НМЦ

ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

Електронний підручник

 

ВФПО

ІНСТРУКЦІЯ 12

 

Інструкція № 12 для навчальної практики під керівництвом викладача

Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану нервової системи

Обладнання: методична розробка, презентація «Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану нервової системи», відеофільм «Інсульти», роздатковий матеріал, ситуаційні завдання, тестові завдання.

Джерела інформації.

1. Обстеження та визначення стану здоров’я/ підручник / І.Ф. Костенко, Київ, Медицина, 2019, с. 144-161, 270.

2. Внутрішня медицина – Навчальні матеріали онлайн. [Електронний ресурс] – режим доступу https://pidruchniki.соm/77840/meditsinа/  vnutrisnya_meditsina.

3. G Suite for Education googl класрум: презентація, відеофільми, практичні навики, код предмету d7yfhwx

Мета: поглиблено вивчити теоретичні та прикладні засади діагностики та моніторингу стану здоров’я пацієнтів із захворюваннями нервової системи, що оглядово вивчали на попередніх курсах, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраним фахом;

удосконалити теоретичні знання з обстеження і діагностики захворювань нервової системи для підвищення ефективності медичних послуг, а також використовувати методи, що ведуть до раціонального використання обмежених ресурсів.

Студент має знати:

Основи функціональної діагностики пацієнта з захворюваннями нервової системи, техніку виконання функціональних методів діагностики. Діагностичне значення основних інструментальних методів дослідження захворювань нервової системи, основні симптоми та синдроми захворювань нервової системи;

уміти: удосконалити та систематизувати навики із техніки і підготовки пацієнта до виконання функціональних проб, дослідження функціонального стану нервової системи.

Хід роботи

І. Теоретична конкретизація знань.

Тестовий контроль початкового рівня знань (варіант 1).

Усне/письмове фронтальне опитування.

ІІ. Практична робота студента під керівництвом викладача.

 

№ з/п

Зміст навчання

Роз’яснення до виконання завдання

1

 

 

Користуючись схемою і методикою обстеження пацієнта, за допомогою медичного інструментарію, спираючись на знання анатомо-фізіологічних особливостей нервової системи у пацієнтів різних вікових груп, уміти проводити неврологічне обстеження:

1. Визначення менінгеальних симптомів.

2. Обстеження стану психомоторики осіб з мовними порушеннями (за методикою Г.А. Волкової);

3. Оцінювання сенсорних функцій;

4. Дослідження рефлекторно-рухових функцій;

5. Дослідження сенсорних функцій

Додаток: розділ 12

 

Вирішення ситуаційних завдань (додаток 2).

Тестовий контроль кінцевого рівня знань (варіант 2).

ІІІ. Додаток: навчальний посібник «Обстеження та визначення стану здоров’я», 12 розділ.

ІV. Контрольні запитання для закріплення знань з теми «Участь сестри медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану нервової системи».

1. ЦНС, периферійна нервова система. Рефлекси, їх значення.

2. Збирання анамнезу захворювання (дивись текст).

3. Об’єктивне дослідження неврологічного статусу пацієнта (дивись текст).

4. Менінгеальний синдром: визначення, причини, скарги пацієнта, методи діагностики.

5. Синдром підвищення внутрішньочерепного тиску, визначення, причини, скарги пацієнта, методи діагностики.

6. Мозкова кома: визначення, причини, методи діагностики. Диференційована діагностика ком.

V. Висновок: __________________________________________________

VІ. Домашнє завдання. Модульний контроль 2. Конспект лекцій

 

Попередня тема

Повернутися назад