

 

 

4.Самоосвіта (відвідування курсів, тренінгів, участь в проектах, грантах)

0,2

К4

0,75

0,15

 

2.Мотивація

0,21

5 Наявність здорової амбітності

0,33

К5

0,9

0,297

0,15

 

 

6 Бажання карєрного зростання

0,35

К6

0,75

0,2625

 

 

 

7. Уміння використовувати стимули

0,32

К7

0,5

0,16

 

3.Професійна компетентність

0,30

8 Уміння зрозуміло та цікаво викладати предмет

0,20

К8

1

0,2

0,2442

 

 

9 Вдало робити порівняння (наводити приклади)

0,2

К9

0,69

0,138

 

 

10 Уміння сконцентровувати увагу аудиторії на головні аспекти предмету

0,20

К10

0,78

0,156

 

 

11  Бути  широкорозвинутим в своїй галузі

0,40

К11

0,8

0,32

 

 

12 Уміння аналізувати результат роботи

0,9

К12

0,6

0,54

4.Особистісні якості

0,24

13 Лідерство, організаторські здібності,  особиста відповідальність, впевненість

0,20

К13

1

0,2

0,182688

 

 

14 Упевненість у собі, наполегли-вість та  відданість справі

0,17

К14

0,8

0,136

 

 

 

15 . Швидке реагування на нововведення  в навчальних планах (навантаженнях)

0,16

К15

0,6

0,096

 

 

 

16 Дотримання загальних моральних норм та якостей

0,14

 

0,5

0,07

 

 

 

17Зацікавленість до викладання власного предмету

0,12

 

0,85

0,102

 

 

 

18 Комунікабельність і відчуття успіху, емоційна врівноваженість та здатність працювати в колективі

0,11

 

0,52

0,0572

 

 

 

19 Стійкість до стресів

0,10

 

1

0,1

 

 

 

20 Вміння визнавати свої помилки

0,9

 

0,45

0,405

 

Загальна оцінка

1,0

 

0,78

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Студент

Модель кваліметричного оцінки якостей лідера

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Особиста сила

0,24

1. Впевненість у собі, сміливість, уміння впливати на інших тощо

0,30

К1

0,9

0,27

0,25

 

 

2. Відповідальність

0,30

К2

0,9

0,27

 

 

 

3. Відкритість, яка означає можливість почути нові ідеї, навіть якщо вони не відповідають загальноприйнятим способам мислення

0,33

К3

1

0,33

 

 

 

4. Любов до людей і турбота про них

0,2

К4

0,8

0,16

 

2.Безперервна

0,28

5 Активне удосконалення свох знань та умінь

0,32

К5

1

0,32

0,21

 

 

6 Підвищення своєї компетенції шляхом обміну знаннями як усередині команди, так і залучаючи їх ззовні

0,30

К6

0,9

0,27

 

 

 

7. Створення середовища, що сприяє обміну знаннями усередині команди

0,20

К7

0,8

0,16

 

3.Психологічні та особистісні якості

0,23

8.  Творчий підхід до будь-якої проблеми, який на ділі є результатом здатності думати інакше, ніж це прийнято.

0,15

К8

0,72

0,108

0,25254

 

 

9.  Чесність.

0,33

К9

1

0,33

 

 

 

10. Лідер повинен діяти організовано і цілеспрямовано в умовах невизначеності.

0,33

К10

1

0,33

 

 

 

11.  Готовність до змін

0,33

К11

1

0,33

 

4.Професійні якості

0,25

12. Компетентність у відповідній сфері

0,32

К12

1

0,32

0,249875

 

 

13. Розуміння особливостей управлінської праці

0,16

К13

0,8

0,128

 

 

 

14. Чіткі особисті цілі

0,15

К14

0,75

0,1125

 

 

 

15. Критичне сприйняття та осмислення дійсності

0,14

К15

0,65

0,091

 

 

 

16. Постійне самовдосконалення

0,15

К16

1

0,15

 

 

 

17. Пошук нових форм роботи

0,12

К17

0,75

0,09

 

 

 

18. Планування своєї роботи

0,12

К18

0,9

0,108

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

 

0,96

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Студент

Модель кваліметричного оцінки якостей менеджера

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Безперервна освіта

0,25

Високий рівень освіти, практичного досвіду, компетентність у відповідній професії.

0,30

К1

1

0,3

0,22

 

 

Глибоке знання своєї і суміжних сфер  діяльності.

0,25

К2

0,9

0,225

 

 

 

Самоосвіта (відвідування курсів, тренінгів).

0,25

К3

0,75

0,1875

 

 

 

Знання сучасних управлінських підходів.

0,2

К4

0,8

0,16

 

2.Мотивація

0,21

Бажання кар’єрного зростання.

0,35

К5

1

0,35

0,14

 

 

Підвищення заробітної плати.

0,33

К6

0,68

0,2244

 

 

 

Уміння використовувати стимули.

