КОМП’ЮТЕРНЕ ПРОЄКТУВАННЯ
ТА ПРОЄКТНА ГРАФІКА
Електронний посібник
ГОЛОВНА
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
АНОТАЦІЯ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
УКЛАДАЧІ
ЗМІСТ
Вступ
1. Дисципліна, її завдання
2. Сучасні технології проєктування садово-паркових об’єктів
1. Ознайомленння з програмним комплексом Realtime Landscaping Architect
2. Робота в Realtime Landscaping Photo
2.1. Нанесення об’єктів на вкладене фото. Робота з інструментами
2.2. Імпорт фонового зображення
2.3. Відкриття та збереження файлів. Збереження отриманого ландшафту
2.4. Групування та розгрупування об’єктів
3. Realtime Picture Editor редактор зображень у реальному часі
3.1. Основні функції Realtime Picture Editor
3.2. Інструменти редагування
4. Концепція та основні принципи роботи Realtime Landscaping Architect
4.1. Ознайомлення з інтерфейсом. Панель інструментів ПП Realtime Landscaping Architect
4.2. Налаштування загальних параметрів. Користування сіткою координат. Зменшення або збільшення всього поля об’єкта
5. Створення та редагування 2D елементів проєкту
5.1. Додавання об’єктів
5.2. Редагування об’єктів
6. Інструменти планування території ландшафтних об’єктів
6.1. Призначення та основні функції інструменту «Building». Стіни, дах: параметри, режими креслення, геометричні варіанти побудови
6.2. Бібліотечні елементи: вибір, редагування параметрів та розмірів бібліотечних елементів
7. Інструменти озеленення ландшафтних об’єктів
7.1. Призначення та основні функції інструменту «Landscape»
7.2. Вибір типу та встановлення параметрів елементів інструменту, прийоми редагування
8. Призначення та основні функції інструментів «Water Features», «Swimming Pool», «Accessory»
9. Робота з рельєфом
9.1. Призначення та основні функції інструменту «Terrain»
9.2. Призначення та основні функції інструменту «Road». Вибір типу та встановлення параметрів елементів інструментів, прийоми редагування
10. Робота з інструментами «Rock», «Rock Border»
11. Утиліти. Параметри анімаційних елементів
На початок