|
|
ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я
ЛЮДИНИ Електронний підручник |
|
||||||||
ІНСТРУКЦІЯ 8 |
|||||||||||
Інструкція № 8 для навчальної практики
під керівництвом викладача Участь сестри медичної бакалавра в
обстеженні та оцінюванні стану нирок та сечовидільної системи Обладнання: методична розробка, презентація «Участь сестри
медичної бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану нирок та сечовидільної
системи», стенди-макети «Анатомо-фізіологічні особливості нирок та
сечовидільної системи», відеофільм «Гемодіаліз». Джерела інформації 1. Обстеження та оцінка стану здоров’я людини/ підручник / І.Ф. Костенко, Київ,
Медицина, 2019, с. 112-118, 256- 265. 2. Внутрішня медицина – Навчальні матеріали онлайн. [Електронний
ресурс] – режим доступу https://pidruchniki.соm/77840/meditsinа/ vnutrisnya_meditsina. 3. G Suite for Education googl класрум: презентація, відеофільми, практичні навики, код предмету d7yfhwx Мета: поглиблено вивчити теоретичні та прикладні засади
діагностики та моніторингу стану здоров’я пацієнтів із захворюваннями нирок
та сечовидільної системи, що оглядово вивчали на попередніх курсах, достатніх
для успішного виконання професійних обов’язків за обраним фахом; удосконалити
теоретичні знання з обстеження і діагностики захворювань нирок та
сечовидільної системи для підвищення ефективності медичних послуг, а також
використовувати методи, що ведуть до раціонального використання обмежених
ресурсів. Студент має знати: основи
функціональної діагностики пацієнта з захворюваннями нирок та сечовидільної
системи, техніку виконання функціональних методів діагностики. Діагностичне
значення основних інструментальних методів дослідження захворювань нирок та
сечовидільної системи, основні симптоми та синдроми захворювань нирок та
сечовидільної системи; вміти: удосконалити та систематизувати навики із техніки і
підготовки пацієнта до виконання функціональних проб, дослідження
функціонального стану нирок та сечовидільної системи. Хід роботи І. Теоретична
конкретизація знань Тестовий контроль
початкового рівня знань (варіант 1) Усне/письмове фронтальне опитування ІІ. Практична
робота студента під керівництвом викладача
Вирішення
ситуаційних завдань (додаток 2) Тестовий контроль кінцевого рівня знань (варіант 2). ІІІ. Додаток: навчальний посібник «Обстеження та визначення стану здоров’я», 8 розділ. ІV. Контрольні запитання для закріплення знань з теми
«Участь сестри медичної
бакалавра в обстеженні та оцінюванні
стану нирок та сечовидільної
системи». 1. Основні
скарги пацієнта у разі захворювань нирок та сечовидільної системи.
Особливості збирання анамнезу, огляду у пацієнта із захворюваннями нирок та
сечовидільної системи. 2. Значення
лабораторних методів дослідження: класифікація, показання. Охарактеризуйте показники, що визначаються у загальноклінічному
аналізі сечі. 3. Метод
радіоізотопної діагностики: мета, показання, переваги. 4. Больовий
синдром та його особливості. 5. Сечовий
синдром у разі захворювань нирок та сечовидільної системи. 6. Нефротичний синдром: причини розвитку,
клінічні прояви, діагностика. 7. Набряковий
синдром: визначення, клінічні ознаки, диференційна діагностика набряків,
методи дослідження. V. Висновок
__________________________________________________ VІ. Домашнє
завдання. Участь медичної
сестри-бакалавра в обстеженні та оцінюванні стану крові |
|||||||||||