НМЦ

БУДІВЕЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ

Електронний посібник

 

ВФПО

ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу І (тема 1)

1. Скласти кросворд з поданих слів у хмаринці

2. Визначити візуально відсоток пошкодження будівлі

3. На Вашу думку, чи доцільно проводити ремонтні роботи цього будинку?

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу І (тема 2)

1. Поясніть, яку роль відіграють запропоновані в архітектурній хмаринці індустріальні методи масового будівництва

2. Опрацюйте тестове опитування за темами цього розділу за посиланням

https://forms.gle/iFQGguS2MpXQ1tJX8

 

 

Пов’язане зображення

Додаткове завдання до розділу І (тема 3.1)

Зі слів поданої хмаринки запишіть сканворд з ключовим словом кроква

 

 

Пов’язане зображення

Додаткове завдання до розділу ІІ (тема 3.2)

Розгадайте анаграми й утворіть логічні пари

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 3.3)

1. Виконайте тестове оцінювання за посиланням

https://forms.gle/twoufesuj2aNpvnk6

2. Визначте із колажу, які ілюстрації забезпечують просторову жорсткість будівель

1

2  627D7BBF

3 5830BB25

4 4F6B1BC3

5 Забезпечення просторової жорсткості будинків

6 Забезпечення просторової жорсткості каркасних і безкаркасних несучих  кістяків будівель різної

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 4.1)

1. Дати характеристику кожному з типів грунтів

2. Виконати тест за посиланням

https://forms.gle/mMJLirZsxcaKD1UB8

 

 

Пов’язане зображення

Додаткове завдання до розділу ІІ (тема 4.2)

З хмаринки слів складіть кросворд з ключовим словом фундамент

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 4.2)

1. Для кожного із запропонованих конструктивних типів фундаментів, підберіть тип ґрунту й обґрунтуйте свою відповідь

А

Фундамент на гвинтових палях

 

Б

Суцільний фундамент

 

В

Стовпчатий фундамент

 

Г

Стрічковий фундамент

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

2. Виконати тест за посиланням:

https://forms.gle/os5ANXXGvjDCPJxP6

 

 

 

 

Пов’язане зображення

Додаткове завдання до розділу ІІ (тема 5.5)

Розкажіть, де знаходяться архітектурні визначення на фасаді будівлі, згадані в «архітектурній хмаринці»

 

 

Пов’язане зображення

Додаткове завдання до розділу ІІ (тема 5.6.а)

Розгадайте анаграми й утворіть логічні пари:

Овал: 1 ІДЛЇЖО

А це відкритий, огороджений перилами майданчик, який виступає за площину зовнішньої стіни й розташований на рівні міжповерхового перекриття

Овал: 2 НКБОЛА

Б являють собою вбудовану в габарити будівлі терасу, відкриту з фасадного боку й захищену з трьох інших боків стінами

Овал: 3 РЕКРЕ

В це об'єм, який виступає за площину зовнішніх стін і освітлюється вікнами

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 5.6.б)

1. Виконати тест за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/wx73geNTmECzi33D6

2. Опрацювати матеріал за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1QDSrgNa44O1T_-3nl6yAsYbNxHBu1UKR?usp=sharing

Утеплення стін

3. За наведеною схемою охарактеризувати розміщення «точки роси» у зовнішній стіні будівлі

 

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 5.7)

1. Опрацювати матеріал за посиланням QR-коду:

https://drive.google.com/drive/folders/1QDSrgNa44O1T_-3nl6yAsYbNxHBu1UKR?usp=sharing

Як вибрати фасадну фарбу?

