|
|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІ МАШИНИ Електронний посібник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДОДАТКИ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Вивчення будови, роботи і
основних регулювань плугів, машин для безвідвального обробітку ґрунту Мета: Практичне вивчення будови,
роботи плугів. Набути практичних вмінь та навичок підготовки до роботи
плугів, машин для безвідвального обробітку ґрунту. Обладнання
робочого місця: Плуги ПЛН-5-35, ПНО-3-35,
ПЯ-3-35. Література:
1. Войтюк Д.Г., Гаврилюк
Г.Р. Сільськогосподарські машини – К.Урожай, 1984 2. Технологічна наладка та
усунення несправностей сільськогосподарській сільськогосподарських машин.
Довідник. Г.Р.Гаврилюк та ін.- К.Урожай, 1988 3. Машини
сільськогосподарські/А.Ф.Головчук, В.І.Марченко, В.Ф.Орлов .- К. Грамота,
2005. 4. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Вивчити правила техніки
безпеки на робочому місці. 2. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою, закріпити знання будови та роботи
плугів. 3. Встановити робочі органи
на рамі плуга відповідно до заданої глибини обробітку. 4. Встановити плуг на задану
глибину обробітку 5. Встановити причіп плуга
згідно вимог. 6. Оформити звіт. Контрольні
питання: 1. Яка будова оборотного
плуга? 2. Як розміщуються робочі
органи на рамі плуга? 3. Як встановити причіп на
плузі ПЯ-3-35? 4. Як відрегулювати плуг
ПЛН-5-35 на задану глибину обробітку? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема:
Вивчення будови, роботи та регулювань
ґрунтообробних машин Мета: Практичне
вивчення будови, роботи ґрунтообробних машин. Набути практичних вмінь та
навичок підготовки до роботи ґрунтообробних машин Обладнання робочого місця: Культиватори КПС-4, КРН-5,6, УСМК-5,4,
АГ-6 «Борекс». Література: 1.
Войтюк Д.Г., Гаврилюк Г.Р. Сільськогосподарські машини – К.Урожай, 1984 2.
Технологічна наладка та усунення несправностей сільськогосподарській
сільськогосподарських машин. Довідник. Г.Р.Гаврилюк та ін.-
К.Урожай, 1988 3.
Машини сільськогосподарські/А.Ф.Головчук, В.І.Марченко, В.Ф. Орлов .- К. Грамота, 2005. 4. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Войтюк,
Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання
завдання: 1.
Вивчити правила техніки безпеки на робочому місці. 2.
Користуючись таблицями, методичними вказівками та літературою, закріпити
знання будови та роботи культиваторів. 3.
Встановити культиватор КПС-4 на задану глибини обробітку. 4.
Відрегулювати культиватор (КРН-5,6, УСМК-5,4) на задані умови роботи. 5.
Вивчити будову та наладку ґрунтообробного агрегату АГ-6 «Борекс». 6.
Оформити звіт. Контрольні питання: 1.
Як приєднуються робочі органи до рами культиватора КПС-4? 2.
Для чого встановлені пружини на штангах культиватора? 3.
Що буде з лапою в полі, якщо на регулювальному майданчику натискна штанга не
торкається рами культиватора? 4.
Як приєднати робочі органи до рами просапного культиватора? 5.
Які вимоги до встановлення робочих органів на граділі
культиватора? 6.
Вкажіть, які операції виконує агрегат АГ-6 «Борекс». Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань машин для внесення
органічних та мінеральних добрив Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови машин для внесення органічних та мінеральних добрив, формувати
вміння та навички практичної діяльності. Обладнання
робочого місця: Розкидач органічних добрив
РОУ-6А, розкидач мінеральних добрив МВУ-0,5А. Література:
• Білоконь Я.Ю., Крижанівський
П.І. Керування тракторами і самохідними комбайнами. – 2-е вид., перероб. і
допов. –К.: Урожай, 1990. – 152 с. • Войтюк Д.Г., Гаврилюк Г.Р.
Сільськогосподарські машини –К.: Урожай, 1994. – 448 с. • Практикум з технологічної
наладки та усунення несправностей сільськогосподарських машин / Г.Р.
Гаврилюк, Г.І.Живолуп, П.С. Короткевич та ін.: За ред. Г.Р. Гаврилюк –К.:
Урожай, 1995. – 280 с • Технологічна наладка і
усунення несправностей сільськогосподарських машин / Г.Р. Гаврилюк,
Г.І.Живолуп, П.С. Короткевич та ін.: За ред. Г.Р. Гаврилюк –К.: Урожай, 1988.
– 256 с • Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитися з правилами
техніки безпеки при роботі з машинами для внесення органічних та мінеральних
добрив 2. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою, закріпити знання будови та роботи
машини РОУ-6А. Підготувати до роботи розкидач органічних добрив РОУ-6А • переконатися в
неможливості машини довільно пересуватися; • перевірити комплектність
машини; • виконати регулювання
транспортера, розкидального пристрою, запобіжної муфти; • відрегулювати норму
внесення органічних добрив: 3. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою, закріпити знання будови та роботи МВУ.
