|
|
ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я
ЛЮДИНИ Електронний підручник |
|
||||||||
ІНСТРУКЦІЯ 4 |
|||||||||||
Інструкція № 4 для навчальної практики під керівництвом викладача Діагностика та моніторинг
функціонального стану нервової
системи та опорно-рухового
апарату. Модульний
контроль 1 Обладнання: методична розробка, презентація
«Діагностика та моніторинг
функціонального стану нервової
системи та опорно-рухового
апарату», роздатковий матеріал, ситуаційні, тестові завдання, відеофільми «Ревматоїдний
артрит», «Артороскопія». Джерела інформації. 1. Обстеження
та оцінка стану здоров’я людини: підручник / І.Ф.
Костенко – Київ, Медицина, 2019, с. 52-54, 144-154,
270. 2.
https://helpiks.org/8-82894.html 3.
https://ihealth.in.ua/diagnostika/endoskopichne-doslidjennia-vidi-pokazannia-pidgotovka-yskladnennia.html
довжини ніг 4. https://ihealth.in.ua/diagnostika/endoskopichne-doslidjennia-vidi-pokazannia-pidgotovka-yskladnennia.html 5. G Suite for Education googl класрум: презентація, відеофільми, практичні навики, код предмету
d7yfhwxМета: поглиблено вивчити теоретичні та прикладні засади діагностики та моніторингу
стану здоров’я, що оглядово вивчали на попередніх курсах, достатніх для
успішного виконання професійних обов’язків за обраним фахом; удосконалити теоретичні знання ранньої діагностики захворювань для підвищення ефективності медичних послуг, а також використовати методи, що ведуть до раціонального використання обмежених ресурсів. Студент має знати: Основи функціональної діагностики
пацієнта, техніку виконання функціональних проб; діагностичне значення
основних інструментальних методів дослідження нервової системи та
опорно-рухового апарату; уміти: удосконалити та систематизувати навички із техніки і підготовки пацієнта
до виконання функціональних проб, дослідження функціонального стану нервової системи та опорно-рухового апарату. Хід роботи І. Теоретична конкретизація знань Тестовий контроль
початкового рівня варіант
1) Усне/письмове фронтальне опитування по темі ІІ. Практична робота студента під керівництвом
викладача
Ситуаційні завдання (додаток 2) Усне/письмове опитування згідно білетів Тестовий контроль кінцевого рівня знань (варіант 2). ІІІ. Додаток: навчальний посібник «Обстеження та визначення стану здоров’я», 4 розділ. ІV. Контрольні запитання для закріплення знань з теми «Діагностика та моніторинг функціонального
стану нервової системи та
опорно-рухового апарату. Модульний контроль 1». 1. Функціональна діагностика. Функціональні проби,
їх значення, використання для діагностики нервової та опорно-рухової системи. 2. Функціональне дослідження нервової системи – електрофізіологічні методи: електроенцефалографія, електроміографія, електродіагностика
й реоенцефалографія: значення,
показання. 3. Інші інструментальні методи обстеження нервової системи: ехоенцефалографія,
МРТ-ангіографія, рентгенологічні,
магнітно-резонансні. Їх значення, показання. 4. Дослідження функцій верхніх кінцівок (амплітуди і
координації рухів, сили та тонусу м’язів). Значення для діагностики. 5. Дослідження функцій хребта (визначення гнучкості,
стабільності хребта, рівноваги тулуба) . Значення для діагностики. 6. Дослідження функцій нижніх кінцівок (визначення рівномірності опори на нижні кінцівки, плантографія та рентгенівська цифрова антропометрія). 7. Інструментальні методи дослідження
опорно-рухового апарату: показання, підготовка пацієнта. 8. Ендоскопічні методи обстеження опорно-рухового
апарату. Артроскопія. Показання, підготовка
пацієнта. V.
Висновок: __________________________________________________ VІ. Домашнє завдання. Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні
та оцінюванні стану дихальної
системи |
|||||||||||