|
|
ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я
ЛЮДИНИ Електронний підручник |
|
||||||||
ІНСТРУКЦІЯ 5 |
|||||||||||
Інструкція № 5 для навчальної практики під керівництвом викладача Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану
дихальної системи Обладнання: методична
розробка, презентація «Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та
оцінюванні стану дихальної системи», стенди «Хвороби органів дихання»,
відеофільми «Туберкульоз легень», «Бронхіальна астма», роздатковий матеріал, ситуаційні завдання, тестові завдання,
стенди «Хвороби органів дихання» Джерела інформації 1. Обстеження
та оцінка стану здоров’я людини/ підручник / І.Ф.
Костенко, Київ, Медицина, 2019, с. 54-71, 154-164,
271 2. Внутрішня
медицина: навчальні онлайн-матеріали
[Електронний ресурс] – режим доступу https://pidruchniki.соm/77840/meditsinа/vnutrisnya_ meditsina 3. Маліков
М.В., Богдановська Н.В, Сватьєв
А.В. Функціональна діагностика
у фізичному вихованні і спорті: навч. посіб. [Електронний ресурс] –
режим доступу https://сhmnu.edu.ua/wp-соntеnt/uр1оаds/20І6/07/Маlікоv-М.-V.-tа-іnshі-Funkshіonalna-
dіаgnоstіkа-u-FV-i-sporti.pdf . 4. G Suite for Education
googl класрум: презентація, відеофільми, практичні навики, код предмету
d7yfhwx Мета: поглиблено вивчити теоретичні та прикладні засади
діагностики та моніторингу стану здоров’я пацієнтів із захворюваннями системи
органів дихання, які оглядово вивчали на попередніх курсах, достатніх для
успішного виконання професійних обов’язків за обраним фахом; удосконалити теоретичні знання з
обстеження і діагностики захворювань системи органів дихання для підвищення
ефективності медичних послуг, а також використовувати методи, що сприяють
раціональному використанню обмежених ресурсів. Студент має знати: основи функціональної діагностики
пацієнта з захворюваннями системи органів дихання, техніку виконання
функціональних методів діагностики. Діагностичне значення основних
інструментальних методів дослідження захворювань системи органів дихання,
основні симптоми та синдроми захворювань системи органів дихання; вміти: удосконалити та систематизувати навики із техніки і
підготовки пацієнта до виконання функціональних проб, дослідження
функціонального стану системи органів дихання. Хід роботи І. Теоретична конкретизація знань. Тестовий контроль
початкового рівня знань (варіант 1). Усне/письмове фронтальне опитування. ІІ. Практична робота студента під
керівництвом викладача
Вирішення ситуаційних завдань
(додаток 2) Тестовий контроль кінцевого рівня знань (варіант 2). ІІІ. Додаток:
навчальний посібник «Обстеження та визначення стану здоров’я», 5 розділ. ІV. Контрольні
запитання 1. Особливості скарг та анамнезу в
разі захворювань системи органів дихання. 2. Огляд грудної клітки. Правила
проведення. Ознаки, що виявляють за ураження системи органів дихання. 3. Пальпація грудної клітки.
Можливі зміни в разі захворювань органів системи дихання. 4. Методика обстеження грудної
клітки. Назвіть на грудній клітці 10 топографічних ліній, які використовують
як орієнтири для обстеження. 5. Перкусія: види перкусії, звуки,
що виникають під час перкусії. Значення для діагностики захворювань системи
органів дихання. 6. Аускультація: види, загальні
правила аускультації. Значення для діагностики захворювань органів дихання. 7. Синдром ущільнення легеневої
тканини: визначення, етіологія, клінічні ознаки, методи діагностики,
диференційна діагностика. 8. Синдром бронхіальної
обструкції: причини виникнення,
пальпаторні, перкуторні, аускультативні ознаки, додаткові методи дослідження. 9. Гостра і хронічна дихальна
недостатність: визначення, клінічні ознаки, методи діагностики. V. Висновок:
__________________________________________________ VІ.
Домашнє завдання. Участь медичної
сестри в обстеженні та оцінюванні стану серцево-судинної системи. |
|||||||||||