МАРКЕТИНГ

Електронний посібник

 

Головна

Теоретичні відомості

Самостійні роботи

Тести

Додатки

Глосарій

Список використаних джерел

Укладачі

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

1. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р.№2210.

2. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05.91 № 1023 у рецензії Закону України від 01.12.2005 р. № 3161.

3. Про ціни і ціноутворення: Закон України від 03.12.90 № 57.

4. Про рекламу: Закон України від 03.07.96 № 270.

5. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту. - К: Молодь, 1997.

6. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1996. – 384 с.

7. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища школа, 1994 -327 с.

8. Канаян К., Канаян Р. Марчендайзинг. – М.: Рип-Холдинг, 2002.

9. Кендюхов О., Постернікова К. Новий підхід до визначення сутності позиціювання торговельної марки // Маркетинг в Україні. 2006. № 2(36). – С.27.

10. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990-736 с.

11. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2001.

12. Куденко М.В. Організація маркетингу на промисловому підприємстві. – К.: КДЕУ, 1996. – 40 с.

13. Лілик І.В. Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2006: експертна оцінка та аналіз // Маркетинг в Україні. – 2007. - № 2. – С.4.

14. Маркетинг: Підручник/ В.Руделіус, О.М.Азарян, Н.О. Бабенко та ін: Ред.-упор. О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. – 3-тє вид. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.

15. Маркетинг: принципи і функції: Навчальний посібник для вищих навчальних закладів. / За ред. О.М.Азарян. – 3-тє вид, перероб. І доп. – К.: НМЦВО МОН України, НВФ «Студцентр», 2002.

16. Савельєв Є.В., Дячепко В.П., Куриляк В.С. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. Посібник. – К.: НМКВО, 1993 72 с.

17. Ординська В.В. Стратегічне планування маркетингу // Маркетинг і реклама. – 2005. № 3. – С.18-20.

18. Перспективи Інтернету та електронної комерції в Україні / Інтернет –технології// Вісник НБУ. – 2004. - № 10. – С.23.

19. Пілюшенко В.Л., Смерічевський С.Ф., Борзенков С.В. Міжнародний маркетинг. Навч. Посібник. – Донецьк: ВІК, 2004.

20. Портер Е.Майкл. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. – К.: Основи, 1998.

21. www.marketingpower. com Американська асоціація маркетингу.

22. www. Uam. In.ua – Українські асоціація маркетингу.

23. www. ukrainetipp.gov.ua Міністерство економіки України.

24. www.udsa.org. ua Українська асоціація прямого продажу (УАПП).

25. www. news.liga.net Новини корпорації «Ліга Бізнес Інформ».

26. www. niss. gov. ua Національний інститут стратегічних досліджень.

27. www. ukrstat. gov. ua Державний комітет статистики України.

28. www. ukrgold. net Золота еліта України Провідні підприємства України.

На початок