|
|
РЕСТОРАННИЙ КЕЙТЕРИНГ Електронний посібник |
|
||||
Метою освітнього компонента «Ресторанний кейтеринг» є набуття теоретичних знань і практичних
навичок із сучасної організації діяльності закладів ресторанного
господарства, зокрема кейтерингу, тобто виїзного
обслуговування.
Основними напрямами розвитку кейтерингу є виїзне обслуговування та стаціонарне обслуговування. Ці два напрями мають свою логістичну специфіку, а їхня подібність пов’язана з необхідністю наявності виробничої бази. Електронний посібник «Ресторанний кейтеринг» розроблено
відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахового
молодшого бакалавра зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (Ноtеl, геstаuгаnt аnd саtегіng). У посібнику реалізовані
сучасні підходи до викладання у системі підготовки фахового молодшого
бакалавра. Він охоплює сім розділів, логічно повязаних між собою, в яких висвітлюється організація
діяльності ресторанного кейтерингу,
матеріально-технічне забезпечення та види устаткування служби кейтерингу, склад персоналу та його обовязки,
вимоги до зовнішнього вигляду та охорони праці під час роботи персоналу. З метою забезпечення
ефективнішого опрацювання здобувачами фахової передвищої
освіти навчального матеріалу в процесі самостійної роботи, після кожного
розділу посібника подано контрольні запитання та тестові завдання, які мають
сприяти формуванню у здобувачів фахової передвищої
освіти практичних прийомів та навичок логічного мислення. |
|||||||