0,5А Підготувати до роботи розкидач мінеральних добрив МВУ. 0,5А • переконатися в
неможливості машини довільно пересуватися • перевірити комплектність
машини; • провести регулювання
тукорозсіювального апарата, подавального та дозувального пристроїв, механізму
керування заслінками • вивчити будову, розміщення
кріплення і роботу дозувального пристрою машини Контрольні
питання: 1. Як перевірити і здійснити
натяг транспортера гноєрозкидача? 2. Як регулюють норму
внесення рідких добрив на гектар МЖТ-10? 3. Як регулюють розкидачі на
норму внесення органічних добрив? 4. Особливості конструкції
розкидача добрив ПРТ-10. 5. Особливості конструкції розкидача
добрив валкувала-розкидача РУН-15Б 6. Який технологічний процес
роботи розкидачів мінеральних добрив МВУ -6? 7. Як регулюють розкидачі на
норму висіву туків? 8. Особливості конструкції
розкидача добрив МВД-900. 9. Як регулюють
рівномірність розкидання мінеральних добрив по ширині захвату розкидача? 10. Особливості конструкції
комбінованих машин для внесення в ґрунт мінеральних добрив. Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови, технологічного
процесу роботи та основних регулювань зернової та овочевої сівалки Мета: Вивчити будову та роботу
зернових сівалок. Поглибити теоретичні знання та набути практичних вмінь по
підготовці машин до роботи. Обладнання
робочого місця: сівалка C3-3.6A, СЗЛ-3,6,
СОН-4,2. вимірні пристрої, набір інструменту, інструкції, плакати, методичні
вказівки. Література: 1. Войтюк Д.Г., Дубровін
В.С., Іщенко Т.Д. та ін. Сільськогосподарські та меліоративні машини. - К.:
Вища освіта, 2004. - 542 с. 2. Гаврилюк Г.Р., Живолуп
Г.І. та ін. Технологічна наладка та усунення несправностей
сільськогосподарських машин. - К.: Урожай, 1988.-253с. 3. Кочев В.І., Кушнарьов
А.С. та ін. Довідник по регулюванню сільськогосподарських машин. - К.:
Урожай, 1993. - 262 с. 4. Головчук А.Ф., Марченко
В.І., Орлов В.Ф. Машини сільськогосподарські. - К.: Грамота, 2005. - 575 с. 5. Рудь А.В., Коновапенко
О.М. та ін. Практикум по сільськогосподарських машинах і знаряддях. - К.:
Урожай, 1996. - 204 с. 6. Сільськогосподарські машини:
підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д.
Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1.Прийняти робоче місце.
Перевірити наявність і комплектність машин, вимірних приладів, комплектів
робочих органів, інструменту, довідкової літератури. 2.Вивчити будову сівалок
C3-3.6A, СОН-4,2. Оглянути робочі і допоміжні органи сівалок, кріплення і
взаємодію вузлів і агрегатів. 3.За вказівкою
викладача:Від'єднати повідець сошника від рами, розібрати дисковий сошник.
Оглянути деталі і перевірити відповідність дисків технічним умовам. Скласти
сошник і закріпити його до рами. Розібрати вивчити і скласти редуктор приводу
висівних апаратів. Розібрати, перевірити, змастити з'єднання механізму
піднімання і опускання сошників. 4.За вказівкою викладача:
Відрегулювати зернову сівалку на задану норму висіву зерна і туків.
Встановити глибину ходу сошників. 5.Навести порядок на
робочому місці. Здати робоче місце. Контрольні
питання: 1. Агротехнічні вимоги до
зернових сівалок. 2. Типи, будова та принцип
дії висівних апаратів зернових сівалок. 3. Будова сошників та
допоміжного обладнання зернових сівалок. 4. Будова та робота сівалки
СЗ-3,6А. 5. Модифікації сівалки
СЗ-3,6А, їх конструктивні особливості. 6. Зерно-трав’яні та
зерно-рисові, овочеві сівалки їх будова та основні регулювання. 7. Сучасні стерньові зернові
сівалки. 8. Порядок налагодження
сівалки на задану норму висіву. 9. Будова, робота та
регулювання сівалки СО-4,2. 10. Які міжряддя та схеми посіву
забезпечує сівалка СО-4,2? 11. Будова посівної секції
сівалки СУПО-6А. 12. Регулювання норми та
глибини висіву сівалки СУПО-6А. 13. Будова і робота сівалки
СЛС-12. Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань бурякових та
кукурудзяних сівалок Мета: Вивчити будову та роботу
сівалок. Поглибити теоретичні знання та набути практичних вмінь по підготовці
машин до роботи. Обладнання
робочого місця: Сівалка ССТ-12В, СУПН-8,
СПЧ-6,вимірні пристрої, набір інструменту, інструкції, плакати, методичні
вказівки. Література: 1. Войтюк Д.Г., Дубровін
В.С., Іщенко Т.Д. та ін. Сільськогосподарські та меліоративні машини. - К.:
Вища освіта, 2004. - 542 с. 2. Гаврилюк Г.Р., Живолуп
Г.І. та ін. Технологічна наладка та усунення несправностей
сільськогосподарських машин. - К.: Урожай, 1988.-253с. 3. Кочев В.І., Кушнарьов
А.С. та ін. Довідник по регулюванню сільськогосподарських машин. - К.:
Урожай, 1993. - 262 с. 4. Головчук А.Ф., Марченко
В.І., Орлов В.Ф. Машини сільськогосподарські. - К.: Грамота, 2005. - 575 с. 5. Рудь А.В., Коновапенко
О.М. та ін. Практикум по сільськогосподарських машинах і знаряддях. - К.:
Урожай, 1996. - 204 с. 6. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Прийняти робоче місце.
Перевірити наявність і комплектність машин, вимірних приладів, комплектів
робочих органів, інструменту, довідкової літератури. 2. Вивчити будову сівалок
ССТ-12В, СУПН-8, СПЧ-6. Оглянути робочі і допоміжні органи сівалок, кріплення
і взаємодію вузлів і агрегатів. 3. За вказівкою викладача:
Зняти секцію з бурякової сівалки, розібрати висівний апарат, вивчити його
будову. Скласти секцію і встановити на рамі сівалки. 4. За вказівкою викладача:
Відрегулювати: глибину ходу сошників, сівалку на задану норму висіву
насіння,встановити виліт правого і лівого маркерів. 5. Навести порядок на
робочому місці. Здати робоче місце. Контрольні
питання: 1. Будова посівних секцій
сівалок типу ССТ-12В, УПС-12, СПС-12 , СУ-12. 2. Як відрегулювати посівну
секцію ССТ-12В на задану норму висіву? 3. Як відрегулювати глибину
висіву та внесення добрив? 4. Як регулюється стійкість
ходу сошників ССТ-12В та як можна змінювати інтенсивність роботи загортачів? 5. Яким повинен бути зазор
між роликом і чистиком висівної секції ССТ-12В? 6. Чим забезпечується привід
вентилятора сівалок СУПН-8, СУПН-8А, СПЧ-6, УПС-8? 7. Будова і робота
пневмомеханічного висівного апарата. 8. Яка може бути кількість
отворів у висівних дисках, якими комплектують сівалку СУПН-8А? 9. Які сошники застосовують
для сівби насіння і для внесення добрив? 10. Яким чином відрегулювати
глибину сівби? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань картоплесаджалок,
розсадосадильних машин Мета: Вивчити будову та роботу
картоплесаджалок та розсадосадильних машин. поглибити теоретичні знання та
набути практичних вмінь по підготовці машин до роботи. Обладнання
робочого місця: Картоплесаджалки
КСМ-4.СН-4Б, садильний апарат СКН-6А. вимірні пристрої, набір інструменту,
інструкції, плакати, методичні вказівки. Література: 1. Войтюк Д.Г., Дубровін
В.С., Іщенко Т.Д. та ін. Сільськогосподарські та меліоративні машини. - К.:
Вища освіта, 2004. - 542 с. 2. Гаврилюк Г.Р., Живолуп
Г.І. та ін. Технологічна наладка та усунення несправностей
сільськогосподарських машин. - К.: Урожай, 1988.-253с. 3. Кочев В.І., Кушнарьов
А.С. та ін. Довідник по регулюванню сільськогосподарських машин. - К.:
Урожай, 1993. - 262 с. 4. Головчук А.Ф., Марченко
В.І., Орлов В.Ф. Машини сільськогосподарські. - К.: Грамота, 2005. - 575 с. 5. Рудь А.В., Коноваленко
О.М. та ін. Практикум по сільськогосподарських машинах і знаряддях. - К.:
Урожай, 1996. - 204 с. 6. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Прийняти робоче місце.
