УМО НАПН України

Агроосвіта

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ:

ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Електронний довідник

Головна

Зміст

Додатки

Укладачі

Список використаних джерел

 

Список використаних джерел

 

1. Аванесов В.С. Композиция тестовых заданий / В.С.Аванесов. – М.: Центр тестирования, 2002. – 240 с.

2. Аванесов В.С. Форма тестовых заданий / В.С.Аванесов. – М.: Центр тестирования, 2005. – 156 с.

3. Ащепкова Л.Я. Конструирование тестовых заданий и обработка результатов тестирования / Л.Я. Ащепкова. – Владивосток: ДГУ, 2003. – 50 с.

4. Бахрушин В.Е., Игнахина М.А., Шумада Р.Я. Эмпирические функции распределения результатов тестирования / В.Е.Бахрушин, М.А.Игнахина, Р.Я. Шумада // Збірник праць III Міжнародної конференції "Нові інформаційні технології в освіті для всіх: система електронної освіти" / Ред. В. Гриценко. – К.: МННЦ ІТС, 2008. – С. 79 – 84.

5. Бахрушин В.Є. Математичні основи моделювання систем / В.Е.Бахрушин. – Запоріжжя: КПУ, 2009. – 224 с.

6. Болюбаш Я.Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти : Навч. посібник для слухачів закладів підвищення кваліфікації системи вищої освіти / Я.Я. Болюбаш. — К.: ВВП «КОМПАС», 1997.— 64 с.

7. Глоссарий современного образования / Под ред. В.И.Астаховой, Н.Л.Сидоренко. — Х.: ОКО, 1998. — 272 с.

8. Грабинський І. Курсові та дипломні роботи: Методичні рекомендації до написання та основні вимоги до оформлення / Ігор Грабинський: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.lnu.edu.ua

9. Державний стандарт України (ДСТУ 3017-95). Видання. Основні види: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.chytomo.co

10.  Державний стандарт України ДСТУ 1.5-93: Державна система стандартів України. Загальні вимоги до побудови, викладу і оформлення та змісту стандартів. — Київ: Держстандарт України, 1993.

11.  Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. В.Г.Кремень.— К.: Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с.

12.  Закон України «Про вищу освіту» ⁄⁄ Режим доступу: zakon.rada.gov.ua/go/1556-18

13.  Кадневский В.М. История тестов / В.М.Кадневский. – М.: Народное образование, 2004. – 464 с.

14.  Ким В. С. Тестирование учебных дострижений / В.С.Ким. – Уссурийск: Издательство УГПИ, 2007. – 214 с.

15.  Ковальчук Г. І. Книгознавство та дослідження історії книги в Україні / Ковальчук Г. І. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: //www.history.org.ua/?l=EHU&verbvar=Knygoznavstvo&abcvar=14&bbcvar=17

16.  Мадзігон В. Підручник нового покоління: яким йому бути / Мадзігон В. // Підручник ХХІ століття. – 2003. – № 1–4. – С. 41–42.

17.  Методичні рекомендації до складання навчальних програм дисциплін та робочих навчальних програм кредитних модулів / Уклад. В. П. Головенкін. – 2-ге вид., переробл. і допов. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”, 2006. – 20 с.

18.  Оганесян А.Г., Дещинский Ю.Л., Бирюлев К.Ю. Тестирование или экзамен на компьютере? / А.Г.Оганесян, Ю.Л.Дещинский, К.Ю.  Бирюлев // Образовательные технологии и общество. – 2010. – Т. 13, № 1. – С. 1 – 17.

19.  Панасевич Д.Б., Солоденько А.К. Деякі міркування щодо структури  змістовності навчального плану вищих навчальних закладів в сучасних мовах реформування освіти України Д.Б.Панасевич, А.К.Солоденько: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.library.uipa.kharkov.ua

20.  Петрів В.Ф., Рикалюк Р.Є. Візуалізація критеріїв якості тестових завдань / В.Ф.Петрів, Р.Є.Рикалюк // Матеріали XVI Всеукраїнської наукової конференції "Сучасні проблеми прикладної математики та інформатики". 8 – 9 жовтня 2009 р. – Львів: ЛНУ, 2009. – С. 166 – 169.

21.  Редакційно-видавнича справа: досвід, проблеми, майбутнє / За ред. В.Різука. – К.,1997. – С.112-158.

22.  Середа Л.П., Павленко В.С. На допомогу авторам навчальної літератури: Навч. посібник./ За ред. В.С.Павленка. – К.:Вища шк.., 2001. – 79 с.

23.  Скрипник М.І. Підготовка навчально-методичного забезпечення змісту освіти / Професійний розвиток педагогічних працівників: практична андрагогіка: Науково-методичний посібник ⁄ За заг. ред. Пуцова В.І., Набоки Л.Я. – К.: Видавничий дім «Букрек», 2007. – С.194 – 206.

24.  Скрипник М.І. Продукування вимагає професіоналізму: технологія розробки навчально-методичного забезпечення / М.І.  Скрипник // Управління освітою. – 2007. – Число 9 (153). – С.2 – 15.

25.  Стандарти по издательскому делу / Сост. А.В.Джиго, С.Ю.Калинин. - М.: Юристъ, 1998. – 376 с.

26.  Тимошенко І. До питання про структуру загального і спеціального книгознавства / І. Тимошенко // Вісн. кн. палати. – 2006. – № 10. – С. 45– 47.

27.  Тупальский Н.И. Учебник как объект педагогических исследований / Николай Иванович Тупальский // Сов. педагогика. – 1982. – № 5. – С. 140–141.

28.  Ушинський К.Д. Про користь педагогічної літератури / К. Д. Ушинський // Твори : [у 6 т.]. – К. : Рад. шк., 1954. – Т. 1. – С. 33–50.

29.  Фоменко Н.А. Педагогіка вищої школи: методологія, стандартизація туристської освіти: навч. посіб. / Н.А.Фоменко. — К.: Слово, 2005. — 215 с.

30.  Челышкова М.Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учебное пособие / М.Б. Челышкова. – М.: Логос, 2002. – 432 с.

31.  Ястребов Л.Й. Создание мультимедийных презентаций в программе Microsoft Power Point / Л.Й. Ястребов. // Вопросы Интернет-образования.- №41: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vio.fio.ru/vio_41/cd_site/Articles/glava-00/02.htm

 

Попередня тема

На початок

Наступна тема