АГРООСВІТА

БАНКІВСЬКІ ОПЕРАЦІЇ

Електронний підручник

Головна

Теоретичні відомості

Практичні

Глосарій

Додатки

Навчальна програма

Список використаних джерел

 

Укладач

13. Операції з надання банківських послуг

 

 

13.8. Посередницькі, консультаційні та інформаційні послуги банків

 

У сучасних умовах комерційні банки надають широкий спектр посередницьких послуг, до яких належать (рис. 8.1.)

Рис. 8.1. Види посередницьких послуг банку

 

Консультаційно-інформаційні послуги передбачають надання банками своїм клієнтам консультацій з фінансово-економічних питань, банківської справи і організації бізнесу, а також інформації, необхідної для забезпечення нормальної господарської діяльності клієнта.

Всю сукупність консультаційних послуг, які банки можуть надавати клієнтам (рис. 8.2.) можна розділити:

• послуги загального характеру не передбачають дії з грошима і є видом супутніх послуг банківським операціям (відкриття й ведення рахунків).

Рис. 8.2.  Види консультаційних послуг банку

 

• спеціальні послуги є самостійним предметом відносин між банками й клієнтами.

Банки завдяки своїм місцю і ролі в економіці, наявності сучасних засобів телекомунікацій та електронно-обчислювальної техніки мають значну кількість різноманітної інформації, тобто документованих або публічно оголошених відомостей про події, що відбуваються у суспільстві й економіці. Це дає змогу комерційним банкам займатися інформаційною діяльністю, зокрема одержувати інформацію, її використовувати, поширювати а також зберігати.

До найпоширеніших видів інформаційних послуг, що надають банки, можна зарахувати (рис. 8.3.)

Рис. 8.3. Види  інформаційних  послуг банків

 

 

Питання для самоконтролю

 

1. Назвіть види посередницьких послуг банку.

2. Назвіть види консультаційних послуг банку.

3. Які види інформаційних послуг надають банки

 

Попередня тема

На початок

Наступна тема