Перевірити наявність і комплектність машин, вимірних приладів, комплектів
робочих органів, інструменту, довідкової літератури. 2. Вивчити будову
картоплесаджалки. Оглянути робочі і допоміжні органи картоплесаджалки,
кріплення і взаємодію вузлів і агрегатів. 3. За вказівкою викладача:
Зняти садильний диск та сошник ознайомитись з їх будовою, встановити
садильний диск та сошник на місце. 4. За вказівкою викладача :
Встановити саджалку на задану норму садіння картоплі. Встановити загортачі
для забезпечення максимальної висоти гребенів. Встановити задане положення
стабілізатора. 5. Навести порядок на
робочому місці. Здати робоче місце. Контрольні
питання: 1.Агротехнічні вимоги до
садіння картоплі. 2.Будова і робота саджалки
КСМ-4. 3. Регулювання саджалки
КСМ-4. 4.Як налагодити саджалку
КСМ-4 на роботу з різними фракціями посадкового матеріалу? 5.Яким чином проводиться
налагодженні саджалки на роботу із різними тракторами? 6. Які саджалки створені на
базі КСМ-4. 7.Будова і робота саджалки
Л-202-01. 8.Як регулюється норма
посадки саджалки Л-202-01? 9.Конструктивні особливості
саджалки САЯ-4. 10.Регулювання саджалки
САЯ-4. 11. Конструктивні
особливості саджалки СК-4. 12. Будова і регулювання
розсадосадильного апарата СКН-6А. 13. Які схеми посадки
забезпечує машина СКН-6А? 14. Робота і регулювання
водополивної секції СКН-6А. 15. Якими пристроями можна
доукомплектовувати машину СКН-6А? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема:
Вивчення будови, технологічного процесу роботи та основних регулювань
протруювача, обприскувача. Мета:
Поглибити теоретичні знання з будови машин для протруювання насіння та
обприскувачів. Оволодіти практичними вміннями підготовки до роботи
протруювачів та обприскувачів., формувати вміння та навички практичної
діяльності. Обладнання робочого місця: Протруювач ПС-10 (ПСШ-5), обприскувач ОПШ-15. Література: 1. Войтюк Д.Г., Гаврилюк Г.Р. Сільськогосподарські машини – К.:
Урожай, 1984 2. Технологічна наладка та усунення несправностей
сільськогосподарських машин. Довідник. Г.Р.Гаврилюк та ін.-
К.Урожай, 1988 3. Машини сільськогосподарські/А.Ф.Головчук, В.І.Марченко, В.Ф.Орлов .- К. Грамота, 2005. 4. Сільськогосподарські машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В.
Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ
: Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання завдання: 1. Вивчити правила техніки безпеки на робочому місці. 2. Користуючись таблицями, методичними вказівками та літературою,
закріпити знання будови та роботи протруювача. 3. Встановити протруювач на заданий режим
роботи: подача насіння Qн=3 т, подача робочої суміші Qрр=20л/т 4. Дати відповіді на контрольні питання. 5.Користуючись таблицями, методичними вказівками та літературою,
закріпити знання будови та роботи обприскувача. 6. Встановити обприскувач на заданий режим
роботи: розхід робочої рідини Qрр=150 л/га 7. Дати відповіді на контрольні питання. 8. Оформити звіт. Контрольні питання: 1. Коли включається привід самоходу протруювача? 2. Пояснити процес роботи протруювача. 3. Яка послідовність встановлення протруювача на
заданий режим роботи? 4. Який тип насосу встановлений на обприскувачі ОПШ-15? 5. Якакількість розпилювачів змонтовано на штанзі обприскувача? 6. Який тип розпилювачів використано на обприскувачі? 7. Від яких параметрів залежить норма витрати робочого розчину
обприскувачем? 8. Як встановити обприскувач на задану норму витрати робочого розчину? Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ
до виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань косарок, граблів Мета: Поглибити теоретичні знання
з конструкції косарок і граблів, формувати вміння та навички практичної
діяльності. Обладнання
робочого місця: Косарка КС-Ф-2,1Б граблі
ГВК-6А; набір інструментів, шнур довжиною 3 м; рулетка; заводські інструкції;
щупи; підставки; ручна вага 10 кг; інструкційна картка, обтиральний матеріал. Література: 1. Войтюк Д.Г.
Сільськогосподарські та меліоративні машини. – К.: «Вища освіта», 2004 – 543
с. 2. Комаристов В.Е.
Сельскохозяйственые машины. – М.: Колос, 1984. – 478 с. 3. Рыбалко А.Г.
Сельскохозяйственные машины. – М.: Колос, 1992. – 448 с. 4. Гаврилюк Г.Р., Живолуп
Г.І. та ін. Технологічна наладка та усунення несправностей
сільськогосподарських машин. Довідник. – К.: Урожай, 1988. – 256 с. 5. Сільськогосподарські машини:
підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д.
Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитися з правилами
техніки безпеки з експлуатації косарок та граблів. 2. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою дати технічну характеристику машин у
вигляді таблиці. 3. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою, закріпити знання з будови та роботи
косарок та грабель. 4. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою описати основні регулювання заданої
машини. 5. Виконати технологічну
наладку заданої машини. 6. Дати специфікацію
різального апарату косарки та схем встановлення граблів. Контрольні
питання: 1. З яких основних частин
складається різальний апарат косарки? 2. Як регулюють зазор між
сегментом і вкладишем пальця? 3. Як регулюють зазор між
сегментом та притискною лапкою? 4. Яка загальна будова
граблів ГПГ-14, ГВК-6А? 5. Як працюють
колісно-пальцеві граблі ГВК-6А? 6. Як регулювати тиск
пальцьових коліс граблів ГВК-6 на ґрунт? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань прес-підбирачів Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови прес-підбирачів, формувати вміння та навички практичної діяльності. Обладнання
робочого місця: Прес-підбирачі К-454В,
ППР-110, привідна установка, набір інструментів, заводські інструкції,
інструкційна картка, шпагат для обв’язування, обтиральний матеріал. Література: 1. Войтюк Д.Г.
Сільськогосподарські та меліоративні машини. – К.: «Вища освіта», 2004 – 543
с. 2. Комаристов В.Е.
Сельскохозяйственые машины. – М.: Колос, 1984. – 478 с. 3. Рыбалко А.Г.
Сельскохозяйственные машины. – М.: Колос, 1992. – 448 с. 4. Гаврилюк Г.Р., Живолуп
Г.І. та ін. Технологічна наладка та усунення несправностей
сільськогосподарських машин. Довідник. – К.: Урожай, 1988. – 256 с. 5. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитися з правилами
техніки безпеки по експлуатації прес-підбирачів. 2. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою дати технічну характеристику машин у
вигляді таблиці. 3. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою, закріпити знання з будови та роботи
прес-підбирачів. 4. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою описати основні регулювання заданої
машини. 5. Виконатитехнологічну
наладку заданої машини. 6. Дати
специфікаціюрулонного прес-підбирача. Контрольні
питання: 1. З яких основних частин
складається прес-підбирач К-454В? 2. Як регулюють мінімальне
розміщення пальців підбирача до поверхні ґрунту? 3. Як регулюють синхронність
роботи переднього пакувальника та поршня? 4. Як здійснюється технологічний
процес обв’язування пака шпагатом? 5. Як регулювати щільність
паку? 6. Як регулюють діаметр
рулону? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань кормозбиральних,
силосозбиральних комбайнів Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови кормозбиральних, силосозбиральних комбайнів, формувати вміння та
навички практичної діяльності. Обладнання
робочого місця: Комбайни КСК-600, КСС-2,6А, набір
інструментів, заводські інструкції, інструкційна картка, лінійка 1 м, рулетка
2 м, щупи, плакати, обтиральний матеріал. Література: 1. Войтюк Д.Г.
Сільськогосподарські та меліоративні машини. – К.: «Вища освіта», 2004 – 543
с. 2. Комаристов В.Е. Сельскохозяйственые
машины. – М.: Колос, 1984. – 478 с. 3. Рыбалко А.Г.
Сельскохозяйственные машины. – М.: Колос, 1992. – 448 с. 4. Гаврилюк Г.Р., Живолуп
Г.І. та ін. Технологічна наладка та усунення несправностей
сільськогосподарських машин. Довідник. – К.: Урожай, 1988. – 256 с. 5. Комбайн кормоуборочный
самоходный КСК-600 «ПАЛЕССЕ FS60». Инструкция по эксплуатации. КГС 0000000
ИЭ, 2013. 6. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитися з правилами
техніки безпеки по експлуатації косарок та граблів. 2. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою дати технічну характеристику машин у
вигляді таблиці. 3. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою, закріпити знання з будови та роботи
кормозбиральних та силосозбиральних комбайнів. 4. Користуючись таблицями,
методичними вказівками та літературою описати основні регулювання заданої
машини. 5. Виконати технологічну
наладку заданої машини. 6. Накреслити схему
живильно-подрібнювального апарату КСК-600. 7. Дати специфікаціюосновних
деталей та вузлів силосозбирального комбайна КСС-2,6А. Контрольні
питання: 1. Як відбувається
технологічний процес роботи комбайна КСС-2,6А? 2. Яка будова та основні
регулювання мотовила комбайна КСС-2,6А? 3. Які основні регулювання
різального апарату комбайна КСС-2,6А? 4. Як регулюють зазор між
ножем подрібнювального барабану та протирізальною пластиною? 5. Якими змінними робочими
органами комплектують кормозбиральні комбайни? 6. Як можна змінювати
довжину подрібнювання скошеної маси в комбайні КСК-600? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови, технологічного процесу роботи та основних регулювань валкових
жаток, підбирачів, обчісувальних пристроїв. Мета: Поглибити теоретичні знання з будови валкових
жаток та підбирачів, формування вмінь і навичок практичної діяльності його
обслуговування. Обладнання робочого місця: Валкові жатки та підбирачі; плакати;
підручники; заводські інструкції; набір інструментів; інструкційна картка;
щупи; обтиральний матеріал; набір ключів. Література: 1.Войтюк Д.Г., Дубровін В.О.
Сільськогосподарські та меліоративні машини. – К.: «Вища освіта»., 2004. 2. Головчук А.Ф.,
Марченко В.І., Орлов В.Ф. Експлуатація та ремонт сільськогосподарської
техніки. – К.: «Грамота»., 2005. 3. Гапоненко
В.С., Войтюк Д.Г. Сільськогосподарські машини. – К.: «Урожай»., 1988 4. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Войтюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко
та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ :
Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання
завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними
основами, методичними вказівками і завданням інструкційної карти. 2. Ознайомитися з правилами техніки
безпеки. 3.Вивчити будову, процес роботи
валкових жаток, підбирачів, обчісувальних пристроїв. 4.Вивчити механізми привода робочих
органів валкової жатки та підбирача. 5.Вивчити технологічні регулювання
валкової жатки та підбирача. Контрольні питання: 1. 3 яких основних частин складається валкова жатка? 2. Який процес роботи валкової жатки? 3. 3 яких основних частин складається полотенно-конвеєрний
підбирач? 4. Технологічна схема роботи обчісувальних
пристроїв. Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ до виконаної роботи.