0,32

К7

0,3

0,096

 

3.Професійна компетентність

0,30

Уміння  чітко,  по-діловому  організовувати справу, тобто дотримуватися розпорядку дня, регламенту роботи тощо.

0,20

К8

1

0,2

0,255

 

 

Уміння приймати самостійні рішення, виявляти ініціативу.

0,2

К9

0,75

0,15

 

 

 

Уміння домагатися результатів, бути наполегливим.

0,20

К10

0,5

0,1

 

 

 

Уміння сприймати та стимулювати підлеглих.

0,40

К11

1

0,4

 

4.Особистісні якості

0,24

Вміння реалізувати індивідуальний підхід до працівників.

0,14

К12

1

0,14

0,189696

 

 

Комунікабельність - уміння спілкуватися.

0,16

К13

0,8

0,128

 

 

 

Інтелект. Менеджер мусить бути талановитим учителем для своїх підлеглих.

0,17

К14

1

0,17

 

 

 

Вимогливість. Кожна поставлена мета має бути досягнута.

0,20

К15

0,4

0,08

 

 

 

Почуття гумору.

0,10

К16

1

0,1

 

 

 

Чесність і добросовістність.

0,12

К17

0,52

0,0624

 

 

 

Уміння сприймати критику та бути самокритичним.

0,11

К18

1

0,11

 

Загальна оцінка

в частках одиниці

1,00

 

 

 

 

 

0,80

 

 

 

 

 

 

 

 

Студент

Модель кваліметричного оцінки якостей оператора поштового-звяʼзку

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1. Безперервна освіта

0,21

1.Наявність професійної освіти

0,35

К1

0,9

0,315

0,17

 

 

2. Стаж роботи по спеціальності

0,33

К2

0,95

0,3135

 

 

 

3.Самоосвіта:
-відвідування курсів;
-тренінгів.

0,2

К3

1

0,2

 

2.Мотивація

0,25

4.Наявність здорової амбітності

0,30

К4

1

0,3

0,19

 

 

5.Бажання карєрного зростання

0,38

К5

0,7

0,266

 

 

 

6.Уміння використовувати стимули

0,30

К6

0,6

0,18

 

3.Професійна компетентність

0,30

7. Дотримуватись загальнопрофесійних вимог:
-раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;
- додержуватись норм технологічного процесу;
- не допускати браку в роботі;
- знати інформаційні технології.

0,33

К7

1

0,33

0,2207

 

 

8. Досконале знання усіх послуг та продуктів підприємства

0,35

К8

0,73

0,2555

 

 

 

9. Професійно важливі якості:
-гарний слух;
-розподіл і переключення уваги;
-великий обсяг короткочасної пам'яті;
-словесно-логічне мислення.

0,30

К9

0,5

0,15

 

4.Особистісні якості

0,24

10 .Особиста відповідальність

0,40

К10

1

0,4

0,3826

 

 

11. Упевненість у собі, наполегли-вість та  відданість справі

0,35

К11

0,85

0,2975

 

 

 

12. Відкритість до нового, винахідливість

0,2

К12

0,65

0,13

 

 

 

13.  Дотримання загальних моральних норм та якостей

0,19

К13

0,35

0,0665

 

 

 

14.  Наявність аналітичного мислення

0,15

К14

1

0,15

 

 

 

15.  Комунікабельність і відчуття успіху, емоційна врівноваженість та здатність працювати в колективі

0,4

К15

0,5

0,2

 

 

 

16. Стійкість до стресів

0,35

К16

1

0,35

 

Загальна оцінка

1,00

 

 

 

 

 

0,96

в частках одиниці

 

 

 

 

 

 

 

 

Студент

Модель кваліметричної оцінки якостей консультанта

 

Складові

Факор - Ф

Вагомість - m

Критерії

Вагомість - v

Коеф. відпов. - К

Значення коеф. відпов.

Часткова оцінка критеріїв

Часткова оцінка факторів

Професійна

1. Професійні знання

0,15

1. Знання механізмів оцінки тих чи інших послуг

0,35

К1

0,89

0,3115

0,2561

2.Фахові знання для надання консалтингових послуг

0,34

К2

0,90

0,3060

3. Знання законодавства

0,31

К3

0,78

1,0900

2. Уміння та здібності

0,15

4. Високі здібності до діагнозу, аналізу та сінтезу

0,40

К4

0,88

0,3520

0,1203

5.Здібність бачити картину в цілому

0,20

К5

0,65

0,1300

6. Уміння встановлювати продуктивні взаємовідносини з іншими

0,40

К6

0,80

0,3200

Етична

3. Система моральних цінностей та законослухняність

0,15

7. Дотримання законів та суспільних моральних норм

0,30

К7

0,70

0,2100

0,0981

8.Чесність та цілісність по відношенню до колег та замовника

0,40

К8

0,60

0,2400

9. Конфідеційність

0,30

К9

0,68

0,2040

4. Культура спілкування

0,15

10. Вміння вести переговори

0,34

К10

0,90

0,3060

0,1300

11. Неупереджене та виключно професійне ставлення до кожного клієнта фирми

0,33

К11

0,85

0,2805

12. Навички телефон. розмов

0,33

К12

0,85

0,2805

Особистісна

5. Вміння створювати позитивний імідж

0,12

13. Навички етичної поведінки

0,35

К13

0,68

0,2380

0,0778

14. Ентузіазм і наполегливість

0,35

К14

0,65

0,2275

15.Дуже розвинута уява

0,30

К15

0,61

0,1830

6. Мобільність та внутрішня стійкість

0,14

16. Ініціативність

0,35

К16

0,58

0,2030

0,0925

17.Висока комунікативна майстерність (усна та письмова)

