АГРОХІМІЯ
Електронний практикум з навчальної практики
Головна
Анотація
Практичні заняття
Глосарій
Додатки
Список використаних джерел
Укладачі
ЗМІСТ
Вступ
1. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ 1. ВІДБІР ЗРАЗКІВ ҐРУНТУ
Завдання 1. Ознайомитися з методикою підготовки до польових робіт
Завдання 2. Відбір зразків ґрунту під час агрохімічному обстеження
Завдання 3. Поняття про середній зразок ґрунту
Завдання 4. Описати методику відбору зразків ґрунту у польових дослідах
Завдання 5. Описати методику відбору зразків ґрунту в розрізі
Завдання 6. Підготувати зразки до аналізу. Описати методику
Тести поточного контролю знань до практичного заняття 1
2. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ 2. РОСЛИННА ДІАГНОСТИКА
Завдання 1. Описати види рослинної діагностики: візуальна, біометрична, хімічна.
Завдання 2. Визначити візуально загальний стан рослин, вирощених у різних умовах живлення.
Завдання 3. Визначити біометрично загальний стан рослин, вирощених в різних умовах живлення. Зробити по 10 вимірів та розрахувати середнє значення.
Завдання 4. Хімічна діагностика рослин експрес-методом Церлінга.
Тести поточного контролю знань до практичного заняття 2
3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ 3. ЗБЕРІГАННЯ, ЗАСТОСУВАННЯ ДОБРИВ
Завдання 1. Ознайомитися з технологією зберігання і застосування органічних, мінеральних добрив у господарстві.
Завдання 2. Розрахувати норми внесення аміачної селітри, простого суперфосфату та змішаної калійної солі під озиму пшеницю з урожайністю 40 ц/га, якщо внесли 5 т/га гною, ґрунт містить 5 мг/100 г азоту, 7 мг/100 г фосфору та 5 мг/100 г калію
Завдання 3. Розрахувати норми внесення аміачної селітри, простого суперфосфату та змішаної калійної солі під культуру за варіантами, якщо внесли 5 т гною, ґрунт містить 6 мг/100 г азоту, 6 мг/100 г фосфору, 12 мг/100 г калію
Завдання 4. Користуючись формулою, таблицями 1 та 2 визначити норми аміачної селітри, простого суперфосфату та змішаної калійної солі на гектар під капусту з урожайністю 400 ц/га, якщо внесли 5 т/га гною, ґрунт містить 8 мг/100 г азоту, 9 мг/100 г фосфору, 14 мг/100 г калію
Завдання 5. Техніка безпеки під час зберігання і використання добрив. Охорона довкілля. Скласти інструкцію з охорони праці під час роботи з мінеральними добривами, ознайомитись із методикою оцінювання якості внесення мінеральних добрив
Тести поточного контролю знань до практичного заняття 3
4. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ 4. СКЛАДАННЯ СИСТЕМИ УДОБРЕННЯ КУЛЬТУР
Завдання 1. Ознайомитися з особливостями основного, припосівного удобрення та підживлення для Степової зони.
Завдання 2. Скласти систему удобрення польової 8-пільної сівозміни для зони Степу.
Завдання 3. Перерахувати установлені норми добрив на фізичну масу аміачної селітри (АС), простого суперфосфату (ПС) та змішаної калійної солі (КС), якщо W (N) = 35 %, W (Р2О5) = 20 %, W (К2О) = 40 %.
Завдання 4. Скласти систему удобрення культур у сівозмінах різних типів.
Завдання 5. Розробити річний план внесення добрив під культури польової 8-пільної сівозміни для зони Степу.
Завдання 6. Ознайомитися з науково-обгрунтованими рекомендаціями щодо збереження навколишнього середовища під час застосування добрив. Описати негативний вплив мінеральних добрив на здоров’я людей, тварин, навколишнє середовище.
Завдання 7. Ознайомитися з класифікацією добрив за токсичністю та іншими ознаками впливу на організм людини
Тести поточного контролю знань до практичного заняття 4
5. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ 5. ВЕДЕННЯ ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ДОБРИВ
Завдання 1. Ознайомитися з порядком звітності про застосування органічних, мінеральних добрив у господарстві за рік.
Завдання 2. Ознайомитися з Інструкцією щодо заповнення форми державного статистичного спостереження №9–б-сг "Звіт про внесення мінеральних, органічних добрив, гіпсування та вапнування ґрунтів під урожай 20_ року" та заповнити бланк документа.
Тести поточного контролю знань до практичного заняття 5
На початок