|
|
МАШИНИ І АГРЕГАТИ
СТАЛЕПЛАВИЛЬНИХ ЦЕХІВ II частина Електронний посібник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практична робота № 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок
потужності електродвигуна механізму пересування підлогової завалкової машини” Мета роботи Навчитися
розраховувати потужність електродвигуна привода механізму пересування
підлогової завалкової машини Хід виконання практичної роботи 1.
Повторення пройденого матеріалу. 2.
Ознайомлення з методикою розв’язування завдань. 3.
Самостійне виконання практичної роботи. Теоретичні відомості Феросплави
і сипучі матеріали (руду, вапняк) завантажують мульдами за допомогою кранових
і підлогово-завалкових машин. Завалкові
машини призначені для завантажування шихтових матеріалів за допомогою мульд в
сталеплавильну піч. Машина, крім основної операції, виконує розрівнювання шихти в печі, пересування
составу з мульдами вздовж печей, прибирання шлаку у печі і під час ремонтів
печі. Одна
машина може обслуговувати приблизно дві печі. Механізми
машини: •
Пересування моста і возика (міст завалкової машини опирається на чотири
ходових колеса, максимальні навантаження в механізмі виникають під час
пересування составу возиків з мульдами, рама возика зварна, має дві пари
коліс – передні приводні і задні неприводні); •
Обертання і коливання
хобота (механізм обертання змонтований на рамі мундштука і призначений для
повороту мульди при розвантажуванні її в печі); Класифікація:
кранові (використовують в цехах малої продуктивності) і підлогові (в цехах
великої продуктивності) Вага
складу возиків з мульдами GC=
згідно з варіантом Вага
завалкової машини GM=
згідно з варіантом Діаметр
ходових коліс машини D= згідно з
варіантом Діаметр
цапф d=0,22 м База
машини B= згідно з варіантом Ширина
колії c=9,5 м Швидкість
пересування машини V= згідно з
варіантом Режим
роботи PB=40% Рід
струму пост. Напруження 220 В Загальний
коефіцієнт опору пересування складу возиків k0=0,015 Коефіцієнт
тертя в підшипниках ходових коліс μ=0,015 Коефіцієнт
тертя кочення ходових коліс по рейках f=0,012 Коефіцієнт,
який враховує нахил підкранових рейок kук=0,015 Плече
прикладання сили Fc lx=1,25
м Коефіцієнт
тертя між ребордами ходових коліс і
підкрановими рейками
fp=0,15 Кількість
електродвигунів у приводі z=2 ККД
механізму пересування η=0,96 Таблиця
7.1 – Вихідні дані до практичної роботи
Рис. 7.1 – Схема
кінематична механізму пересування підлогової машини 1 – підлога; 2 –
підкранова рейка; 3 – ходове колесо; 4 – муфта зубчаста; 5 – гальмо; 6 – електродвигун; 7 – редуктор Розрахункова частина 1.
Визначення величини сили опору пересуванню складу возиків з мульдами: (1) 2.Визначення
величини сили опору самої завалкової машини без врахування тертя реборд
ходових коліс об рейки: (2) 3.
Визначення величини сили опору пересуванню машини виникненням тертя реборд
при перекосі: (3) де
– плече прикладання 4.
Визначення величини сили опору, яка виникає від горизонтальної сили F: (4) 5.
Визначення величини загального статичного опору механізму пересування
завалкової машини: (5) (6) 6.
Визначення статичної потужності одного електродвигуна: (7) де
– швидкість пересування возиків 7.
Вибираємо електродвигун, з таблиці 7.2 виписуємо наступні дані: тип
електродвигуна ___________ потужність ___________ число
обертів ___________ 8.
Визначення передатного відношення редуктора: (8) 9.
Кутова швидкість ротора електродвигуна: (9) 10.
Кутова швидкість обертання ходового колеса: (10) 11.
Висновок Таблиця 7.2 – Краново-металургійні двигуни
постійного струму |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||