|
|
ОБСТЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я
ЛЮДИНИ Електронний підручник |
|
||
ІНСТРУКЦІЯ 1 |
|||||
Інструкція № 1 для навчальної практики під керівництвом викладача Сутність та характеристика моделей «здоров’я» та «хвороби». Медсестринський процес при обстеженні пацієнта з дотриманням правил безпеки через Covid 19. Обладнання: методична
розробка, презентація «Сутність та характеристика моделей «здоров’я»
та «хвороби». Медсестринський
процес при обстеженні пацієнта. Діагностика здоров’я населення як метод
активного динамічного спостереження
та профілактичного напрямку
охорони здоров’я України», роздатковий матеріал, ситуаційні завдання, тестові завдання, відеосюжети «Здоровий
спосіб життя» Джерела інформації. 1. Обстеження та оцінка стану здоров’я людини:
підручник / І.Ф. Костенко - К.: Медицина. 2019. - с. 9-45. 2. Медсестринство в
геронтології, геріатрії, паліативній медицині : підручник / В.С. Тарасюк,
Г.Б. Кучанська. – Київ : ВСВ Медицина, 2013. – с.
9–102. 3. http://medbib.in.ua/ponyatie-zdorove-bolezni-tretem.html
G Suite
for Education googl класрум: презентація,
відеофільми, практичні навики, код предмету d7yfhwx Мета: навчитись застосовувати знання у практичних ситуаціях, розуміти предметну галузь та
професійну діяльність, працювати в команді, виробити навички міжособистісної
взаємодії та норми етичної поведінки Студент має знати: сутність та характеристику моделей «здоров’я» та «хвороби»; медсестринський процес під час обстеження пацієнта; діагностику здоров’я населення як метод активного динамічного
спостереження та профілактичного
напрямку охорони здоров’я України уміти: вирішувати складні спеціалізовані
завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності в галузі медсестринства та в освітньому процесі. Хід роботи І.
Теоретична конкретизація знань Тестовий
контроль початкового рівня знань
(варіант 1) Усне/письмове фронтальне опитування. ІІ.
Практична робота студента під керівництвом
викладача Вирішення
ситуаційних завдань (додаток 2). Тестовий
контроль кінцевого рівня знань (варіант2). ІІІ.
Додаток: навчальний посібник «Обстеження та визначення стану здоров’я», 1 розділ. ІV. Контрольні запитання для закріплення знань з теми «Сутність та характеристика моделей «здоров’я» та «хвороби». Медсестринський процес під час обстеження пацієнта. Діагностика здоров’я населення як метод активного динамічного
спостереження та профілактичного
напрямку охорони здоров’я України». 1.
Поняття «гомеостазу». Участь залоз
внутрішньої секреції в підтримці гомеостазу. 2.
Сутність та характеристика моделей «здоров’я» та «хвороби». 3.
Визначення понять «здоров'я»,
«передхвороба», «хвороба», «норма». 4.
Фактори, що впливають на фізичне здоров’я. 4.
Моделі здоров’я. Стан здоров’я з точки зору теорії адаптації, медсестринської етики та деонтології. 5.
Теорія Сельє.
Характеристика фізіологічних, психологічних
показників стресу. Типи адаптаційних реакцій. Значення стресу у формуванні патологічного процесу. Медсестринська допомога в разі стресу. 6.
Медсестринський
процес під час обстеження пацієнта. 7.
Особливості роботи сестри медичної бакалавра з
особами похилого віку. 8.
Діагностика здоров’я населення як метод активного динамічного
спостереження та профілактичного
напряму охорони здоров’я України V. Висновок:
__________________________________________________ VІ. Домашнє завдання.
Діагностикафункціонального стану організму людини за допомогою функціональних проб. Діагностичне значення основних променевих, ендоскопічних та зондових методів дослідження органів |
|||||