УМО НАПН України Агроосвіта |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ
ОСВІТИ: ЗАПИТАННЯ ТА
ВІДПОВІДІ Електронний
довідник |
||
|
|||
1. Аванесов
В.С. Композиция тестовых
заданий / В.С.Аванесов. – М.: Центр тестирования, 2002. – 240 с. 2. Аванесов
В.С. Форма тестовых заданий / В.С.Аванесов.
– М.: Центр тестирования, 2005. – 156 с. 3. Ащепкова
Л.Я. Конструирование тестовых
заданий и обработка результатов
тестирования / Л.Я. Ащепкова.
– Владивосток: ДГУ, 2003. – 50 с. 4. Бахрушин В.Е., Игнахина М.А., Шумада Р.Я. Эмпирические функции распределения результатов тестирования / В.Е.Бахрушин, М.А.Игнахина, Р.Я. Шумада //
Збірник праць III Міжнародної конференції "Нові інформаційні технології в
освіті для всіх: система електронної освіти" / Ред. В. Гриценко. – К.:
МННЦ ІТС, 2008. – С. 79 – 84. 5. Бахрушин В.Є. Математичні
основи моделювання систем / В.Е.Бахрушин. –
Запоріжжя: КПУ, 2009. – 224 с. 6. Болюбаш
Я.Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти : Навч. посібник для слухачів закладів підвищення
кваліфікації системи вищої освіти / Я.Я. Болюбаш. —
К.: ВВП «КОМПАС», 1997.— 64 с. 7. Глоссарий
современного образования
/ Под ред. В.И.Астаховой,
Н.Л.Сидоренко. — Х.: ОКО, 1998. — 272 с. 8. Грабинський
І. Курсові та дипломні роботи: Методичні рекомендації до написання та основні
вимоги до оформлення / Ігор Грабинський:
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.lnu.edu.ua 9. Державний стандарт України
(ДСТУ 3017-95). Видання. Основні види: [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http: // www.chytomo.co 10. Державний стандарт України ДСТУ 1.5-93: Державна система
стандартів України. Загальні вимоги до побудови, викладу і оформлення та
змісту стандартів. — Київ: Держстандарт України, 1993. 11. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. В.Г.Кремень.— К.:
Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с. 12. Закон України «Про вищу освіту» ⁄⁄ Режим доступу:
zakon.rada.gov.ua/go/1556-18 13. Кадневский В.М. История
тестов / В.М.Кадневский.
– М.: Народное образование,
2004. – 464 с. 14. Ким В. С. Тестирование учебных дострижений / В.С.Ким.
– Уссурийск: Издательство
УГПИ, 2007. – 214 с. 15. Ковальчук Г. І. Книгознавство та дослідження історії книги в
Україні / Ковальчук Г. І. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:
//www.history.org.ua/?l=EHU&verbvar=Knygoznavstvo&abcvar=14&bbcvar=17 16. Мадзігон В. Підручник нового покоління:
яким йому бути / Мадзігон В. // Підручник ХХІ
століття. – 2003. – № 1–4. – С. 41–42. 17. Методичні рекомендації до складання навчальних програм дисциплін
та робочих навчальних програм кредитних модулів / Уклад. В. П. Головенкін. – 2-ге вид., переробл.
і допов. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”,
2006. – 20 с. 18. Оганесян А.Г., Дещинский
Ю.Л., Бирюлев К.Ю. Тестирование
или экзамен на компьютере? / А.Г.Оганесян, Ю.Л.Дещинский, К.Ю.
Бирюлев // Образовательные
технологии и общество. –
2010. – Т. 13, № 1. – С. 1 – 17. 19. Панасевич Д.Б., Солоденько А.К. Деякі
міркування щодо структури змістовності
навчального плану вищих навчальних закладів в сучасних мовах реформування
освіти України ∕ Д.Б.Панасевич, А.К.Солоденько:
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.library.uipa.kharkov.ua 20. Петрів В.Ф., Рикалюк Р.Є. Візуалізація критеріїв
якості тестових завдань / В.Ф.Петрів, Р.Є.Рикалюк // Матеріали XVI Всеукраїнської наукової
конференції "Сучасні проблеми прикладної математики та
інформатики". 8 – 9 жовтня 2009 р. – Львів: ЛНУ, 2009. – С. 166 – 169. 21. Редакційно-видавнича справа: досвід, проблеми, майбутнє / За ред.
В.Різука. – К.,1997. – С.112-158. 22. Середа Л.П., Павленко В.С. На допомогу авторам навчальної
літератури: Навч. посібник./ За ред. В.С.Павленка. – К.:Вища шк.., 2001. – 79 с. 23. Скрипник М.І. Підготовка навчально-методичного забезпечення
змісту освіти / Професійний розвиток педагогічних працівників: практична
андрагогіка: Науково-методичний посібник ⁄ За заг.
ред. Пуцова В.І., Набоки Л.Я. – К.: Видавничий дім
«Букрек», 2007. – С.194 – 206. 24. Скрипник М.І. Продукування вимагає професіоналізму: технологія
розробки навчально-методичного забезпечення / М.І. Скрипник // Управління освітою. – 2007. –
Число 9 (153). – С.2 – 15. 25. Стандарти по издательскому делу / Сост. А.В.Джиго, С.Ю.Калинин. - М.: Юристъ, 1998. – 376 с. 26. Тимошенко І. До питання про структуру загального і спеціального
книгознавства / І. Тимошенко // Вісн. кн. палати. – 2006. – № 10. – С. 45– 47. 27. Тупальский Н.И. Учебник
как объект педагогических исследований / Николай Иванович Тупальский // Сов. педагогика.
– 1982. – № 5. – С. 140–141. 28. Ушинський К.Д. Про користь педагогічної літератури / К. Д.
Ушинський // Твори : [у 6 т.]. – К. : Рад. шк.,
1954. – Т. 1. – С. 33–50. 29. Фоменко Н.А. Педагогіка вищої школи: методологія, стандартизація туристської
освіти: навч. посіб. / Н.А.Фоменко. — К.: Слово, 2005. — 215 с. 30. Челышкова М.Б. Теория
и практика конструирования педагогических
тестов: Учебное пособие / М.Б. Челышкова. – М.:
Логос, 2002. – 432 с. 31. Ястребов Л.Й. Создание
мультимедийных презентаций
в программе Microsoft Power
Point / Л.Й. Ястребов. //
Вопросы Интернет-образования.-
№41: [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
http://vio.fio.ru/vio_41/cd_site/Articles/glava-00/02.htm |
|||