ДУМАЄМО,
ПИШЕМО, СПІЛКУЄМОСЯ УКРАЇНСЬКОЮ Навчально-методичний
посібник |
|||
|
ПИШЕМО
ТЕКСТИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ* |
||
Найголовніше у тексті в соцмережах – перші 5‐7
слів. Саме ці слова побачать ваші
дописувачі у стрічці оновлень, коли хтось на них відреагує. Придумуйте заголовок для кожної замітки або вибирайте найбільш кликабельні слова для першого рядка – тоді вас побачать і прочитають.
Оперативність – те, що примушує продивлятися стрічку новин.
З’явіться у потрібному місці у потрібний час, опишіть, що
відбувається – і успіх вам гарантовано.
Під час написання будь‐яких текстів слід пам’ятати, що золотою серединою є речення, які складаються із 17 слів, вони легкі і доступні для розуміння. Поважайте тих, про кого пишете,
і для кого пишете.
Якщо ви потрапили на нецікавий захід – намагайтеся розговорити спікерів, ставте запитання, щиро цікавтеся темою розмови. Якщо інтерв’ю не виходить – змінюйте жанр
замітки, напишіть не новини або аналітичну статтю, а репортаж з місця подій.
Обирайте легкість. Незалежно від того, що і для кого ви пишете. Закінчуючи текст, не поспішайте віддати його редактору або відразу розміщувати у соцмережі. Перевірте його, враховуючи такі правила: -
перевірте текст на найбільш поширені помилки: перекручені цитати, некоректні заголовки, помилки у числах, орфографічні помилки, неправильно вказані посади і перекручені імена; -
читання тексту має приносити задоволення; -
пам’ятайте про закінчення тексту – воно має запам’ятовуватися; -
пишіть з душею, натхненням; -
більше читайте. * Никитюк З. Живая муха. Учимся писать просто
и не скучно. Киев : Медиа Свит, 2017. 124 с. |
|||