|
|
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Електронний посібник |
|
|||||||||||||||||||
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ І. ОРГАНІЗАЦІЯ
ТЕКСТОВИХ ДОКУМЕНТІВ ЗАСОБАМИ ОФІСНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
||||||||||||||||||||||
Інструктаж
з техніки безпеки: ЗМІСТ І ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ 1. Ввімкніть персональний комп’ютер. 2. Запустіть програму Microsoft Word. 3. Збережіть створений документ на
диску D: в папці 21-ІП (22,23-ІП) під назвою ПР3_Прізвище. 4.
Внесіть до створеного документа
текст, поданий в Додатку 1-3. 5. Відформатуйте
внесений текст наступним чином:
6. Перетворіть частини тексту на списки відповідно до зразка Додаток 4.1. «Маркеровані та нумеровані
списки». 7. Для перетворення
існуючого тексту на список необхідно виділити текст та виконати наступні дії:
вкладка Основне/ група Абзац/ команди Маркери/Нумерація/Багаторівневий 8. Для зміни маркерів
списку потрібно натиснути кнопку команди Маркери 9. Скопіюйте текст Додатку 3 «Захисту в системі підлягає» та вставте його в кінці документу. Відформатуйте цей текст наступним чином: шрифт – 14, вирівнювання – за
шириною сторінки, міжрядковий інтервал – полуторний. 10. Перетворіть поданий текст на багаторівневий список відповідно до
зразка Додаток 4.2 «Багаторівневі списки». 11. Для перетворення
існуючого тексту в багаторівневий список необхідно виділити текст та виконати
наступні дії: вкладка Основне/ група Абзац/ команда Багаторівневий список 12. Після виконання цієї команди текст буде перетворено
на список, проте всі елементи будуть мати однаковий рівень. Для пониження
рівня елемента списку потрібно виділити елемент і натиснути кнопку 13. Скопіюйте текст, поданий у Додатку 2, та розташуйте його в три колонки відповідно до зразка Додаток 4.3 «Виведення тексту в декілька колонок».
14. Для полегшення сприйняття великих обсягів
інформації є можливість розбиття тексту на колонки. 15. Для
розміщення існуючого тексту у вигляді трьох колонок потрібно виділити
текст та виконати наступні дії: вкладка Макет/група
Параметри сторінки/ Колонки. В
діалоговому вікні Колонки вибрати Інші стовпчики, визначити кількість колонок та
зазначити наявність розділювача між ними. 16. Збережіть роботу. Вимкніть персональний комп’ютер, приберіть робоче місце, оформіть звіт згідно з методичними рекомендаціями. Методичні рекомендації з виконання та оформлення Звіт оформити засобами текстового
редактора Microsoft Word на аркуші формату А4, шрифтом Times New Roman, 14 кеглю з вирівнюванням по ширині та абзацним
виступом 1,25 см. Друк зробити двосторонній. Підписати роботу у колонтитулі з
вказуванням назви групи та ПІБ здобувача освіти.
|
||||||||||||||||||||||