2. За посиланням QR-коду, виконайте тест:

https://forms.gle/9Jj6DnZexoC561qW6

 

 

Додаткове завдання до розділу ІІ (тема 6.1)

Розкрийте значення понять, що вміщені у хмаринці слів

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 6.2)

1. Виконати тест за посиланням QR-коду:

https://forms.gle/9yije8Lw8DK2dfwe8

2. Опрацювати матеріал за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1QDSrgNa44O1T_-3nl6yAsYbNxHBu1UKR?usp=sharing

Балкові перекриття

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 6.3)

 

1. Виконати тест за посиланням QR-коду:

 

https://forms.gle/hxqU6FB8uEvVovZY6

 

 

2. Розглянувши малюнки, заповніть таблицю:

 

№ з/п

Тип перекриття

Причини руйнування

Наслідки руйнування

Недопустити, запобігти

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 7.1)

1. Виконати тестове оцінювання:

https://forms.gle/c526dSGogh5AymYy6

2. Визначте, який тип підлог зображено на малюнку. Поясніть склад підлог, та товщини шарів та прошарків

а)

б)

в)

3. Користуючись «архітектурною хмаринкою», підпишіть конструктивні шари підлоги по ґрунту

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 8.2)

1. Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/QTwKupSyX9JQJKhi8

2. З поданої хмаринки слів, складіть сканворд з ключовим словом «перегородка»

 

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 9.7)

1. Цікава інформація за посиланням на QR-код:

https://docs.google.com/document/d/1mA2KE66ObClpy7ZFXc3Db6of3anWCCv2/edit?usp=sharing&ouid=108796979718800078536&rtpof=true&sd=true

2. Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/ukeTJgi3QaKFkG9G7

3. За допомогою хмаринки слів, яка нагадує нам ознаки будівлі, визначте, чи всі з поданих слів притаманні заповненню прорізів

 

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 10.3)

З поданої архітектурної «хмаринки» виберіть терміни, які не є несучими у кроквяній системі, а які є допоміжними:

 

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 10.10)

1. Для тих, хто хоче дізнатися більше:

https://drive.google.com/drive/folders/1zLHiH48dsO340UI1cM220M-pRZk1aQ-8?usp=sharing

2. Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/dpzjRBRN1S2RENiL6

3. З поданої хмаринки слів складіть кросворд, з ключовим словом «покрівля»

 

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 11.4)

1. Виконайте завдання «Хмаринка сходинок»:

а) утворіть закодовані у хмаринці назви та вислови;

б) з поданих слів відтворіть алгоритм розбивки сходів

2. Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/nbbQv6FjrtL6Ny2MA

3. Для тих, хто хоче дізнатися більше:

https://drive.google.com/drive/folders/1MQvZb2Eyb2W7LxnSAUSUhy-xoXyilUZy?usp=sharing

 

 

Пов’язане зображення

Додаткове завдання до розділу ІІ (тема 12.6)

Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/6LrCXEPQYozScW2j9

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 13.3)

1. Виконайте завдання «Хмаринка блоків»:

а) утворіть закодовані у хмаринці назви та вислови;

б) з поданих слів виконайте класифікацію термінів

Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/1hLRM7mbVVuDh7136

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 14.1)

1. Виконайте завдання «Хмаринка слів»:

а) дайте визначення термінам, закодованим у «хмаринці» слів;

б) з поданих слів виконайте класифікацію термінів

Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/q18cYmKk1mVkqJvN6

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 15.3)

1. Виконайте завдання «Хмаринка слів»:

а) дайте визначення термінам, закодованим у «хмаринці» слів;

б) з поданих слів складіть кросворд з ключовим словом «сантехобладнання»

Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/jhxRmM2GV2BMEuiJ7

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 16.7)

1. Виконайте завдання «Хмаринка слів»:

а) дайте визначення термінам, закодованим у «хмаринці» слів;

б) з поданих слів складіть кросворд з ключовим словом «проєктування»

Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/fAq1rDGYxRnP7nym8

 

 

Пов’язане зображення

Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 17.3)

1. Виконайте завдання «Хмаринка слів»:

а) дайте визначення термінам, закодованим у «хмаринці» слів;

б) з поданих слів складіть таблицю з поділом цих термінів за призначенням

Виконайте тестове оцінювання за посиланням на QR-код:

https://forms.gle/zfxy9tyo69tYSbz69

 

 

 

На початок