Тема:
Вивчення будови, технологічного процесу роботи та основних регулювань жаток зернозбиральних
комбайнів. Мета:
Поглибити теоретичні знання з будови жаток зернозбирального комбайна,
формування вмінь і навичок практичної діяльності та їх обслуговування. Обладнання робочого місця: Жатка; плакати; підручники; заводські інструкції; набір інструментів;
інструкційна картка; шнур; рулетка; щупи. Література:
1. Підручник / Д.Г. Войтюк, В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред.
Д.Г. Войтюка. К.: Вища освіта, 2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А.Ф. Головчук, В.І. Марченко, В.Ф. Орлов. За ред. А.Ф.
Головчука. Кн. 2: Комбайни зернозбиральні. — К.: Грамота, 2003. — 320 с.: іл. 3. Зернозбиральні комбайни. Навчальний посібник. / О.М.Погорілець,
Г.І.Живолуп. - К. : Урожай, 1994. - 232 с. 4. Гідропривід сільськогосподарської техніки :
підручник / О.М. Погорілець, М.С. Волянський, В.Д. Войтюк, С.І. Пастушенко;
За ред. О.М. Погорільця. - К. : Вища освіта, 2004. -
368 с. 5. Сільськогосподарські машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В.
Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ
: Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними основами, методичними вказівками і
завданням інструкційної карти. 2. Вивчити правила безпеки на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес роботи та технологічні регулювання жаток
зернозбиральних комбайнів 4. Заповнити таблицю та виконати завдання. Контрольні питання: 1. Яким повинно бути зусилля під час піднімання жатки за дільник, чим
його регулюють? 2. Які регулювання має мотовило жатки? 3. Будова і робота суцільного шнека жатки комбайна? 4. Призначення, будова і регулювання похилої камери? 5. Яка будова і робота механізму реверса похилої камери комбайна? Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ
до виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань молотильних апаратів зернозбиральних
комбайнів Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови молотарки зернозбирального комбайна, формування вмінь і навичок
практичної діяльності та її обслуговування. Обладнання
робочого місця: Макет молотарки; комбайн СК-5
„Нива”, ДОН-1500; плакати; підручники; заводські інструкції; набір
інструментів; інструкційна картка; щупи; обтиральний матеріал. Література:
1. Підручник / Д.Г. Войтюк,
В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред. Д.Г. Войтюка. К.: Вища освіта,
2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А.Ф.
Головчук, В.І. Марченко, В.Ф. Орлов. За ред. А.Ф. Головчука. Кн. 2: Комбайни
зернозбиральні. — К.: Грамота, 2003. — 320 с.: іл. 3. Зернозбиральні комбайни.
Навчальний посібник. / О.М.Погорілець, Г.І.Живолуп. - К. : Урожай, 1994. -
232 с. 4. Гідропривід
сільськогосподарської техніки : підручник / О.М. Погорілець, М.С. Волянський,
В.Д. Войтюк, С.І. Пастушенко; За ред. О.М. Погорільця. - К. : Вища освіта,
2004. - 368 с. 5. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з
теоретичними основами, методичними вказівками і завданням інструкційної
карти. 2. Вивчити правила безпеки
на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес
роботи та технологічні регулювання молотильних апаратів зернозбиральних
комбайнів 4. Заповнити таблицю та
виконати завдання. Контрольні
питання: 1. Будова і робота
молотильного апарата комбайна. 2. Які регулювання має
молотильний апарат комбайна, як їх виконувати? 3. Як впливають наслідки
регулювань молотильного апарата на якість обмолоту? 4. Яку будову має
підбарабання молотарки? 5. Як регулюють частоту
обертання молотильного барабана і від чого вона залежить? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови, технологічного
процесу роботи та основних регулювань очистки зернозбиральних комбайнів Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови системи очистки зернозбирального комбайна, формування вмінь і
навичок практичної діяльності та її обслуговування. Обладнання
робочого місця: Макет системи очистки;
комбайн СК-5 „Нива”, ДОН-1500; плакати; підручники; заводські інструкції;
набір інструментів; інструкційна картка; щупи; обтиральний матеріал. Література: 1. Підручник / Д.Г. Войтюк,
В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред. Д.Г. Войтюка. К.: Вища освіта,
2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А.Ф.
Головчук, В.І. Марченко, В.Ф. Орлов. За ред. А.Ф. Головчука. Кн. 2: Комбайни
зернозбиральні. — К.: Грамота, 2003. — 320 с.: іл. 3. Зернозбиральні комбайни.
Навчальний посібник. / О.М.Погорілець, Г.І.Живолуп. - К. : Урожай, 1994. -
232 с. 4. Гідропривід
сільськогосподарської техніки: підручник / О.М. Погорілець, М.С. Волянський,
В.Д. Войтюк, С.І. Пастушенко; За ред. О.М. Погорільця. - К. : Вища освіта,
2004. - 368 с. 5. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними
основами, методичними вказівками і завданням інструкційної карти. 2. Вивчити правила безпеки
на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес
роботи та технологічні регулювання очистки зернозбиральних комбайнів 4. Заповнити таблицю та
виконати завдання. Контрольні
питання: 1. З яких частин складається
очистка комбайна? 2. Як працює очистка
комбайна? 3. Які регулювання має
очистка комбайна? Як вони здійснюються? 4. Яку будову має
домолочувальний пристрій комбайна ДОН-1500? 5. Як регулюють очистку комбайна
при підвищеній засміченості зерна в бункері? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань гідросистеми
зернозбиральних комбайнів. Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови гідросистеми зернозбиральних комбайнів, формування вмінь і навичок
практичної діяльності та її обслуговування. Обладнання
робочого місця: Комбайн СК-5 „Нива”,
ДОН-1500; плакати; підручники; заводські інструкції; набір інструментів;
інструкційна картка; щупи; обтиральний матеріал; шнур. Література:
1. Підручник / Д.Г. Войтюк, В.О.
Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред. Д.Г. Войтюка. К.: Вища освіта, 2004.
544 с.; іл 2. Підручник: / А.Ф.
Головчук, В.І. Марченко, В.Ф. Орлов. За ред. А.Ф. Головчука. Кн. 2: Комбайни
зернозбиральні. — К.: Грамота, 2003. — 320 с.: іл. 3. Зернозбиральні комбайни.
Навчальний посібник. / О.М.Погорілець, Г.І.Живолуп. - К. : Урожай, 1994. -
232 с. 4. Гідропривід
сільськогосподарської техніки : підручник / О.М. Погорілець, М.С. Волянський,
В.Д. Войтюк, С.І. Пастушенко; За ред. О.М. Погорільця. - К. : Вища освіта,
2004. - 368 с. 5. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з
теоретичними основами, методичними вказівками і завданням інструкційної
карти. 2. Вивчити правила безпеки
на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес
роботи гідроприводів робочих органів, рульового керування та ведучих коліс
зернозбирального комбайна 4. Заповнити таблицю та
виконати завдання. Контрольні
питання: 1. Назвати основні гідро
пристрої гідроприводів зернозбирального комбайна ДОН-1500. 2. Яка будова секційного
розподільника? 3. Який принцип роботи
секції розподільника з гідрозамками? 4. Яка будова та принцип роботи
планетарного насоса-дозатора? 5. Як відбувається поворот
напрямних коліс зернозбирального комбайна при непрацюючому насосі-дозаторі? 6. Які переваги має
гідропривод ведучих коліс комбайна? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань привідних механізмів,
контролюючих пристроїв зернозбиральних комбайнів Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови механізмів привода та пристроїв контролю зернозбирального комбайна,
формування вмінь і навичок практичної діяльності та їх обслуговування. Обладнання
робочого місця: Комбайн СК-5 „Нива”,
ДОН-1500; плакати; підручники; заводські інструкції; набір інструментів;
інструкційна картка; щупи; обтиральний матеріал; шнур. Література:
1. Підручник / Д.Г. Войтюк,
В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред. Д.Г. Войтюка. К.: Вища освіта,
2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А.Ф.
Головчук, В.І. Марченко, В.Ф. Орлов. За ред. А.Ф. Головчука. Кн. 2: Комбайни
зернозбиральні. — К.: Грамота, 2003. — 320 с.: іл. 3. Зернозбиральні комбайни.
Навчальний посібник. / О.М.Погорілець, Г.І.Живолуп. - К. : Урожай, 1994. -
232 с. 4. Гідропривід
сільськогосподарської техніки : підручник / О.М. Погорілець, М.С. Волянський,
В.Д. Войтюк, С.І. Пастушенко; За ред. О.М. Погорільця. - К. : Вища освіта,
2004. - 368 с. 5. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними
основами, методичними вказівками і завданням інструкційної карти. 2. Вивчити правила безпеки
на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес
роботи та регулювання механізмів привода і пристроїв контролю зернозбиральних
комбайнів 4. Заповнити таблицю та
виконати завдання. Контрольні
питання: 1. Який механізми привода
робочих органів застосовують у зернозбиральних комбайнах? 2. Які робочі органи
приводяться в дію від лівого ведучого шківа переднього контрприводного вала
комбайна ДОН-1500? 3. Яка будова та робота
фрикційних та зубчатих запобіжних муфт приводу? 4. Як виконати перевірку
натягу пасів? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань копнувача-подрібнювача. Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови копнувача і подрібнювача, формування вмінь і навичок практичної
діяльності їх обслуговування. Обладнання
робочого місця: Зернозбиральний комбайн;
плакати; підручники; заводські інструкції; набір інструментів; інструкційна
картка; щупи; обтиральний матеріал; набір ключів. Література:
1.Войтюк Д.Г., Дубровін В.О.
Сільськогосподарські та меліоративні машини. – К.: «Вища освіта»., 2004. 2. Головчук А.Ф., Марченко
В.І., Орлов В.Ф. Експлуатація та ремонт сільськогосподарської техніки. – К.:
«Грамота»., 2005. 3. Гапоненко В.С., Войтюк
Д.Г. Сільськогосподарські машини. – К.: «Урожай»., 1988 4. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з
теоретичними основами, методичними вказівками і завданням інструкційної
карти. 2. Ознайомитися з правилами
техніки безпеки. 3.Вивчити будову і
технологічний процес роботи копнувача і подрібнювача 4. Вивчити технологічні
регулюванням копнувача і подрібнювача. Контрольні
питання: 1. 3 яких основних частин
складається копнувач і подрібнювач комбайна? 2. Який процес роботи
комбайна при збиранні незернової частини врожаю? 3. За якими схемами може
бути налагоджений подрібнювач при збиранні незернової частини врожаю? 4. Якими пристроями
комплектують комбайном КЗС-9-1 для збирання соломи? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань кукурудзозбиральних
комбайнів. Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови кукурудзозбирального комбайна, формування вмінь і навичок практичної
діяльності таїхобслуговування. Обладнання
робочого місця: Кукурудзозбиральний комбайн;
плакати; підручники; заводські інструкції; набір інструментів; інструкційна
картка; щупи; обтиральний матеріал; шнур; ключ динамометричний. Література:
1.Войтюк Д.Г., Дубровін В.О.
