НМЦ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Електронний посібник

 

ВФПО

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕКСТОВИХ ДОКУМЕНТІВ ЗАСОБАМИ

ОФІСНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Результат пошуку зображень за запитом "знак питання анімація"

ПРАКТИЧНА РОБОТА 3

Тема заняття. Форматування тексту у текстовому редакторі Microsoft Word. Використання списків.

 

Мета заняття: формування навичок роботи під час введення та форматування тексту; створення нумерованих та багаторівневих списків.

 

Після виконання роботи здобувач освіти повинен:

Знати

призначення кнопок команд вкладки Основне розділу Абзац та вкладки Макет розділу Параметри сторінки текстового редактора Microsoft Word;

Вміти

вводити текст з клавіатури, перетворювати текст на нумерований та багаторівневих список та розміщувати текст у вигляді трьох колонок.

Матеріально-технічне оснащення робочого місця:

інструкційна картка, персональний комп’ютер, програмне забезпечення Microsoft Word.

Інструктаж з техніки безпеки:

 

 

ЗМІСТ І ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ

1. Ввімкніть персональний комп’ютер.

2. Запустіть програму Microsoft Word.

3. Збережіть створений документ на диску D: в папці 21-ІП (22,23-ІП) під назвою ПР3_Прізвище.

4. Внесіть до створеного документа текст, поданий в Додатку 1-3.

5. Відформатуйте внесений текст наступним чином:

*  перший блок – вирівнювання – за шириною сторінки, міжрядковий інтервал – полуторний, 12 розмір шрифту, курсив, подвійне та пунктирне підкреслення;

*  другий блок – вирівнювання – по ширині сторінки, міжрядковий інтервал – 1,15 пт, 10 розмір шрифту, напівжирний, колір синій;

*  третій блок – самостійно (на вибір).

6. Перетворіть частини тексту на списки відповідно до зразка Додаток 4.1. «Маркеровані та нумеровані списки».

7. Для перетворення існуючого тексту на список необхідно виділити текст та виконати наступні дії: вкладка Основне/ група Абзац/ команди Маркери/Нумерація/Багаторівневий списки. У діалоговому вікні вибрати потрібний тип та шаблон списку.

8. Для зміни маркерів списку потрібно натиснути кнопку команди Маркери списки та вибрати необхідний шаблон із запропонованого списку. Також у діалоговому вікні можна «Змінити рівень списку» або «Визначити новий маркер». Для зміни відступів можна скористатися кнопками команд Відступ  (вкладка Основне/група Абзац).

9. Скопіюйте текст Додатку 3 «Захисту в системі підлягає» та вставте його в кінці документу. Відформатуйте цей текст наступним чином: шрифт – 14, вирівнювання – за шириною сторінки, міжрядковий інтервал – полуторний.

10. Перетворіть поданий текст на багаторівневий список відповідно до зразка Додаток 4.2 «Багаторівневі списки».

11. Для перетворення існуючого тексту в багаторівневий список необхідно виділити текст та виконати наступні дії: вкладка Основне/ група Абзац/ команда Багаторівневий списоксписки та вибрати необхідний шаблон із запропонованого списку.

12. Після виконання цієї команди текст буде перетворено на список, проте всі елементи будуть мати однаковий рівень. Для пониження рівня елемента списку потрібно виділити елемент і натиснути кнопку  (група команд Абзац). Для підвищення рівня елемента багаторівневого списку потрібно виділити елемент і натиснути кнопку  (група команд Абзац).

13. Скопіюйте текст, поданий у Додатку 2, та розташуйте його в три колонки відповідно до зразка Додаток 4.3 «Виведення тексту в декілька колонок».

14. Для полегшення сприйняття великих обсягів інформації є можливість розбиття тексту на колонки.

15. Для розміщення існуючого тексту у вигляді трьох колонок потрібно виділити текст та виконати наступні дії: вкладка Макет/група Параметри сторінки/ Колонки. В діалоговому вікні Колонки вибрати Інші стовпчики, визначити кількість колонок та зазначити наявність розділювача між ними.

16. Збережіть роботу. Вимкніть персональний комп’ютер, приберіть робоче місце, оформіть звіт згідно з методичними рекомендаціями.

 

Методичні рекомендації з виконання та оформлення

Звіт оформити засобами текстового редактора Microsoft Word на аркуші формату А4, шрифтом Times New Roman, 14 кеглю з вирівнюванням по ширині та абзацним виступом 1,25 см. Друк зробити двосторонній. Підписати роботу у колонтитулі з вказуванням назви групи та ПІБ здобувача освіти.

 

 

 

Питання для самоконтролю

1. Що таке форматування тексту?

2. Як розбити текст на колонки?

3. Як задати міжрядковий інтервал для тексту?

4. Як створити багаторівневий список?

5. Як вирівняти фрагмент тексту по ширині сторінки?

Попередня

На початок

Наступна