|
|
КОМП’ЮТЕРНЕ
ПРОЄКТУВАННЯ ТА
ПРОЄКТНА ГРАФІКА Електронний посібник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ІНСТРУМЕНТІВ «WATER FEATURES», «SWIMMING POOL», «ACCESSORY» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Щоб додати ставок: 1. Натисніть Pond «Додати ставок», розташовану вгорі екрана на вкладці
Water Features «Особливості води». 2. Намалюйте контур
ставка, натиснувши ліву кнопку миші, щоб додати точки. Натисніть клавішу Backspace, щоб видалити останню додану точку, і натисніть
клавішу Esc, щоб скасувати. Якщо потрібно ввести
відстань і кут вручну, поставте принаймні одну
точку, а потім натисніть Enter. 3. Щоб закінчити
малювати водойму, поставте останню точку поверх
першої точки. Крім того, клацніть правою кнопкою миші, щоб поставити останню
точку. Праворуч є меню із 4 вкладками: (опис
кожної властивості наведено в тому порядку, в якому вони відображаються у
програмному забезпеченні). 1. Material Custom appearance in each view – спеціальний вигляд у кожному варіанті перегляду
визначає, чи потік відображатиметься у поданні плану інакше, ніж у поданні
перспективи. Властивість Material визначає матеріал, що вистилає дно водойми. Щоб
змінити матеріал, клацніть маленьке зображення, на якому відображається поточний
матеріал заповнення. Size (розмір) визначає масштаб матеріалу водойми. Angle (кут) визначає кут
повороту матеріалу водойми. Властивість Shininess визначає, наскільки глянцевим матеріал буде виглядати.
Щоб змінити зовнішній вигляд матеріалу, клацніть у спадному меню Shininess і виберіть із наведених нижче опцій: За
замовчуванням, Вимкнено, Низький, Середній, Високий. Властивість
«блискучість» впливає лише на зовнішній вигляд матеріалу під час перегляду
3D. Enable enhanced surface detail (покращена
деталізацію поверхні) визначає, чи буде ставок мати збільшену деталізацію,
якщо дивитися зблизька. 2. Options Depth визначає, глибину
ставка в центрі. Depth taper (конус глибини) визначає, наскільки круті сторони
водойми. Water level (рівень води) визначає відсоток водойми, заповненої
водою. Water effect (ефект води) визначає, як вода виглядатиме під час
прогулянки в режимі реального часу (бути спокійною, мати невеликі хвилі,
піну, пар (для створення природних спа-центрів та гідромасажних ванн). Add fish додати рибу під час прогулянки в режимі реального
часу. Щоб з’явилася риба,
необхідно увімкнути дику природу на вкладці «Покроковий огляд у реальному
часі» діалогового вікна «Налаштування навколишнього середовища».
Натисніть кнопку Edit Points (редагувати точки), увімкнути/вимкнути режим редагування точок, щоб
змінити форму ставка. Shape Options (параметри форми),
щоб зберегти форму водойми або завантажити існуючу форму. 3. Rock Border Rock – кордон. Бордюри
з каменю автоматично додаються до ставків, їх можна змінити або вимкнути. Щоб
увімкнути/вимкнути облямівку по краю: Add Rock
Border визначає,
чи ставок обведений низкою 3D-каміння. Rock material (матеріал каміння) визначає матеріал бордюру породи.
Щоб змінити матеріал, клацніть на маленькому зображенні, яке відображає
поточний матеріал породи. Size (розмір) визначає масштаб гірського матеріалу. Rock size (розмір каміння) визначає приблизний розмір кожного
каменю в бордюрі.
Edit border кнопка щоб
увімкнути режим редагування кордону каміння. Натисніть на краю ставка, де
потрібно увімкнути/вимкнути бордюр. Після завершення
натисніть Edit border, щоб вимкнути
режим редагування. 4. Information Area відображає
загальний розмір водойми в м2. Perimeter (периметр)
відображає загальну відстань навколо водойми. Volume (об’єм) відображає кількість води у водоймі в м3.
Обсяг води розраховується з використанням середньої глибини.
Щоб додати потік
натисніть Stream «Додати потік». У меню також є 4 вкладки, властивості
яких такі ж, як у ставка. З нових властивостей у Options: Flow rate (швидкість потоку) відповідає за швидкість течії води в струмку. Slow – повільно,
Medium – середня швидкість, Fast
– швидка. Reverse flow direction (розгорнути напрям води). Поставте
галочку, щоб змінити напрям потоку води. Edit Flow Path (редагувати шлях течії потоку). Це дозволить вам
змінити шлях, який контролює напрям потоку води (можна редагувати точки,
додавати, змінювати криві), вимкніть кнопку, щоб завершити редагування.
Натисніть Waterfall «Додати
водоспад». У меню є 2 вкладки: Options Властивість Model визначає тип водоспаду. Щоб змінити модель, клацніть
зображення, яке показує поточний водоспад. Властивість Elevation (піднесення) визначає відстань водоспаду від землі,
його висоту над землею. Advanced Властивість Width (ширина) визначає розмір водоспаду зліва
направо. Depth (глибина) визначає
довжину водоспаду спереду назад. Height (висота) визначає, наскільки високий водоспад. Властивість Scale evenly (масштаб рівномірно) визначає, розтягнеться водоспад
чи ні, під час регулювання ширини, глибини або висоти. Якщо потрібно просто
збільшити водоспад, встановіть прапорець «Рівномірне масштабування». Якщо ви
хочете розтягнути водоспад у будь-якому напрямі, зніміть прапорець
«Рівномірне масштабування».
Натисніть Fountain «Додати
фонтан». У меню також є 2 вкладки, властивості яких відповідають властивостям
водоспаду.
