НМЦ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Електронний посібник

 

ВФПО

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕКСТОВИХ ДОКУМЕНТІВ ЗАСОБАМИ

ОФІСНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Результат пошуку зображень за запитом "знак питання анімація"

ПРАКТИЧНА РОБОТА 5

Тема заняття. Створення офісних бланків для роботи з документацією у Microsoft Word.

 

Мета заняття: ознайомитись з кнопками команд вкладки Вставлення, створювати та заповнювати офісні бланки для роботи з документацією.

 

 

Після виконання роботи здобувач освіти повинен:

 

 

Знати

призначення кнопок команд вкладки Вставлення та Основне текстового редактора Microsoft Word;

 

 

Вміти

створювати офісні бланки для роботи з документацією та заповнювати бланки у текстовому редакторі Microsoft Word.

 

Матеріально-технічне оснащення робочого місця:

інструкційна картка, персональний комп’ютер, програмне забезпечення Microsoft Word.

Інструктаж з техніки безпеки:

 

 

ЗМІСТ І ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ

1. Ввімкніть персональний комп’ютер.

2. Запустіть програму Microsoft Word.

3. Збережіть створений документ на диску D: в папці 21-ІП (22,23-ІП) під назвою ПР5_Прізвище.

4. Створіть власне резюме.

5. Використовуючи шаблони програми МS Word, створіть резюме, що може бути характеристикою майбутнього фахівця для оформлення на роботу.

6. Для створення резюме використайте Файл /Створити /шаблон Резюме.

7. Уведіть необхідну інформацію.

8. Збережіть документ Файл/Зберегти або натисніть кнопку Зберегти на панелі інструментів Основне.

9. Створіть рекламний проспект.

10. Використовуючи текстовий редактор Microsoft Word, складіть рекламну сторінку для їдальні освітнього закладу.

11. Створюючи рекламну сторінку, використовуйте такі можливості текстового редактора:

*     різні види шрифтів (колір, тип, розмір та ін.);

* рисунки Microsoft Word;

* автофігури групи Ілюстрації;

* об'єкти Word Art;

* інші графічні елементи.

12. Створіть бланки документів.

Використовуючи текстовий редактор Microsoft Word, створіть офісний бланк для роботи з документацією їдальні освітнього закладу, а саме «АКТ приймання товару», «Протокол розбіжностей», «Специфікація» зразки яких подані у Додатку 1-3.

13. Збережіть роботу. Вимкніть персональний комп’ютер, приберіть робоче місце, оформіть звіт згідно з методичними рекомендаціями.

 

Методичні рекомендації з виконання та оформлення

Звіт оформити засобами текстового редактора Microsoft Word на аркуші формату А4, шрифтом Times New Roman, 14 кеглю з вирівнюванням по ширині та абзацним виступом 1,25 см. Друк зробити двосторонній. Підписати роботу у колонтитулі з вказуванням назви групи та ПІБ здобувача освіти.

 

 

 

Питання для самоконтролю

1. Як створити шаблон документу?

2. Як почати новий абзац тексту?

3. Як виставляти абзацні відступи?

4. Як задати границі для комірок?

5. Як змінити границі комірок на невидимі?

Попередня

На початок

Наступна