0,30

К17

0,65

0,1950

18. Доброзичливість

0,35

К18

0,75

0,2625

7. Самоменеджмент

0,14

19. Зібраність, винахідливість

0,35

К19

0,78

0,2730

0,1022

20. Відповідальний і високо мотивований підхід до кожного ввіреного йому сегмента роботи

0,35

К20

0,75

0,2625

21. Постійне підвищення своїх професійних навиків

0,30

К21

0,65

0,1950

Загальна оцінка в частках одиниці

1

 

0,8770

 

Студент

Якості бізнесмена

(метод факторно-критеріального моделювання)

 

Факор - Ф

Вагомість - m

Критерії

Вагомість - v

Коеф. відпов. - К

Значення коеф. відпов.

Часткова оцінка критеріїв

Часткова оцінка факторів

Завойовник

0,21

1. вольовий

0,35

К1

0,89

0,186

0,1543

2. енергійний

0,34

К2

0,90

0,306

3. завзятий

0,31

К3

0,78

0,241

Організатор

0,2

4. здатність правильно оцінювати людей

0,40

К4

0,88

0,352

0,1604

5. спонукати їх до праці

0,20

К5

0,65

0,130

6. координуючи їх дії

0,40

К6

0,80

0,320

Комерційні здібності

0,2

7. здатність подати свій товар

0,30

К7

0,70

0,210

0,1236

8.вселити довіру

0,40

К8

0,60

0,240

9. закріпитися на ринку

0,30

К9

0,68

0,204

Хозяйновитість

0,22

10.раціональне ведення справ

0,34

К10

0,90

0,306

0,1907

11. розумна економія

0,33

К11

0,85

0,280

12. заощадливість

0,33

К12

0,85

0,280

Ділова мораль

0,17

13.вірність домовленостям

0,35

К13

0,68

0,238

0,11024

14.повага до конкурентів

0,35

К14

0,65

0,227

15.чітке ведення звітності

0,30

К15

0,61

0,183

 

1

 

0,7393

 

Студент

Базова модель оцінки якості навчального процесу в школі

 

фактор - Ф

вагомість - m

критерії

вагомість - v

коефіцієнт відповідності -К

значення коефіцієнта відповідності

часткова оцінка критеріїв

часткова оцінка факторів

1.Організація навчального процесу

0,31

1.Робочий навчальний план та його відповідність Статуту навчального закладу

0,18

К1

1

0,18

0,25

 

 

2. Навчально-методичне забезпечення викладання базових дисциплін та варіативних курсів

0,21

К2

0,5

0,11

 

 

 

3. Розклад занять

0,11

К3

0,75

0,08

 

 

 

4.Аналіз кадрового складу вчителів

0,16

к4

1

0,16

 

 

 

5.Шкільна мережа

0,14

к5

0,75

0,11

 

 

 

6.Матеріально-технічне забезпечення навчальних кабінетів

0,11

к6

0,75

0,08

 

 

 

7.Дотримання правил безпеки роботи у навчальних кабінетах

0,09

к7

1

0,09

 

2.Здійснення навчального процесу

 

 

0,32

1.Ведення документації

0,11

к8

0,75

0,08

0,27

 

2. Рівень викладання базових дисциплін

0,23

к9

1

0,23

 

 

3. Виконання навчального плану та навчальних програм

0,21

к10

1

0,21

 

 

 

4.Тиматичне оцінювання учнів

0,17

к11

0,75

0,13

 

 

 

5.Навчальні практики

0,07

к12

1

0,07

 

 

 

6.Відвідування учнями навчальних занять

0,12

к13

0,5

0,06

 

 

 

7.Система корекційної роботи з учнями

0,09

к14

0,75

0,07

 

3.Результативність навчального процесу

0,37

  

1.Рівень навчальних досягнень учнів 1-3,5-8,10-11 класів

0,29

к15

1

0,29

0,33

 

2.Рівень навчальних досягнень

0,27

к16

1

0,27

 

 

3.Виступ учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін,конкурсах та турнірах

0,25

к17

0,75

0,19

 

 

 

4.Працевлаштування випускників

0,19

к18

0,75

0,14

 

Загальна оцінка в частках одиниці

1,00

 

 

 

 

 

0,85

 

 

Попередня тема

На початок