|
|
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Електронний посібник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОРГАНІЗАЦІЯ ТАБЛИЧНИХ ДАНИХ ЗАСОБАМИ ОФІСНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРАКТИЧНА
РОБОТА 8-9
Інструктаж
з техніки безпеки: ЗМІСТ І ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ 1. Ввімкніть персональний комп’ютер. 2. Запустіть програму Microsoft Excel. 3. Збережіть створений документ на
диску D: в папці 21-ІП (22,23-ІП) під назвою ПР8-9_Прізвище. 4. В якості режиму представлення
документа перейдіть на вкладку Подання та включіть команду Розмітка сторінки,
щоб чітко бачити межі смуги набору. 5. Лист 1 цієї книги перейменуйте на lab_8-9 і задайте
ярлику листа червоного кольору. 6. На листі lab_8-9 об’єднайте діапазон
комірок А1:H1 та введіть назву Лабораторна робота_8-9 та
тему практичної роботи Створення
електронних таблиць у Microsoft Excel. Для
назви застосуйте шрифт Bookman Old Style, розмір
шрифту 16, жирний
та курсив. 7. Змініть формат відображення вмісту
комірок. Для цього введіть в комірку А3 число 3,14159 і скопіюйте його за допомогою маркера
заповнення в комірки діапазону B3:F3. Установіть формати відображення чисел згідно з табл. 1. Таблиця 1
Формати чисел
8. Попрацюйте з Форматами дат.
Для цього введіть в комірку А5 поточну дату і скопіюйте її в комірки
діапазону B5:D5. Установіть формати
відображення дат згідно
з табл.
2. Таблиця 2 Формати дати
9.
Перейменуйте Лист 1
на Формат. 10. Створіть таблиці з розкладом занять. 11. Додайте Лист 2 і створіть таблицю за
зразком (табл. 3) Таблиця 3 Зразок
12. Лист 2
перейменуйте на Розклад. 13. В комірку А1 уведіть назву таблиці – Розклад занять. 14. Уведіть наступні дані в комірки: А3 – Дні < натиснути Alt+Enter > тижня, А4 – Дата, А5 – Час,
А6 – Аудиторія, А7 – Дисципліна. 15. В комірку С3 уведіть слово Понеділок. 16. Виділіть діапазон комірок С3:D3 і виконайте команду ПКМ Формат клітинок/вкладка Вирівнювання. У групі «Відображення» установіть перемикач «Об’єднання клітинок», у групі «Вирівнювання» у списках «По горизонталі» і «По вертикалі» – параметр «По центру». 17. Маркером автозаповнення скопіюйте об'єднані комірки по рядку таким чином, щоб одержати послідовність
днів тижня від понеділка до неділі. 18. У комірку B4 уведіть дату, що відповідає понеділку. 19. Виділіть діапазон комірок
B4:D4 та натисніть кнопку команди «Об’єднати та розташувати в центрі» 20. В комірки В5, C5 та D5 уведіть час початку занять на першій,
другій і третій
парах. 21. Виділіть комірки В5, C5 та D5 і клацніть на кнопці «Копіювати».
Потім виділіть комірку Е5 і клацніть на
кнопці «Вставити». Аналогічним чином заповніть інші комірки п'ятого рядка. 22. В комірки шостого
рядка введіть номера
аудиторій, сьомого рядка –
назви предметів. 23. Виділіть діапазон комірок Т3:Т5. Виконайте команду
ПКМ
Формат клітинок/вкладка Вирівнювання. У групі «Відображення» встановіть перемикач «Об’єднання
клітинок», у рамці «Орієнтація» установіть
відображення слова під кутом 90о. 24. Установіть напівжирний шрифт у першому стовпці першого
рядка таблиці. Вирівняйте по центру вміст комірок, де уведений час початку
занять і номера аудиторій. 25. Виконайте вставлення меж таблиці. Для цього виділіть
всю таблицю і зі списку кнопки «Межі» 26. Установіть необхідну ширину стовпців (рядків). Для стовпця задайте ширину (18,02+0,b) для комірок
висоту (30,5+0,с). Введіть
значення a, b, c, d, e згідно зі своїм варіантом
Додаток 1. 27. Для цього після
виділення таблиці потрібно перейти на вкладку Основне група Клітинки/Формат/Автодобір ширини
стовпця – Автодобір висоти рядка. 28. Виділіть діапазон комірок А1:Т1 і
клацніть на кнопці «Об’єднати та розташувати в центрі», установіть
шрифт 14 пт, курсив, напівжирний. 29. Змініть колір і тип лінії межі комірок, виконавши команду ПКМ/Формат клітинок/Межі. 30. Змініть колір фону комірок, виконавши команду ПКМ/Формат клітинок/Заливка або за допомогою відповідної
кнопки на панелі інструментів. 31. Автоматично відформатуйте створену таблицю. Для цього виберіть один із запропонованих
стилів таблиць, перейшовши на вкладку Основне/Стилі. 32. Для Листа 2 Задайте основу (фон
сторінки, картинка) для цього перейдіть на вкладку Макет сторінки/Фон. 33. Задайте захист листа для lab_8-9. 34. Збережіть роботу. Вимкніть персональний комп’ютер, приберіть робоче місце, оформіть звіт згідно з
методичними рекомендаціями. Методичні рекомендації з виконання та оформлення Звіт оформити засобами текстового
редактора Microsoft Word на аркуші формату А4, шрифтом Times New Roman, 14 кеглю з вирівнюванням по ширині та абзацним
виступом 1,25 см. Друк зробити двосторонній. Підписати роботу у колонтитулі з
вказуванням назви групи та ПІБ здобувача освіти.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||