|
|
ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я
ЛЮДИНИ Електронний підручник |
|
||||||||
ІНСТРУКЦІЯ 11 |
|||||||||||
Інструкція № 11 для навчальної практики під керівництвом викладача Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану
опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини Обладнання: методична розробка, презентація
«Участь сестри медичної
бакалавра в обстеженні та оцінюванні
стану опорно-рухового апарату
та уражень сполучної тканини», відеофільм «Ревматоїдний артрит», альбом «Симптоми
захворювань внутрішніх органів», ситуаційні, тестові завдання. Джерела інформації. 1. Обстеження та визначення стану здоров’я/ підручник / І.Ф. Костенко, Київ,
Медицина, 2019, с. 52-54. 2. Внутрішня медицина – Навчальні матеріали онлайн. [Електронний ресурс] – режим доступу https://pidruchniki.соm/77840/meditsinа/
vnutrisnya_meditsina. 3. G Suite
for Education googl класрум: презентація, відеофільми, практичні навики, код предмету
d7yfhwx Мета: поглиблено вивчити теоретичні та прикладні засади
діагностики та моніторингу стану здоров’я пацієнтів із захворюваннями
опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини, що оглядово вивчали на
попередніх курсах, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків
за обраним фахом; удосконалити теоретичні знання з обстеження і діагностики
захворювань опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини для
підвищення ефективності медичних послуг, а також використовувати методи, що
ведуть до раціонального використання обмежених ресурсів. Студент має знати: основи функціональної діагностики пацієнта з
захворюваннями опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини, техніку
виконання функціональних методів діагностики. Діагностичне значення основних
інструментальних методів дослідження захворювань опорно-рухового апарату та
уражень сполучної тканини, основні симптоми та синдроми захворювань
опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини; вміти: удосконалити та систематизувати навики із техніки і
підготовки пацієнта до виконання функціональних проб, дослідження
функціонального стану опорно-рухового апарату та уражень сполучної тканини. Хід роботи І. Теоретична конкретизація
знань. Тестовий контроль
початкового рівня знань (варіант 1). Усне/письмове фронтальне опитування. ІІ. Практична робота студента під керівництвом
викладача.
Вирішення ситуаційних завдань (додаток 2). Тестовий контроль кінцевого рівня знань (варіант 2). ІІІ. Додаток: навчальний посібник «Обстеження та визначення стану здоров’я», 11 розділ. ІV. Контрольні запитання для закріплення знань з теми «Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні
та оцінюванні стану опорно-рухового
апарату та уражень сполучної тканини». 1. Основні скарги пацієнта у разі захворювань опорно-рухового
апарату та уражень сполучної тканини. 2. Особливості огляду опорно-рухового апарату у
пацієнта за ураження сполучної тканини. 3. Суглобовий синдром: визначення, клінічні прояви,
методи діагностики. V. Висновок: __________________________________________________ VІ.
Домашнє завдання. Участь медичної сестри-бакалавра в обстеженні та оцінюванні
стану нервової системи. |
|||||||||||