ДУМАЄМО, ПИШЕМО, СПІЛКУЄМОСЯ УКРАЇНСЬКОЮ

Навчально-методичний посібник

 

Головна

Теоретичні відомості

Додатки

Список використаних джерел

Укладачі

ПИШЕМО ТЕКСТИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ*

Ÿ  Найголовніше у тексті в соцмережах перші 5‐7 слів. Саме ці слова побачать ваші дописувачі у стрічці оновлень, коли хтось на них відреагує. Придумуйте заголовок для кожної замітки або вибирайте найбільш кликабельні слова для першого рядка тоді вас побачать і прочитають.

Ÿ  Оперативність те, що примушує продивлятися стрічку новин. З’явіться у потрібному місці у потрібний час, опишіть, що відбувається і успіх вам гарантовано.

Ÿ  Під час написання будь‐яких текстів слід пам’ятати, що золотою серединою є речення, які складаються із 17 слів, вони легкі і доступні для розуміння.

Ÿ  Поважайте тих, про кого пишете, і для кого пишете.

Ÿ  Якщо ви потрапили на нецікавий захід намагайтеся розговорити спікерів, ставте запитання, щиро цікавтеся темою розмови. Якщо інтерв’ю не виходить змінюйте жанр замітки, напишіть не новини або аналітичну статтю, а репортаж з місця подій.

Ÿ  Обирайте легкість. Незалежно від того, що і для кого ви пишете.

Ÿ  Закінчуючи текст, не поспішайте віддати його редактору або відразу розміщувати у соцмережі. Перевірте його, враховуючи такі правила:

-                    перевірте текст на найбільш поширені  помилки: перекручені цитати, некоректні заголовки, помилки у числах, орфографічні помилки, неправильно вказані посади і перекручені імена;

-                    читання тексту має приносити задоволення;

-                    пам’ятайте про закінчення тексту воно має запам’ятовуватися;

-                    пишіть з душею, натхненням;

-                    більше читайте.

 

 

* Никитюк З. Живая муха. Учимся писать просто и не скучно. Киев : Медиа Свит, 2017. 124 с.

 

Попередня тема

На початок

Наступна тема