УМО НАПН України
Агроосвіта
ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ
РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ: КРОК ЗА КРОКОМ
Електронний довідник
Головна
Зміст
Додатки
Укладачі
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1. Потенціал дослідно-експериментальних практик у загальноосвітніх навчальних закладах
1.1. Визначення доцільності здійснення дослідно-експериментальної роботи
1.2. Перспективний педагогічний досвід, дослідно-пошукова та дослідно-експериментальна робота
1.3. Ознаки педагогічного експерименту
1.4. Види нових результатів педагогічного дослідження
1.5. Нормативно-правова база управління дослідно-експериментальною роботою
1.6. Порядок організації та проведення дослідно-експериментальної роботи
Резюме до розділу 1
Опорний конспект № 1
Розділ 2. Розроблення програми дослідно-експериментальної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі: крок за кроком
Крок 1. Визначення практичних труднощів у педагогічній діяльності
Крок 2. Опрацювання науково-методичної, психолого-педагогічної літератури
Крок 3. З’ясування актуальних педагогічних проблем
Крок 4. Формулювання педагогічних проблем
Крок 5. Визначення учасників педагогічного експерименту
Крок 6. З’ясування рівня дослідно-експериментальної роботи
Крок 7. Формулювання теми дослідно-експериментальної роботи
Крок 8. Визначення об’єкта і предмета, цілей та завдань
Крок 9. Обґрунтування задуму та гіпотези
Крок 10. Створення програми дослідно-експериментальної роботи
Крок 11. Розроблення інструментарію та носіїв нововведення
Крок 12. Визначення критеріїв успішності та фактори ризику дослідно-експериментальної роботи
Крок 13. З’ясування проблем проектування дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі
Резюме до розділу 2
Опорний конспект № 2
Розділ 3. Технологія узагальнення результатів дослідно-експериментальної роботи
3.1. Навчальна книга: алгоритм створення та характеристика структури
3.2. Електронні підручники: характеристика, основні вимоги
3.3. Оцінка якості методичних рекомендацій
3.4. Вимоги до оформлення педагогічного досвіду
3.5. Характеристика складових наукового звіту
3.6. Вимоги до науково-методичної статті
3.7. Програма з предмета: характеристика складових
3.8. Презентація: класифікація та правила оформлення
3.9. Вимоги до наукової доповіді
Резюме до розділу 3
Опорний конспект № 3
Додаток А. Реєстраційний паспорт навчальних закладів, що ведуть дослідно-експериментальну роботу на всеукраїнському
Додаток Б. Вправи на розвиток креативності педагогів
Додаток В. Приклад оформлення програми дослідно-експериментальної роботи
Додаток Г. Оформлення заявки на проведення експерименту
Додаток Д. Приклад взаємозв’язку колективної та індивідуальної роботи над дослідно-експериментальною проблемою (за планом роботи методичної ради ЗНЗ)
Додаток Е. Рекомендації до розроблення вчителями-експериментаторами індивідуального плану роботи (за дослідно-експериментальною темою ЗНЗ)
Додаток Є. Орієнтовний план вивчення системи роботи вчителя-експериментатора
Додаток Ж. Зразок структури та змісту наукового звіту про результати дослідження
На початок