Сільськогосподарські та меліоративні машини. – К.: «Вища освіта»., 2004. 2. Головчук А.Ф., Марченко
В.І., Орлов В.Ф. Експлуатація та ремонт сільськогосподарської техніки. – К.:
«Грамота»., 2005. 3. Гапоненко В.С., Войтюк
Д.Г. Сільськогосподарські машини. – К.: «Урожай»., 1988 4. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з
теоретичними основами, методичними вказівками і завданням інструкційної
карти. 2. Ознайомитися з правилами
техніки безпеки. 3. Вивчити будову та процес
роботи кукурудзозбирального комбайна 4. Вивчити основні
технологічні регулювання кукурудзозбирального комбайна. 5. Вивчити як працює система
автоматичного водіння по рядках. Контрольні
питання: 1. 3 яких основних частин
складається жатка кукурудзозбирального комбайна? 2. Який процес роботи
очисного апарата? 3. Як регулюють зазор між
ножами подрібнювального барабана та протирізальною пластиною в комбайні
КСКУ-6 «Херсонець-200»? 4. Як від'єднати і як
приєднати тракторний причіп з комбайном ККП-3? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема: Вивчення будови,
технологічного процесу роботи та основних регулювань качаноочисників,
молотарок Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови качаноочисників і молотарок качанів, формування вмінь і навичок практичної
діяльності таїхобслуговування Обладнання
робочого місця: Приставка ППК-4, очисник
ОП-15П; молотарка качанів;плакати; підручники; заводські інструкції; набір
інструментів; інструкційна картка; щупи; обтиральний матеріал; шнур. Література:
1.Войтюк Д.Г., Дубровін В.О.
Сільськогосподарські та меліоративні машини. – К.: «Вища освіта»., 2004. 2. Головчук А.Ф., Марченко
В.І., Орлов В.Ф. Експлуатація та ремонт сільськогосподарської техніки. – К.:
«Грамота»., 2005. 3. Гапоненко В.С., Войтюк
Д.Г. Сільськогосподарські машини. – К.: «Урожай»., 1988 4. Сільськогосподарські
машини: підручник / [Д. Г. Войтюк, Л. В. Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за
ред. Д. Г. Войтюка. — Київ : Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і
послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з
теоретичними основами, методичними вказівками і завданням інструкційної
карти. 2. Ознайомитися з правилами
техніки безпеки. 3. Вивчити будову і
технологічний процес роботи очисника качанів ОП-15П. 4. Вивчити технологічні
регулювання очисника качанів ОП-15П. 5. Ознайомитись з основними
технологічними регулюваннями приставки ППК-4. Контрольні
питання: 1. 3 яких основних частин
складається очисника качанів ОП-15П? 2. Як відбувається
технологічний процес роботи приставки ППК-4? 3. Як регулюють висоту зрізу
кукурудзи в приставці ППК-4? 4. Як регулюють різальний
апарат у приставці ППК-4? 5. Як регулюють зусилля
стиску очисних вальців очисника качанів ОП-15П? 6. Як регулюють притискний
пристрій очисного столу машини ОП-15П? Домашнє
завдання: Оформити ЗВІТ до
виконаної роботи.
Тема:
Вивчення будови, технологічного процесу роботи та основних регулювань ворохоочисних,
насіннєочисних машин. Мета:
Поглибити знання з будови ворохоочисних машин і трієрів, набути навиків у
регулюванні і підготовці зерноочисних машин до роботи. Поглибити знання по
складних зерно- і насіннєочисних машинах та набути навиків у регулюванні
робочих органів машин на задані умови. Обладнання робочого місця: Машини ОВС-25, і СМ-4А; плакати; підручники; заводські інструкції;
набір інструментів; інструкційна картка; щупи; обтиральний матеріал. Література: 1.Войтюк Д.Г., Дубровін В.О. Сільськогосподарські та меліоративні
машини. – К.: «Вища освіта»., 2004. 2. Головчук А.Ф., Марченко В.І., Орлов В.Ф. Експлуатація та ремонт
сільськогосподарської техніки. – К.: «Грамота»., 2005. 3. Гапоненко В.С., Войтюк Д.Г. Сільськогосподарські машини. – К.:
«Урожай»., 1988 4. Сільськогосподарські машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В.
Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ
: Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними основами, методичними вказівками і
завданням інструкційної карти. 2. Ознайомитися з правилами техніки безпеки. 3. Проконтролювати комплектність машин ОВС-25, і СМ-4А, надійність
кріплення вузлів і механізмів, а також правильність їх складання. 4. Заповнити таблицю 1. Контрольні питання: 1.Які способи очищення зерна застосовані в машині ОВС-25? 2. Як підібрати решета для очищення зерна від домішок у машині ОВС-25? 3. Як контролюють та регулюють якість очищення зерна повітряним потоком
у машині ОВС-25? 4. З яких основних частин складається насіннєочисна машина СМ-4А? 5. Яка будова, процес роботи і регулювання трієрних циліндрів Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ
до виконаної роботи.
Тема:
Гичкозбиральні машини та навантажувачі коренеплодів Мета:
Поглибити теоретичні знання з будови гичкозбиральних машин та навантажувачів коренеплодів,
формування вмінь і навичок практичної діяльності та їх обслуговування. Обладнання робочого місця: Гичкозбиральна машина БМ-6Б, навантажувач коренеплодівСПС-4,2А;
плакати; підручники; заводські інструкції; набір інструментів; інструкційна
картка; крейда; обтиральний матеріал; шнур; лінійка; щупи; підкладки. Література: 1. Підручник / Д.Г. Войтюк, В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред.
Д.Г. Войтюка. К.: Вищаосвіта, 2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А. Ф. Головчук, В. І. Марченко, В. Ф. Орлов. За ред.
А. Ф. Головчука. Кн. 3: Машини сільськогосподарські. — К.: Грамота, 2005. —
576 с.: іл. 3. Практикум з технологічної наладки та усунення несправностей
сільськогос¬подарських машин / Г.Р. Гаврилюк, Г.І. Живолуп, П.С. Короткевич
та ін.; За ред. Г.Р. Гаврилюка. — К.: Урожай, 1995. — 280 с. 4. Сільськогосподарські машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В.
Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ
: Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними основами, методичними вказівками і
завданням інструкційної карти. 2. Вивчити правила безпеки на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес роботи та технологічні регулювання гичкозбиральної
машини БМ-6Б та навантажувача коренеплодів СПС-4,2А. 4. Заповнити таблицю та виконати завдання. Контрольні питання: 1. З яких складальних одиниць створено гичкозбиральну машину БМ-6Б? 2. Яка будова і принцип роботи автомата водіння машини БМ-6Б? 3. Як проходить процес зрізування гички машиною БМ-6Б? 4. Які регулювання гичкозрізувального апарата машини БМ-6Б і як їх
виконують? 5. Як регулюють мінімальне розміщення живильника навантажувача коренів
СПС-4,2А? Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ
до виконаної роботи.
