|
Додаткові завдання до розділу І (тема 1)
|
|
1. Скласти кросворд з поданих слів у хмаринці
|
|
2. Визначити візуально відсоток пошкодження будівлі
3. На Вашу думку, чи доцільно проводити ремонтні роботи цього будинку?
|
|
Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 4.2)
|
1. Для кожного із запропонованих конструктивних
типів фундаментів, підберіть тип ґрунту й обґрунтуйте свою відповідь
|
А
|
Фундамент на гвинтових палях
|
Б
|
Суцільний фундамент
|
В
|
Стовпчатий фундамент
|
Г
|
Стрічковий фундамент
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
|
|
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
2. Виконати
тест за посиланням:
|
https://forms.gle/os5ANXXGvjDCPJxP6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаткове завдання до розділу ІІ (тема
5.5)
|
|
Розкажіть, де знаходяться архітектурні визначення на
фасаді будівлі, згадані в «архітектурній хмаринці»
|
|
Додаткове завдання до розділу ІІ (тема 5.6.а)
|
|
Розгадайте
анаграми й утворіть логічні пари:
|
|
А це відкритий, огороджений перилами майданчик, який
виступає за площину зовнішньої стіни й розташований на рівні міжповерхового
перекриття
|
|
Б являють собою вбудовану в габарити будівлі терасу, відкриту з фасадного
боку й захищену з трьох інших боків стінами
|
|
В це об'єм, який виступає за площину зовнішніх стін і освітлюється
вікнами
|
|
Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 13.3)
|
|
|
1. Виконайте завдання «Хмаринка блоків»:
а) утворіть закодовані у хмаринці назви та вислови;
б) з
поданих слів виконайте класифікацію термінів
|
|
Виконайте
тестове оцінювання за посиланням на QR-код:
|
https://forms.gle/1hLRM7mbVVuDh7136
|
|
Додаткові завдання до розділу ІІ (тема 17.3)
|
|
|
1. Виконайте завдання «Хмаринка слів»:
а) дайте визначення термінам, закодованим у
«хмаринці» слів;
б) з поданих слів складіть таблицю з поділом
цих термінів за призначенням
|
|
Виконайте тестове оцінювання за посиланням на
QR-код:
|
https://forms.gle/zfxy9tyo69tYSbz69
|
|