|
МАРКЕТИНГ Електронний посібник |
||
|
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
||
1. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р.№2210. 2. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05.91 № 1023 у рецензії Закону України від 01.12.2005 р. № 3161. 3. Про ціни і ціноутворення: Закон України від 03.12.90 № 57. 4. Про рекламу: Закон України від 03.07.96 № 270. 5. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту. - К: Молодь, 1997. 6. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1996. – 384 с. 7. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища школа, 1994 -327 с. 8. Канаян К., Канаян Р. Марчендайзинг. – М.: Рип-Холдинг, 2002. 9. Кендюхов О., Постернікова К. Новий підхід до визначення сутності позиціювання торговельної марки // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 2(36). – С.27. 10. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990-736 с. 11. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2001. 12. Куденко М.В. Організація маркетингу на промисловому підприємстві. – К.: КДЕУ, 1996. – 40 с. 13. Лілик І.В. Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2006: експертна оцінка та аналіз // Маркетинг в Україні. – 2007. - № 2. – С.4. 14. Маркетинг: Підручник/ В.Руделіус, О.М.Азарян, Н.О. Бабенко та ін: Ред.-упор. О.І.Сидоренко, Л.С.Макарова. – 3-тє вид. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. 15. Маркетинг: принципи і функції: Навчальний посібник для вищих навчальних закладів. / За ред. О.М.Азарян. – 3-тє вид, перероб. І доп. – К.: НМЦВО МОН України, НВФ «Студцентр», 2002. 16. Савельєв Є.В., Дячепко В.П., Куриляк В.С. Маркетинг і стратегія конкуренції: Навч. Посібник. – К.: НМКВО, 1993 – 72 с. 17. Ординська В.В. Стратегічне планування маркетингу // Маркетинг і реклама. – 2005. – № 3. – С.18-20. 18. Перспективи Інтернету та електронної комерції в Україні / Інтернет –технології// Вісник НБУ. – 2004. - № 10. – С.23. 19. Пілюшенко В.Л., Смерічевський С.Ф., Борзенков С.В. Міжнародний маркетинг. Навч. Посібник. – Донецьк: ВІК, 2004. 20. Портер Е.Майкл. Стратегія конкуренції. Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. – К.: Основи, 1998. 21. www.marketingpower. com – Американська асоціація маркетингу. 22. www. Uam. In.ua – Українські асоціація маркетингу. 23. www. ukraine – tipp.gov.ua – Міністерство економіки України. 24. www.udsa.org. ua – Українська асоціація прямого продажу (УАПП). 25. www. news.liga.net – Новини корпорації «Ліга Бізнес Інформ». 26. www. niss. gov. ua – Національний інститут стратегічних досліджень. 27. www. ukrstat. gov. ua – Державний комітет статистики України. 28. www. ukrgold. net – Золота еліта України – Провідні підприємства України. |
|||