НМЦ

ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

Електронний підручник

 

ВФПО

ІНСТРУКЦІЯ 11

 

Інструкція № 11 для навчальної практики під керівництвом викладача

Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини

Обладнання: методична розробка, презентація «Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини», відеофільм «Ревматоїдний артрит», альбом «Симптоми захворювань внутрішніх органів», ситуаційні, тестові завдання.

Джерела інформації.

1. Обстеження та визначення стану здоров’я/ підручник / І.Ф. Костенко, Київ, Медицина, 2019, с. 52-54.

2. Внутрішня медицина – Навчальні матеріали онлайн. [Електронний ресурс] – режим доступу https://pidruchniki.соm/77840/meditsinа/ vnutrisnya_meditsina.

3. G Suite for Education googl класрум: презентація, відеофільми, практичні навики, код предмету d7yfhwx

Мета: поглиблено вивчити теоретичні та прикладні засади діагностики та моніторингу стану здоров’я пацієнтів із захворюваннями опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини, що оглядово вивчали на попередніх курсах, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраним фахом;

удосконалити теоретичні знання з обстеження і діагностики захворювань опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини для підвищення ефективності медичних послуг, а також використовувати методи, що ведуть до раціонального використання обмежених ресурсів.

Студент має знати:

основи функціональної діагностики пацієнта з захворюваннями опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини, техніку виконання функціональних методів діагностики. Діагностичне значення основних інструментальних методів дослідження захворювань опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини, основні симптоми та синдроми захворювань опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини;

вміти: удосконалити та систематизувати навики із техніки і підготовки пацієнта до виконання функціональних проб, дослідження функціонального стану опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини.

Хід роботи І. Теоретична конкретизація знань.

Тестовий контроль початкового рівня знань (варіант 1).

Усне/письмове фронтальне опитування.

ІІ. Практична робота студента під керівництвом викладача.

 

з/п

Зміст навчання

Роз’яснення до виконання завдання

1

 

 

Користуючись схемою і методикою обстеження пацієнта за допомогою медичного обладнання, спираючись на знання анатомо-фізіологічних особливостей опорно-рухового апарату в пацієнтів різних вікових груп, вміти проводити:

- пальпацію м’язів, хребта, кінцівок та суглобів;

- визначення тонусу м'язів, м'язової сили;

 - вимірювання об’єму рухів у суглобах;

- визначення симптомів Кушелевського, Ласега

Додаток: розділ 11

 

Вирішення ситуаційних завдань (додаток 2).

Тестовий контроль кінцевого рівня знань (варіант 2).

ІІІ. Додаток: навчальний посібник «Обстеження та визначення стану здоров’я», 11 розділ.

ІV. Контрольні запитання для закріплення знань з теми «Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини».

1. Основні скарги пацієнта у разі захворювань опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини.

2. Особливості огляду опорно-рухового апарату у пацієнта за ураження сполучної тканини.

3. Суглобовий синдром: визначення, клінічні прояви, методи діагностики.

V. Висновок: __________________________________________________

VІ. Домашнє завдання. Участь медичної сестри-бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану нервової системи.

Попередня тема

Повернутися назад

Наступна тема