Тема:
Коренезбиральні машини Мета:
Поглибити теоретичні знання з будови коренезбиральних машин, формування вмінь
і навичок практичної діяльності та їх обслуговування. Обладнання робочого місця: Машини КС-6Б, РКМ-6 та МКК-6-02; плакати; підручники; заводські
інструкції; набір інструментів; інструкційна картка; крейда; обтиральний
матеріал; шнур; лінійка; рівень. Література:
1. Підручник / Д.Г. Войтюк, В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред.
Д.Г. Войтюка. К.: Вищаосвіта, 2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А. Ф. Головчук, В. І. Марченко, В. Ф. Орлов. За ред.
А. Ф. Головчука. Кн. 3: Машини сільськогосподарські. — К.: Грамота, 2005. —
576 с.: іл. 3. Практикум з технологічної наладки та усунення несправностей
сільськогос¬подарських машин / Г.Р. Гаврилюк, Г.І. Живолуп, П.С. Короткевич
та ін.; За ред. Г.Р. Гаврилюка. — К.: Урожай, 1995. — 280 с. 4. Сільськогосподарські машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В.
Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ
: Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними основами, методичними вказівками і
завданням інструкційної карти. 2. Вивчити правила безпеки на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес роботи та технологічні регулювання
коренезбиральних машин КС-6Б, РКМ-6 та МКК-6-02. 4. Заповнити таблицю та виконати завдання. Контрольні питання: 1. З яких робочих органів складається машина КС-6Б-02? 2. Який технологічний процес роботи шнекового очисника коренеплодів
машини КС-6Б-02? 3. Які регулювання мають копачі машини КС-6Б-02 і як їх виконують? 4. З яких робочих органів складається секція викопувального пристрою
машини РКМ-6? 5. Як переобладнати викопувальний пристрій машини РКМ-6 під час роботи
на ґрунті підвищеної вологості? 6. Який пристрій передбачено в машині РКМ-6 для тимчасового
відключення поперечного та вивантажувального транспортерів? Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ
до виконаної роботи.
Тема: Картоплекопачі та
картоплесортувальний пункт Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови картоплекопачів та картоплесортувальних пунктів, формування вмінь і
навичок практичної діяльності та їх обслуговування. Обладнання
робочого місця: Картоплекопачі КТН-2В,
КСТ-1,4А, картоплесортувальний пункт КСП-15Б; плакати; підручники; заводські
інструкції; набір інструментів; інструкційна картка; шнур; лінійка; щупи;
підкладки. Література: 1. Підручник / Д.Г. Войтюк, В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред.
Д.Г. Войтюка. К.: Вища освіта, 2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А. Ф. Головчук, В. І. Марченко, В. Ф. Орлов. За ред.
А. Ф. Головчука. Кн. 3: Машини сільськогосподарські. — К.: Грамота, 2005. —
576 с.: іл. 3. Практикум з технологічної наладки та усунення несправностей
сільськогос¬подарських машин / Г.Р. Гаврилюк, Г.І. Живолуп, П.С. Короткевич
та ін.; За ред. Г.Р. Гаврилюка. — К.: Урожай, 1995. — 280 с. 4. Сільськогосподарські машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В.
Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ
: Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними основами, методичними вказівками і
завданням інструкційної карти. 2. Вивчити правила безпеки на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес роботи та технологічні регулювання картоплекопачів
КТН-2В, КСТ-1,4А та картоплесортувального пункту КСП-15Б. 4. Заповнити таблицю та виконати завдання. Контрольні питання: 1. Яку має будову і як працює картоплекопач КТН-2В? 2. Які регулювання має картоплекопач КТН-2В і як їх виконують? 3. Чим регулюється якість очищення картоплі в картоплекопачі КСТ-1,4А
і як? 4. Як працює картоплекопач-валкоутворювач УКВ-2? 5. Які робочі та транспортуючі органи має картоплесортувальний пункт? 6. Чим забезпечується висока якість роботи картоплесортувалки? Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ
до виконаної роботи.
Тема: Картоплезбиральні комбайни Мета: Поглибити теоретичні знання
з будови картоплекопачів та картоплесортувальних пунктів, формування вмінь і
навичок практичної діяльності та їх обслуговування. Обладнання
робочого місця: Картоплезбиральні комбайни
КПК-3 і ККУ-2А; плакати; підручники; заводські інструкції; набір інструментів;
інструкційна картка; шнур; лінійка; щупи; підкладки. Література: 1. Підручник / Д.Г. Войтюк, В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред.
Д.Г. Войтюка. К.: Вищаосвіта, 2004. 544 с.; іл 2. Підручник: / А. Ф. Головчук, В. І. Марченко, В. Ф. Орлов. За ред.
А. Ф. Головчука. Кн. 3: Машини сільськогосподарські. — К.: Грамота, 2005. —
576 с.: іл. 3. Практикум з технологічної наладки та усунення несправностей
сільськогос¬подарських машин / Г.Р. Гаврилюк, Г.І. Живолуп, П.С. Короткевич
та ін.; За ред. Г.Р. Гаврилюка. — К.: Урожай, 1995. — 280 с. 4. Сільськогосподарські машини: підручник / [Д. Г. Вой¬тюк, Л. В.
Аніскевич, В. В. Іщенко та ін.]; за ред. Д. Г. Войтюка. — Київ
: Агроосвіта, 2015. — 679 с. Зміст і послідовність виконання завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними основами, методичними вказівками і
завданням інструкційної карти. 2. Вивчити правила безпеки на робочому місці. 3. Вивчити будову, процес роботи та технологічні регулювання
картоплезбиральних комбайнів КПК-3 і ККУ-2А. 4. Заповнити таблицю та виконати завдання. Контрольні питання: 1. Які робочі органи знаходяться на рухомій рамі комбайна КПК-3? 2. Які вузли кріпляться до основної рами комбайна КПК-3? 3. Як відбувається викопування і подача картоплі на основний елеватор
комбайна КПК-3? 4. Чим досягається якість очищення картоплі комбайном КПК-3? 5. Назвати основні регулювання комбайна КПК-3 і як їх виконують. 6. Особливості будови і роботи картоплезбирального комбайна ККУ-2А. Домашнє завдання: Оформити ЗВІТ
до виконаної роботи. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||