Jumping Jets – це особливий тип фонтану, який випускає струмінь води,
яка здається стрибковою трубкою. Стрибкові струмені виділяють воду на основі
таймера, це означає, що поведінку струменя можна відредагувати відповідно до
ваших вимог. Кілька струменів можна синхронізувати, створюючи враження, що
вода стрибає з однієї частини вашого водного саду в іншу. Щоб додати
стрибучий струмінь натисніть кнопку Jumping Jets, розташовану вгорі екрана на вкладці «Особливості
води». Options Angle нахил стрибучого
струменя в градусах. Elevation
(піднесення) відстань струменя від землі. Flow Rate (швидкість потоку). Start delay (затримка запуску) визначає час, у секундах, упродовж
якого струмінь буде чекати, перш ніж випустити воду вперше. On time (час увімкнення) визначає час, упродовж якого
стрибучий струмінь видаватиме воду, перш ніж знову вимкнутись. Off time (час вимкнення) визначає час у секундах, упродовж
якого стрибучий струмінь буде чекати, перш ніж знову викидати воду. Travel time (час подорожі) кількість часу, необхідного першій
частині розбризкування води для досягнення цілі. Color визначає відтінок
стрибучого струменя води.
Sprinkler Line дощувальні лінії, спринклерні головки та багато
символів для проєктування зрошувальних систем, які
автоматично додаються до списку матеріалів проєкту.
Рекомендується використовувати
подання плану, щоб отримати доступ до символів зрошення, які є в бібліотеці
символів (Plan Detail – Symbol). Ландшафтний дизайн містить
базову систему поливу, яка складається з дощувальних ліній та спринклерних
головок (рис. 19).
Розпилювальні головки –
це видима частина типової конструкції зрошення; спринклерні головки виходять
із землі, щоб облити навколишній ландшафт водою під вибраним кутом і
радіусом. Коли ландшафтний дизайн буде завершено, можна скористатись «Списком
матеріалів проєкту» для точного розрахунку
кількості розбризкувальних головок і довжини використовуваної
лінії дощування. Щоб додати спринклерну головку натисніть
кнопку Sprinkler Head. Якщо потрібно додати кілька спринклерних головок
одночасно, утримуйте клавішу Ctrl, клацнувши. На рис. 20
ландшафтний дизайн містить базову систему зрошення, яка складається з
дощувальних ліній (сині лінії) та спринклерних головок (світло-блакитні
кола). Кут накриття та
радіус розбризкування також можна регулювати для кожної спринклерної головки.
Властивість On during realtime walkthrough (увімкнено під час проходження
в режимі реального часу) визначає, чи розпорошується спринклерна головка під
час проходження в режимі реального часу. Angle кут покриття спринклера в градусах. Наприклад, кут 180
градусів створить напівкруглу зону покриття. Radius (радіус) відстань, на яку розбризкуватиме
спринклерна головка. Elevation
визначає відстань спринклерної головки від землі. Transparency (прозорість) визначає непрозорість радіуса покриття
спринклерної головки синім. Line Style (стиль лінії) визначає вигляд контуру розбризкувальної головки у видах «План» та «Перспектива».
Натисніть кнопку Pool (додати плавальний
басейн), розташовану
вгорі екрана під вкладкою «Swimming Pool». Праворуч є меню із 4 вкладками: 1. Finish Material Material
визначає, який вид обробки буде використовувати басейн. Size (розмір) визначає масштаб чистового матеріалу. 2. Options Height (висота) басейну. Wall width (ширина стіни) визначає товщину стінок басейну.
Ширина стін також впливає на довжину обробки. Water tint (відтінок води) визначає колір води. Щоб вимкнути тонування
водою, встановіть колір на білий. Щоб затемнити воду без відтінку, встановіть
колір на потрібну сіру тінь. 3. Wall Material (матеріал стіни) Визначає, який тип
поверхні використовуватимуть стіни басейну. Size (розмір) визначає масштаб матеріалу стіни. Angle кут повороту
матеріалу стіни. 4. Coping 5. Infinity Edge & Glass Options нескінченний край і скло Use same material as wall Використовувати той самий матеріал краю, що і стіна
басейну. Use material for entire surface Використовувати матеріал для всієї поверхні
визначає, чи застосовується окремий матеріал для краю нескінченності лише до
самого краю, або до стіни під краєм. Glass height Висота
скла. Glass
thickness Товщина скла. 6. Tile плитка 7. Depth (глибина) Edit depths редагувати
глибини пулу вздовж лінії.
Щоб додати настил
для басейну натисніть кнопку Pool Decking розташовану вгорі екрана під вкладкою «Басейн».
Намалюйте контур настилу пулу, натиснувши ліву кнопку миші, щоб додати точки.
1. Decking Material Матеріал настилу 2. Options 3. Tile 4. Information
Натисніть кнопку Pool Stairs, намалюйте контури сходів для басейну. Options Step rise визначає
висоту сходинки. Step run визначає
ширину сходинки. Depth (глибина) визначає відстань від верхньої сходинки
до вершини басейну. Number of steps визначає кількість
сходинок.
Об’єкт Pool Seat використовується
для створення лавок, майданчиків та виступів для засмаги. Можна розмістити
під водою на будь-якій необхідній глибині або трохи підняти над лінією води,
щоб створити суху поверхню.
Об’єкт Pool Wall використовується
для додавання стін всередині вашого басейну або спа-центру.
Стіни басейну зазвичай використовуються як перегородки або прикраси.
Об’єкт Pool
Water використовується
для додавання автономної води в басейні. Це корисно для проектування
користувацьких басейнів та спа з функціями, які
неможливо створити за допомогою стандартного об’єкта Pool.
Щоб додати аксесуар
натисніть кнопку Accessory, яка з’явиться у верхній частині екрана під вкладкою Landscape. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||